,,Zachraň naši rodinu."

171 16 9
                                    

Kousek od nich se začala otevírat obrovská mýtická brána. Všichni bohové stáli na svých místech a byli připraveni k boji. Ztěžka dýchali. Věděli, že dneska spoustu bohů zemře. Ale taky věděli to, že jeden bůh to dokáže zastavit.

———{}———

Pomalu otevíral oči. Oslepilo ho sluneční světlo a s pokrčeným obočím se posadil a promnul si oči. Podíval se kolem sebe a zjistil, že jsou stále na té louce. Úplně nazí.

Podíval se vedle sebe a uviděl Skadiinu spanilou tvář. Mírně se usmál a podíval se na nebe. Bylo modré, skoro bez mráčku a ptáci vesele poletovali nad krajinou. Ale tohle nebude trvat dlouho.

Když ucítil vedle sebe pohyb, trhnul sebou a svůj pohled tam přesunul. Skadi se probudila. S polootevřenými oči si prohlédla Lokiho a usmála se.

Když Loki zjistil, že se dívá úplně na celé jeho tělo, rozhodl se ji trochu vyprovokovat a magií si vyčaroval jeho oblečení.

,,Ale no tak. To přeci nevidím moc často, musíš mi to kazit?" zanaříkala a převalila se na bok. Přitiskla se více k němu a poté položila její hlavu do jeho klína.

,,Můžu si dělat, co budu jen chtít," zašeptal a ušklíbl se. Ona se usmála, přitáhla si dlaněmi jeho tvář a políbila ho.

,,To já taky," opáčila a propadla se i s Lokim do portálu. Když přistáli, Loki vytřeštil oči a podivil se.

Rozhlédl se kolem sebe a zjistil, že jsou v jeskyni za vodopádem. Skadi, stále nahá, přistoupila k vodopádu a následně nechala proud vody volně téct po jejím těle.

On to se zájmem pozoroval. Olízl si rty a začal zrychleně dýchat. Pomocí magie si své oblečení opět sundal a vydal se ke Skadi.

Skadi se ani neotočila. Loki se postavil před ní a na oba stékala voda. Skadi měla hlavu ve výšce jeho hrudi, a tak si stoupla na špičky a políbila ho.

Jakmile se odtáhla, stále ho držela za tváře. Loki hlasitě dýchal a pozoroval celou její postavu. Opět si olízl rty a nepatrně se ušklíbl.

Po chvíli ticha ji Loki popadl, přitiskl ke zdi jeskyně a podvolil se vášni, která v něm narůstala.

———{}———

Oba seděli opět na té louce. Společně se dívali, jak veškerý hmyz poletuje nad květinami a naslouchali zvukům přírody.

,,Myslíš, že já a Thor přežijeme?" překvapila ho otázkou a Loki zvednul jedno obočí. Podíval se na ni smutným pohledem a zůstal zticha.

Když ticho bylo moc dlouho, Skadi se na něj obrátila. Loki uhnul pohledem, ale ona ho popadla něžně za bradu a tvář mu otočila tak, aby mu mohla vidět do očí.

Z očí mu šel vidět smutek. Ale také cítila, že něco tají. Něco jí neřekl a ona to potřebuje vědět.

,,Co víš? Co se stalo?" optala se, když stále nebyla odpověď vyřknuta.

On uhnul pohledem a zhluboka se nadechnul. ,,Nějakou dobu jsem měl zvláštní noční můry. Nedokázal jsem zjistit, co by to mohlo znamenat. A poté mi to došlo," odmlčel se a podíval se na nebe. ,,Krátké úseky. Většinou tam byla vyobrazena krev nebo nějaká zbraň. Způsob, jak někdo zemře..."

Skadi se na něj dívala vyděšeným pohledem. ,,Takže... Ty víš, jak my-."

,,Ano," přerušil ji a podíval se zpět na ni.

Twilight of the GODSKde žijí příběhy. Začni objevovat