Epilog

269 23 20
                                    

,,Nikdy jsi nebyl můj syn," zašeptal mu do ucha známý hlas. Laufey. Sotva popadal dech, ale v kouzle stále pokračoval. Musel zachránit co nejvíce bohů.

Laufey ho poté pustil a Loki dopadl na zem. Z probodnutým břichem ležel na zemi, kolem jeho dlaní kmitaly plamínky zelené magie a se zavřenýma očima doufal v to nejlepší.

Poté uslyšel kroky blížící se k němu. Pomalu otevřel oči a uviděl Skadiin smutný obličej. ,,Loki," zašeptala a položila mu dlaň na tvář. ,,To je v pořádku... Já to chápu," vzlykla a svou ruku stáhla. ,,Ale bez tebe žít nedokážu," řekla o něco hlasitěji a bez váhání ho popadla za jednu ruku.

Neuvěřitelná síla kouzla se přesunula z části do ní a z druhé ruky, která nebyla spojená s Lokiho jí sálala magie.

Krev.
Meč.
Držící se ruce.
Neuvěřitelná záře.

Vybavilo se mu v hlavě. Tahle vize ale byla jiná. Nebyl to jen Lokiho osud. Ale taktéž Skadiin.

Oba se na sebe podívali. Oba byli od krve a hlíny. Jejich oči se leskly slzami, ale oba měli úsměv na tváři. Mraziví obři se k nim již přibližovali, ale oni vnímali jen sebe. Chtěli si do paměti vrýt každý rys toho druhého.

,,Miluji tě," zašeptala Skadi a po tváři jí stekla slza.

,,Taky tě miluju," zašeptal Loki a vtom se objevila obrovská záře.

———{}———

Všichni bohové se kolem sebe zmateně dívali a uviděli všechny mrazivé obry ležet mrtvé na zemi.

Začali se radovat a výskat. Ale jeden z nich přešel k Lokimu a Skadi. Jejich těla byla celá spálená. Klekl si k nim a ostatní bohové si toho všimli taky.

Přešli k nim a všichni si začali klekat. Začali jim  ukazovat jejich úctu. Děkovali za to, co dnes pro ně obětovali.

,,Nakonec vždy pokleknete."

THE END
Je tu konec. Konec této ságy 🥺.
Neuvěřitelně vám děkuji za všechnu vaši podporu. Za vaše nádherné komentáře, voty a přečtení. Nikdy jsem si nemyslela, že bych mohla napsat tak rozsáhlý příběh o čtyřech dílech. A jsem strašně moc ráda, že jsem tuhle ságu začala psát.

Ale tohle samozřejmě není první a poslední příběh o Lokim. Můžete se těšit i na několik dalších 💕.

Doufám, že jste si Lokiho cestu jeho životem užili.

Mějte se krásně a zase někdy u další knížky 🥺💓.

Twilight of the GODSKde žijí příběhy. Začni objevovat