Sara povesteste:
Nu am vrut sa las pe nimeni sa ma aduca acasa chiar daca Harry si baietii au insistat mult.Aveam nevoie sa fiu singura pentru cateva momente ,asa ca am ales sa merg cu taxiul.
Ajunsa acasa,aud o voce straina si vocea matusii mele.Am stat pitita pe holul casei,ascultand cu atentie ce se vorbea acolo.
-D-le avocat,nu se poate sa ascundem actele acestea fara sa stie nepoata mea?,spune Maria si raman stupefiata de tupeul pe care il are femeia asta.
-Doamna Amaris(da asa o cheama pentru ca nu a fost casatorita niciodata),nu putem face acest lucru.Domnisoara Sara Amaris este majora si trebuie sa raspunda in deplinatatea faptelor si raspunderilor ei.
-D-le,va pot oferii o suma considerabila in a-mi indeplini aceasta rugaminte.Dumneavoastra intelegeti ca daca aceasta fata intra in posesia mostenirii ei,eu vou fi data afara?
-Doamna...
-Nimic,spuneti-mi pretul si va voi da un cec cu suma stabilita.
Raman blocata si nu intelegeam cum de propria matusa,sora tatalui meu poate ascunde actele fata de mine?Ma intorc cu spatele la perete si rasuflu din ce in ce mai greu.Tensiunea punea stapanire pe mine si trebuia sa fac ceva cat mai repede.
Ma retrag de langa perete,indreptandu-ma in liniste spre sufrageria unde cei doi purtau conversatia fara nici o grija.
Raman in pragul tocului si imi pun mainile in san,in semn de disperare si nervozitate.
-Asadar,matusa,vrei sa ramai tu in posesia casei,nu?Ce credeai ca ti-ai gasit proasta care sa faca ce vrei tu?Nu,iar tu domnule avocat,ce-ar spune seful dumneavostra daca ar afla ca luati mita de la clienti?
Cei doi raman uimiti si speriati la auzul vorbelor mele si imi dau seama ca nu s-ar fi gandit nici o clipa ca eu voi fi aici,in casa ,ascultand ce pun ce doi la cale.
-Draga mea,nu e asa cum pare, vorbeam cu domnul avocat despre o prelungire a termenului pentru preluarea mostenirii.
-Zau?Si faptul ca tu vrei sa ii oferi orice suma doreste el numai sa ascunda actele alea fata de mine?
-Sara...
-Nimic.D-le,va rog sa iesiti acum din casa si lasati actele pe masa.De astazi sunt majora si voi raspunde penal pentru orice fapta de a mea,iar daca parintii mei au hotarat ca aceasta casa sa imi ramana mie,asa va fi.
Avocatul pleaca val vartej din casa nu inainte sa lase actele pe masa asa cum am cerut.Ma intorc cu fata spre Maria si o privesc cum sta nedumerita si speriata in fata mea.Ridic o spranceana si o vad cum se apleaca spre masa,luand hartiile si rupandu-le in mii de bucati.
-Matusa ce faci?,spun speriata si o vad cum scoate un ras diabolesc din gura.
-Fara aceste acte nu vei putea face nimic si iata ,ca din nou ai ajuns la mana mea.
-Si tu crezi ca nu se pot scoate altele?Pot face asta oricand si crede-ma ca o voi face cand te astepti mai putin.
O las singura in sufragerie si pornesc repede spre camera nea.Toata aceasta zarva m-a stors din toate puterile si chiar am nevoie de putina liniste.
Camera in care locuiam de cativa ani buni era la fel in fiecare zi si parca era singurul loc placut in care chiar simteam ca parintii mei sunt langa mine.
Ma pun in pat,iar gandurile imi dau navala imediat:Harry,casa,accidentul,ziua mea,parintii mei,matusa Maria..totul se invartea in capul meu ca o melodie pusa pe repetare,aceasta spunand de fiecare data aceleasi cuvinte.Faptul ca vroiam sa dorm cateva ore bune ma isipitea rapid,dar telefonul meu nu ma lasa nici o secunda.
CITEȘTI
OBSESSION or LOVE
Romance"Poate ca ea era singurul bine din viata mea.Poate ca ea era singura careia ii pasa de mine." Viata Sarei Amaris ,o pustoaica de 17 ani,din Londra ,este dusa pana la extreme cand parintii ei mor intr-un accident auto,aceasta fiind nevoita sa lo...