Zděšený pohled se na Lokiho tváři objevil ihned. Chtěl vstát a utéct, ale jakmile se chtěl pohnout, Thanos ho popadl za zápěstí a pevně ho svíral. Tohle není halucinace. Začínal panikařit a na sucho polknul.
,,Takže," promluvil jeho temným a hlubokým hlasem, ,,kde jsme to skončili?" Jeho mohutná fialová ruka ho popadla za krk a pomalu vstal. Lokiho chodidla se odlepila od země a začal lapat po dechu.
,,Vždycky jsi byl slabý, Ásgarďane, i když jsi teď král, nemáš žádnou moc, žádnou. Tvůj bratr byl vždy o dost silnější a měl být nástupcem trůnu. A nyní jen kvůli tobě vyhyne celá řada bohů, jen kvůli tobě," plival mu přímo do tváře tyhle slova a Loki se svíjel. Už neměl skoro žádný vzduch.
,,Loki?" uslyšel odněkud ženský hlas a podivil se. Díval se na Thanose a ten se pomalu přeměňoval v prach. Na okamžik Loki zavřel oči, a jak je otevřel, začal zrychleně dýchat a strachem vytřeštil oči.
Nyní nebyl v silném stisku Thanose ani ho před sebou neviděl. Uviděl sklánějící se Skadi s Thorem. Skadi si hlasitě oddechla, když zjistila, že je v pořádku a otřela si pot z čela.
Loki se začal ohlížet kolem sebe. Byl na lavičce, kde se vedle něj před chvíli posadil Thanos. Kde je? Co se stalo? Bylo to tak živé.
,,Co se stalo?" zajímal se a konečně pohlédl to Skadiiny tváře.
,,Ty-. Ty nevíš, co se stalo? My jsme čekali, že nám vysvětlíš, proč a jak-."
,,Co. Se. Stalo," přerušil ostře Thora. Nechtěl být na ně zlý, jen se cítil strašně bezmocný a nenáviděl, když něco nevěděl.
,,Slyšeli jsme, jak si kašlal, brali jsme to úplně v pohodě, než když si začal kašlat o něco intenzivněji a ten kašel nepřestával."
,,Počkat, jak jste mne mohli slyšet? Vždyť naše chatrč je nějakou dálku od této lavičky. A jak to, že jste byli vůbec vzhůru?" vkročil do toho opět Loki a podíval se na Skadi.
,,No... Od té doby, co jsi byl na tom útesu úplně sám, se má paranoia o dost zvětšila. Nechtěla jsem riskovat, že se ještě něco stane, tak jsme tě sledovali a schovávali se tady za touto chatrčí," vysvětlila a ukázala na budovu za Lokiho zády.
On na to nijak neodpověděl. Nepotřeboval odpovídat. Kývl hlavou, aby mohli pokračovat s vyprávěním ,příběhu'.
,,Přiběhli jsme tedy k tobě. Začala jsem na tebe volat a ty ses vzbudil. Co se doopravdy stalo? Proč si tak kašlal?" dopověděla jejich pohled příběhu a zeptala se.
On jen sklopil pohled do země a nechtěl na to nijak odpovídat, ale věděl, že musel. ,,Viděl jsem ho."
Skadi s Thorem vytřeštili oči a najednou jim došla slova.
———{}———
,,Mohlo by to být tím. A taktéž by jsme to mohli najít v té knize. Jediné, co jsme nečetli, byly runy. Mohlo by se to vyčíst z nich," navrhl Thor a položil svoje pivo na stůl, kde se svýma svalnatýma rukama opřel.
,,Můžeme to zkusit," odvětil Sam a podal jim tu knížku, kterou měl na starost on.
Položili ji na stůl a Skadi začala listovat na stranu, kde bylo zmíněné slovo ,Abrivoga'.
Jakmile ji uviděla, přestala a pořádně se začala soustředit na celé dění na zežloutlé stránce. Dívala se na ty runy jako na nějaké podivné zjevení.
,,Co se tam píše?" vyhrkl až příliš se strachem v hlase Loki. Nemohl ignorovat Skadiin udivený a nervózní obličej.
,,Ten kdo kámen smrti najde, nejenže zkázu způsobí. Osud si pro něj brzy dojde, ale o obyčejnou smrt nestojí. Nechá ho trpět, řvát a prosit, ale nedá se z toho nijak odprostit. Halucinace, které vypadají na pohled dost skutečné, si dopřávají utrpení nekonečné."
Loki jen s vytřeštěnýma očima pozoroval zeď. Nikam jinam se nedíval. Po jeho tváři stekla slza strachu a jeho rty se třásly. Celý se třásl.
,,Loki, to-. To nemůže být pravda," vyhrkla Skadi, která poté hodila knihu o tu zeď, kde se Loki zrovna díval. Nevyvedlo ho to nijak z míry, stále se díval na určitý bod na zeď a nebyl schopen na to zareagovat.
Skadi k němu přistoupila a pevně ho obejmula. Mu stekla další slza a tentokrát svůj pohled přesunul na Thora. Nevěděl, proč to udělal. Možná jen chtěl soucitný pocit bratra?
Thor tam stál se stejným výrazem, který měl Loki. Taktéž se díval na nějaký objekt tak zaujatě, že ignoroval několik slz, které se objevily na jeho tvářích.
,,Všechno bude v pořádku, já slibuji, že to nějak napravíme. Napravíme Ragnarök, napravíme i tyhle vize nebo co to je. My to dokážeme, jen si musíme věřit," řekla odhodlaně Skadi, která se postavila do sebevědomého postoje. Ale jakmile viděla všechny ty prázdné výrazy, podlomily se jí nohy a začaly jí taktéž po tvářích stékat slzy.
Loki si k ní kleknul a objal ji. Dal ji pusu na čelo a frustrovaně si povzdechl. ,,Ššš, budu v pohodě, my všichni budeme v pohodě, dobře?" ujišťoval ji, i když si sám myslel, že to tak nebude.
———{}———
Krev.
Meč.
Držící se ruce.
Neuvěřitelná záře.Vyšvihl se do sedu a opět zrychleně dýchal. Další noční můra. Na jeho tváři ho pálily ranní sluneční paprsky a venku slyšel až moc nahlas ptačí zpěv. Cítil se strašně zle. Celý svět se mu točil, bolelo ho břicho a vše slyšel a cítil tak strašně intenzivně.
Vstal z postele. I přes obrovskou bolest hlavy a pocitu, jakoby byl na kolotoči, došel do kuchyně. Vzal si misku a dal si jako obvykle kaši. Opět se v ní jen přehraboval a nesnědl ani sousto. Jen se díval z okna a přemýšlel.
Měl bych se dát do kupy. Řekl si v duchu, vstal a kaši vyhodil. Jeho následující kroky vedly do koupelny. Pomocí magie se svlékl do naha a vstoupil do sprchového koutu. Začaly na něj dopadat studené kapky, a když chtěl, aby tekla teplá voda, nic se nedělo. Skvělé.
Jeho kůže začala modrat, až se zbarvil úplně celý a cítil náhlou vlnu zlomyslnosti a zákeřnosti.
Ihned vrátil kohoutek do původní polohy a voda na něj přestala padat. Jeho pravá jotunská kůže zmizela stejně rychle, jako se objevila a on vyšel ze sprchového koutu.
Opět si pomocí magie přičaroval oblečení a své mokré vlasy si magií taktéž osušil. Podíval se na sebe do zrcadla. Vypadal o dost lépe.
Vtom si však všimnul něčeho zvláštního a děsivého. Zamrkal a sáhnul si na krk. Nemohl uvěřit, že je to skutečné.
Na krku měl fialovou skvrnu od škrcení. Ale vždyť to měla být jen vize... Jak-. Po tomto uvědomění rychle vyrazil z koupelny pryč.
And here I am! Zde se to opět nějak zamotává a do jejich záchrany bohů jim do cesty přišla další komplikace xd. Nevím, proč je nechávám tolik trpět, mě se neptejte.
Jaký máte názor na celou tu věc s Thanosem? Jaká ,vize' by mohla být příště? Pište různé návrhy! 🥴❤️
Ale doufám, že se vám kapitola líbila a uvidíme se zase u té další, ahoj! 🙈💓
ČTEŠ
Twilight of the GODS
Fanfiction|4.díl ságy Life with GOD| Loki se zotavuje ze 'smrti'. Zdá se být konečně vše v normálu. Avšak moc dlouho nebude. Nastal čas. Nastal čas Ragnaröku. Nastal čas soumraku bohů. Příběh má v sobě i nějaké scénky z filmů, ale je tu spoustu informací i ze...