Capitolul 3

207 7 0
                                    

*******

Primele doua ore au trecut atat de greu incat ,la un moment dat aveam impresia ca o sa incep sa adorm la ora de chimie si fizica.Ma pregateam sa intru la ora de biologie,cand in fata mea apare nimeni alta decate Odette.

"-Hei,aragaz cu patru ochi,daca te mai prind ca te uiti la omul meu iti rup parul ala din cap."

"-Omul tau?Pai de ce,esti maritata cu el sau ce?Si ma uit unde am eu chef."

-"Ai cam mult tupeu pentru o tocilara urata si slinoasa.Ai grija!"

Ma abtineam din rasputeri sa nu imi dau drumu la lacrimi,atat imi mai trebuia si acum chiar eram subiect de barfa in liceu,cand dintr-o data am simtit o mana rece pe bratul meu,mana necunoscuta mie.

"-Te simti bine?"

"-Ddd..da,ma simt bine"

"-Eu sunt Harry,nu te-am mai vazut pe aici"

"-Sara si nici eu nu te-am vazut".

"-M-am mutat pe al doilea semestru aici,e imposibil sa nu te fi vazut prin liceu"

"-Mda.." de parca m-ar vedea cineva pe mine.

"-Eu plec,pa!"Si dusa am fost.Nu stiu ce a fost cu mine,dar ma simteam atat de bine langa el,dar in acelasi timp si rau.Imi doream sa mai stau,dar picioarele nu ma mai ascultau si directia mea a fost la baie chiar daca deja ora de biologie incepuse,am hotarat sa chiulesc de data asta.Mi-am pus geanta pe chiuveta,mi-am dat ochelarii jos si m-am clatit cu putina apa cu riscul ca rimelul sa se intinda.Usa de la baie a fost trantita de perete la maxim si pe ea intrara trei fete,Odette si sclavele.

"-Tarfa,parca ti-am zis sa stai departe de omul meu."

"-De Harry?Esti nebuna,nu am facut nimic eu"

"-Se pare ca sti si cum il cheama.Deja m-am enervat"

In secunda urmatoare,nu am apucat sa reactionez ca un val de palme si pumni au facut contact cu fata si burta mea.Nu m-am putut apara,ochelarii fiindu-mi sparti si aruncati la cosul de gunoi.Fericite de reusita lor si de faptul ca m-au lasat lata pe gresia din baie,au plecat val vartej cu amenintarea ca daca mai indraznesc sa ma apropii de el,a doua oara o sa fie si mai rau.M-am ridicat sleita de puteri si m-am sprijinit de suportul de la chiuveta si m-am privit in oglinda.Ochii imi erau vineti,obrajii erau si ei in concordanta cu ochii,buza sparta si parul smotocit de tot.O durere crancena m-a facut sa ma dezechilibrez ,ridicandu-mi tricoul,am vazut o taietura de mare frumusete pe abdomenul meu.Nu stiam ce sa fac,asa ca am sunat-o pe Anca sa vina repede la baie.Ajunsa acolo,aceasta ma privii speriata.

-"Bai,ce mama dracului ai patit?"

-"Odette si proastele ei m-au batut.."

"-De ce?Din ce cauza?"

-"M-am uitat la omul ei,Harry,cica,dar nu am nici o legatura cu tipul ala.Hai,ajuta-ma sa ies de aici fara sa ma vada cineva,vreau sa ajung acasa"

Mi-am pus geaca in cap ca sa nu ma vada nimeni cum arat,iar Anca era in fata mea sa vada daca era cineva prin apropiere.Fara sa fiu atenta,am dat cu capul de un dulap,incepand singura sa rad de prostia mea.Spre norocul meu nu era nimeni pe hol,asa ca am iesit repede si chiar daca Harry era cu Odette,am incercat sa imi feresc fata cat mai mult sa nu ma vada,incercand sa merg dreapta in acelasi timp,chiar daca durerea era insuportabila.Ajunsa acasa,Anca ma batut la cap o ora sa mergem la spital sa ma vada un medic,dar am preferat sa nu dramatizez prea mult pentru o taietura si sa ma dezinfectez singura si sa aplic un bandaj peste rana,iar vanataile sa le acopar cu un strat gros de font de ten.De ochelari,nu e o problema,chiar vroiam sa renunt la ei,optand pentru o pereche de lentile.Ziua mi-am petrecut-o in pat,chiar daca matusa mea m-a intrebat ce am si de ce nu cobor la masa,am preferat sa o las in pace si sa incerc sa adorm...

OBSESSION or LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum