Capitolul 15

191 7 4
                                    

Sara povesteste :

Dimineata nu intarzie sa apara,dandu-ma lenesa jos din pat si ducandu-ma sa imi fac un dus bine meritat.Imi dau pijamale jos si le arunc in cosul de rufe murdare,promitandu-mi mie ca dupa liceu voi baga la spalat.Imi iau o fusta de o palma deasupra genunchilor,un pulovaras mai gros ,jacheta mea si o pereche de cizme pana la geunchi,tinand cont de vremea de afara ,e destul de frigut.

Cobor la parter,cu gandul ca asta poate ca este totusi o zi buna,zambetul fiind primul accesoriu care mi se observa pe chip.

-Buna dimineata,matusa!

-De ce ti se pare ca e buna? Si ce-i cu zambetul asta pe tine?

-De ce nu ar fi buna?Si care e problema cu zambetul meu?

-Zambesti cam des de la o vreme,ce s-a intamplat ?

-Nimic.

-Domnisoara,atata timp cat locuiesti in casa mea,vei respecta regulile si vei fi o fata educata.

-Reguli?Cine a impus reguli aici?Si de cand e asta casa ta?Din cate stiu,tata mi-a lasat-o mie ,aflandu-ma in grija ta pana la 18 ani,apoi o pot revendica.

-Atata timp cat esti minora,vei face ce zic eu . ,spune aceasta cu o urma de sarcasm in ceea ce a pronuntat.Aceste cuvinte imi intrau si imi ieseau prin urechi,simtind ca o sa iau foc la un moment dat .

-Auzi,gata!Eu m-am saturat!Eu nu am voie sa fac nimic,nu pot iesi nici pana in fata casei,am 18 ani aproape,mai am o saptamana si o sa fiu majora,nu am avut voie cu nici un baiat pana la varsta asta,toti cei din liceu rad de mine ca sunt o tocilara si o neispravita si pe tine te doare fix in fund de viata mea.Nu ai venit o data sa ma intrebi ce ma doare sau daca ma simt bine,nu,niciodata,ai stiut decat sa trancani din gura si atat.

-Gata,esti pedepsita de azi inainte ,timp de o saptamana.Nu ma intereseaza problemele tale personale atata timp cat vi acasa la ora impusa de mine,adica dupa scoala,nici mai devreme nici mai tarziu.

-Abia astept sa fiu majora sa ma car dracu din cocina asta pe care o numesti tu casa.Uita-te la tine,nu esti in stare sa faci o mancare calda.Sti doar sa cumperi din super-market mancare de la autoservire si te dai mare doamna.Halal doamna!Nu esti in stare sa cresti o fata de 17 ani,care a tinut la tine si te-a iubit pana in clipa in care tu ai incetat sa imi mai vorbesti,clipa aceea fiind ziua accidentului parintilor mei.

-Sti destul de bine ca tu esti de vina,tu ai vrut excursia aia tampita si din cauza ta,fratele meu s-a rasturnat cu masina,si unde o sa locuiesti daca pleci din"cocina asta?"

-La iubitul meu!,spun tare si raspicat,dandu-mi seama de prostia pe care am zis-o.

Maria a ramas cu ochii mari si atintiti asupra mea,stand si analizand cuvintele pe care tocmai le-am zis.Doamne ce am facut?

-Iubit?Cine ti-a dat voie sa ai un iubit?

-Nimeni!Nu imi interzici nimic!si ies din casa nervoasa,trantind usa cu putere,facand-o sa se enerveze si sa iasa dupa mine ,tipand in gura mare ca o sa imi demonstreze ea mie cine e cocosul in casa.

Ajung la liceu,dandu-mi seama ca uitasem complet de Harry.Scot telefonul si il apelez,dar in zadar,nu raspunde.Ii tastez un mesaj si astept pe banca din curtea liceului sa imi raspunda,dar degeaba.Dupa minute in sir de asteptat,intru in liceu,neavand chef de absolut nimic.

Imi las geanta in dulap,indreptandu-ma spre ora de istorie.Profesoara intra in clasa,incepand deja sa vorbeasca despre razboaiele ei mondiale,eu fiind total paralela cu acea lectie.Prin minte imi trece o idee,sa ii dau mesaj lui Ro,ceea ce si fac.Tastez repede un mesaj intreband-o daca stie ceva de Harry,dar mesajul nu intarzie sa apara,"Vine spre liceu,fi fara griji.xoxo".Imi bag telefonul in jacheta si astept,astept si el nu mai apare.

OBSESSION or LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum