Sara povesteste:
De cand am plecat din sala de sport,am simtit ca am facut o mare greseala lasandu-l singur pe Harry,dar nu are nici un drept sa imi controleze viata.
A doua ora a trecut repede tinand cont de faptul ca la prima nu am mai ajuns datorita lui Harry.Urmatoarele doua ore aveam romana cu profesoara care imi e si diriginta.Uneori nu o pot intelege,de ce preda materia asta ca in unele momente nu are habar nici ea ce spune,dar noi.Clopotelul m-a salvat repede de o plictiseala de lunga durata,sarind rapid din banca mea indreptandu-ma spre sala unde vor urma cele doua ore de chin.
Mergand agale spre sala de curs si cu ochii in telefonul meu,dandu-mi mesaje cu Anca,am simtit cum ca bratul meu este strans de o mana puternica si cunoscuta mie.
"-Harry,ce dracu faci?Da-mi drumul ca ma doare"
"-Imi pare rau pentru ce ti-am zis mai devreme"
-"Nu are rost sa iti cer scuze pentru ce ai spus"
-"E prima data cand imi cer iertare,cred si nu vreau sa se mai repete"
-"E fix problema ta,asa ca da-mi drumul si lasa-ma odata in pace!"
Pauza se terminase si am ajuns la fix in clasa inaintea profesoarei.Ma uitam inauntrul salii sa imi caut un loc in care sa ma asez si am ales sa stau langa ferestra.Mi-am pus cartile pe banca si ochii mi s-au indreptat automat spre usa care a fost trantita cu putere de perete.Harry parea nervos din ce cauza nu stiu,poate ca am avut cearta pe hol mai devreme,desii nu cred.Cum singurul loc mai era doar in spatele meu,acesta s-a asezat nervos,trantind cartea si caietul pe banca.
Ora,a fost una stresanta si obositoare,din partea profesoarei care explica de zor ceva ce nu am inteles,dar si din partea lui Harry care imi trimitea priviri ucigatoare care ma faceau sa mi se furnice pielea pe mine.Am incercat sa nu ii dau atentie,dar mereu apaream uitandu-ma cu coada ochiului la el.
Ziua s-a terminat cat de cat bine,trezindu-ma ca sunt deja in drum spre casa pe jos deoarece am pierdut autobuzul.Scoala nu era atat de departe de casa,iar putina liniste si putin mers pe jos nu strica.In drumul spre casa,observ cum o masina neagra,mai exact un Ferarri incetineste in dreptul meu,soferul uitandu-se aiurea la mine,nerecunoscandu-l din cauza foliei negre care era asternuta pe geam,pornind in tromba cu scartait de roti."Oare era Harry?",spune mintea mea..cum sa fie Harry?Nu are nici o legatura cu mine si de ce ar fi el?De ce ma simt asa penibil si asa de rau?Ajunsa acasa,observ ca matusa inca nu a sosi si ii multumesc lui Dumnezeu ca nu e nevoie sa dau cu ochii de ea.
Imi arunc geanta pe pat,ma dezbrac de haine si ma avant intr-un dus cald si bine asteptat.Ma imbrac in pijamele si refuz sa mananc sub pretextul ca imi e sila si nu prea imi e foame.Dupa-amiaza trece repede,nefacand nimic,decat stand in pat si meditand asupra viitorului meu realizand intr-un final ca deja era ora 21:30 si eram nevoita sa dorm fiind obosita de la scoala.
Uitandu-ma pe geam,observ ca mici norisori se formeaza deasupra orasului si presupun ca o sa fie o vreme rea in noaptea asta,maine cu siguranta o sa ploua,dar observ si ceva strain mie.O masina care sta parca dincolo de casa mea pe strada alaturata.A cui o fi?Nu o recunosc si nici nu imi dau seama ce masina sa fie ,intunericul fiind vinovatul.Din nou,mintea mea aspira la "Harry",Doamne de ce mi se intampla asta?De ce de fiecare data cand ma gandesc la el,in stomac am toate animalele si toti fluturasii ?De ce mi se furnica pielea pe mine,iar inima incepe sa imi bata cu putere?Ce mi se intampla ?
Sper sa nu fie rost de dragoste..
CITEȘTI
OBSESSION or LOVE
Romance"Poate ca ea era singurul bine din viata mea.Poate ca ea era singura careia ii pasa de mine." Viata Sarei Amaris ,o pustoaica de 17 ani,din Londra ,este dusa pana la extreme cand parintii ei mor intr-un accident auto,aceasta fiind nevoita sa lo...