Capitolul 1

441 10 0
                                    

Ploaia zgomotoasa care se pare ca imi bate in geam ma trezeste buimaca si speriata.Se pare ca asta este inca o dimineata in care ma trezesc transpirata toata si fara chef de viata.De cand cu moartea parintilor mei si accidentul in care am fost implicata,toate noptile mele sunt un cosmar,iar diminetile sunt si mai groaznice.Din cauza faptului ca am doar 17 ani,matusa mea,Maria,m-a luat in adoptie.E o femeie de 55 de ani,inalta,parul de marime medie si castaniu,ochii caprui si foarte agera.Nu m-am putut intelege niciodata cu ea ,deoarece mereu i-a placut sa fie autoritara.

Ma dau jos din pat,si ca in fiecare dimineata imi fac toaleta obisnuita.Imi arunc hainele in cosul de rufe murdare si intru in dus,uitand ca de fiecare data sa mai ies de acolo.Ma sterg pe cap si imi imbrac treningul gri si o pereche de tenesi,iar parul mi-l prind intr-un coc ravasit in cap.Cand totul era bine si frumos,ma trezesc cu un zgomot.Ma duc repede la geam si ce sa vad,vecinul meu tampit in varsta de 8 ani arunca de zor cu pietre in fereastra mea.

-"Stiu ca esti tampit,dar poti sa incetezi? "

-"Nu imi spui tu mie ce sa fac,urat-o! "

-"Mhmmm",adevarul era ca nu aratam chiar atat de stralucit,pe langa faptul ca ai mei parinti mi-au pus numele de Sara,nume pe care nu il pot intelege si suporta,mai am si ochelari de vedere.Cam toata scoala rade de mine cand ma vede,dar deja m-am obisnuit cu bataile de joc.M-am dus jos la bucatarie sa imi iau ceva de haleala intr-un final optand doar pentru un mar si o punga de pufuleti cu lapte.Era duminica,nu stiam ce sa fac,maine trebuia sa ma duc la scoala,asa ca am ales sa vizionez mai multe filme,poate poate trece timpul mai repede.Am cautat pe internet cateva filme de comedie si asa,seara a sosit imediat,era chiar ora 20:00.Satula de filme ,am ales sa imi fac un dus si sa mananc ceva,apoi sa revin in dormitor sa imi aleg hainele pentru ziua urmatoare. Mi-am setat alarma la 06:00 si m-am aruncat in patul meu pufos si am adormit intr-o clipita.

Sper sa va placa!Astept comentariile voastre! :-*

OBSESSION or LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum