Pov Niall
We zijn nu al een tijd op tournee en Kiara doet het echt goed. Ze is steeds meer spraakzamer en alles.
"Papa." roept Kiara. "Jaha." roep ik. Ze rent lachend naar me toe. "Spelen." zegt ze.
"Kom we gaan buiten voetballen." zeg ik.
Buiten zijn de andere jongens ook. Ik pak de bal van Kiara en dan schop ik die zachtjes naar haar toe.
"Hally." zegt Kiara. Tot nu toe vertrouwd ze alleen Harry van d jongens. Ze wijst naar Harry die aan het bellen is. "Papa Hally." zegt ze. "Harry is even aan het bellen." zeg ik. "Hally." zegt ze weer en rent weg.
"Hally Hally Hally." roept ze. Harry kijkt op en gaat lachend op zijn hurken zitten.
"1 Seconden mam." zegt Harry als ik bij ze ben. Harry tilt Kiara op. "Papa Hally." zegt Kiara en wijst naar Harry. "Nee is dat Harry?" vraag ik ze knikt. "Ik Hally nuffelen." zegt ze. "Als je heel even naar papa gaat gaan we zo knuffelen." zegt Harry ze knikt. Ik neem Kiara over.
"Ja ik ben er weer." zegt Harry. "Nee dat was die kleine van Niall." lacht hij.
Na een tijdje hangt Harry op. "Nou kom hier lieverd." zegt Harry en neemt Kiara over.
"We gaan naar binnen het begint te regenen." zegt Liam ik knik. We lopen met ze alle naar binnen toe. In de kleedkamer zit Kiara te spelen met Lux en Hazz.
"Niall kom eens." zegt Lou.
"Ik heb hier wat kleding van Lux die haar te klein zijn." zegt ze. "Oh ja zal Kiara vast passen." zeg ik ze knikt. Terug in de kleedkamer zie ik dat Harry weg is en Kiara ook.
"Lads waar zijn Harry en Kiara?" vraag ik. Ze kijken op van hun telefoon. "Geen idee." zegt Louis.
"Lou heb je Harry gezien?" vraag ik. "Nee." zegt ze. "Hazz." roep ik.
"Papa." hoor ik opeens. Ik draai me verbaasd om. "Papa." hoor ik Kiara alweer roepen. "Boven je." zegt Harry. Ik kijk naar boven en zie Harry boven op een kast zitten met Kiara.
Ik kijk ze lachend aan. Ik maak er een foto van.
"Waarom?" vraag ik lachend. "We verveelde ons." zegt Harry lachend. Hij komt er vanaf en tilt dan Kiara er vanaf.
Kiara strekt haar armpjes naar mij uit. Ik neem haar over en dan gaan we terug naar de kleedkamer.
niallhoran Her favorite uncle sorry lads
De kleedkamer deur gaat open en onze familie loopt binnen. "Hey." zeggen we en staan op. Ik geef mijn ouders en broer een knuffel.
Ik voel een klein handje mijn hand vast pakken. Met een glimlach kijk ik naar Kiara. Ze kijkt me bang aan. Ik til haar op en ze verstopt haar hoofdje in mijn nek.
"Is ze nog steeds zo bang?" vraagt mam. "Voor mij en Harry niet, maar zo met nieuwe mensen wel." zeg ik ze knikt.
We gaan allemaal zitten.
"Papa." zegt Kiara zacht. "Ja." zeg ik en kijk haar aan. Ze wijst naar Harry. "Ga dan." zeg ik ze schud wild haar hoofd. "Kom loop naar Harry." zeg ik. "Nee mee." zegt ze bang. "Kiara kom lieverd." zegt Harry en houd zijn armen open. Ze rent snel naar hem toe en zegt wat zachtjes tegen hem.
Harry vist zijn telefoon uit zijn broekzak en geeft die aan haar. Ze rent snel weer terug naar mij en klimt op mijn schoot.
"Dit is zo anders om te zien he." zegt Karen. "Ik moet haar eerst echt laten wennen aan de drukte en dan kan ik pas me ouders aan haar voorstellen." zeg ik.
"Gek hoe ze voor Liam en Louis dan wel bang is, maar Harry dan niet." zegt Johannah. "Louis en Liam zijn altijd druk aan het vechten of iets." lach ik. "Zegt ze dat?" vraagt Liam ik knik.
"Ze denkt dat het echt is door al die mishandelingen." zeg ik.
"Papa." zegt Kiara. "Ja lieverd." zeg ik. Ze geeft me Harry zijn telefoon en klimt van mijn schoot af. "Wat ga je doen?" vraag ik. "Hally." zegt ze. "Neem zijn telefoon dan mee." zeg ik. Ze pakt de telefoon vast en loopt verlegen naar Harry toe.
"Hally die." zegt Kiara en wijst naar haar shirtje waar stitch op staat. "Wil je die kijken?" vraagt Harry ze knikt.
"Ze is zo lief en schattig." zegt Lottie. "Het is echt jammer dat ze nog zo bang is." zeg ik en kijk naar Kiara die nog steeds bij Harry zit.
"Is ze wel al vooruit gegaan?" vraagt Anne. "Ja heel veel al. Ze praat nu veel meer en ze vertrouwd Harry nu ook." zeg ik.
"En als je aan het optreden bent dan hoe doe je dat?" vraagt Greg. "Lou past op." zeg ik.
"Niall ga je je omkleden." zegt Lou ik knik en sta op.
"Papa." zegt Kiara. "Ik kom zo." zeg ik en druk een kus op haar wang. "Nee ik mee." zegt ze. Ik til haar op en loop naar Lou toe.
Ik kleed me snel om en dan begint Lou al aan mijn haar.
Als ik klaar ben gaat Liam.
In de kleedkamer speel ik nog wat met Kiara.
Ze komt naar me toe gerend e laat zich in mijn armen vallen. "Ben je moe?" vraag ik ze knikt. Uit haar rugtas pak ik haar pyjama en knuffel. "Kom pyjama aan." zeg ik. "Nee." zegt ze. "Jawel kom." zeg ik. Ik zet haar op de bank en kleed haar op.
"Dikke buik." zeg ik en prik erin. "Papa." lacht ze. Als ze klaar is komt ze rustig op mijn schoot zitten. Knuffel in de handen en duim in de mond. Mam komt naast me zitten en kijkt naar Kiara.
"Papa wie dat?" vraagt Kiara zacht. "Dat is je oma lieverd." zeg ik Ze knikt en legt haar hoofdje weer tegen mijn borst aan. "Papa kus." mompelt Kiara zacht. Ze kan elk moment in slaap vallen. Ik geef haar een kusje en dan gaat ze weer liggen.
"Trotse papa is het niet." zegt Johannah. "In een korte tijd is ze zoveel gegroeid." zeg ik met een glimlach.
Harry en Lou komen de kleedkamer binnen.
"Waar leg je Kiara neer?" vraagt Lou. "Hier op de bank." zeg ik ze knikt.
"Jongens klaar gaan staan." zegt Paul. Ik leg Kiara op de bank en dan gaan we klaar staan.
JE LEEST
Adopted by Niall Horan
FanfictionHet was helemaal niet de bedoeling om vader te worden en nu zit ik hier met het liefste meisje op de wereld.