22

542 8 2
                                    

pov Harry

Ik bel aan bij Louis en al snel maakt hij open. "Loulou." roept Kiara en springt in zijn armen. "Hi love." zegt hij. 

"Slaapt hij nog?" vraag ik ze knikken. "Ga naar boven." zegt Liam. Ik doe mijn jas uit en loop naar boven toe. 

Ik maak de slaapkamerdeur open en zie hem liggen op bed. Zijn hand ligt op zijn buik. Ik ga op bed zitten en ga met mijn hand door zijn haar. 

ZIjn ogen gaan open en hij schrikt als hij mij ziet. "Wat doe je hier?" vraagt hij en gaat recht zitten. "Het spijt me." zeg ik. "voor wat? Geen kind willen van me houden." zegt hij fel. "Ik wil wel een kind van jou. Ik was gewoon in shock. Ik had dit niet verwacht Niall. Jij die zwanger kan zijn." zeg ik met tranen in me ogen. "Niall jij maakt me zo gelukkig en ja ik reageerde kut, maar ik wil niets liever dat dit kleine wondertje  opvoeden met jou." zeg ik.

Bij Niall rollen de tranen over zijn wangen. "Ik hou van je Niall." zeg ik zacht. "Ik van jou." snikt hij. Ik trek hem tegen me aan.

"Ik dacht dat je me zou verlaten." snikt hij. "Nooit Ni. Ik hou van je en ik laat je echt niet voor zo iets gaan." zeg ik. 

"Kom we gaan naar beneden." zeg ik hij knikt. Ik veeg zijn tranen weg en dan gaan we naar beneden.

"papa." zegt Kiara en rent naar Niall toe. "Hey lieverd." zegt Niall. 

Liam gaat gelijk naar Niall toe en ik ga op de bank zitten. 

"En?" vraagt Louis. "Het is goed." zeg ik hij knikt. "Kiara je kan je choco nu wel drinken lieverd." zegt Eleanor. Niall komt naast me zitten. 

"Wie weet het allemaal?" vraagt Louis. "Jullie en mam." zegt Niall.

"Harry." roept Niall opeens. "Wat." zeg ik. "Of we naar huis gaan." zegt hij ik knik.

"Kiara ga je mee lieverd?" vraagt Niall ze knikt.

We doen onze jas aan en dan zeggen we gedag tegen de jongens en El.

Thuis aangekomen rent Kiara naar de woonkamer en Niall loopt erachter aan. Ik pak snel zijn hand vast. "Wat is er?" vraagt hij. Ik sla me armen om hem heen.

"Sorry love."  zeg ik zacht. "Hazz het is oke." zegt hij.

"Zullen we eten bestellen?" vraag ik. "Ja want ik sterf van de honger." zegt hij ik knik lachend.

"Papa wat eten we?" vraagt Kiara. "Pizza." zegt Niall. "Yeah." roept ze.

"Maar doe je shirt eens omhoog." zeg ik. Hij doet zijn shirt wat omhoog en zijn buik staat iets boller dan normaal. "Ons kindje." zeg ik zacht en druk een kus op zijn hoofd. "Kiara is ook van ons Hazz." zegt hij zacht. "Weet ik lieverd." zeg ik. "Ook al is ze niet uit me gekomen Kiara is het belangrijkste meisje van me leven." zegt hij. "Hé zo bedoelde ik het niet he. Ik bedoelde nu krijgen we een kindje die we gemaakt hebben." zeg ik hij knikt. "Ik hou van je." zeg ik. "Ik van jou." zegt hij.

"Ik ga pizza's bestellen." zegt Niall ik knik.

Ik zet me aan tafel met me telefoon erbij.

liked by liampayne, annetwist, niallhoran and millions others

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by liampayne, annetwist, niallhoran and millions others

harrystyles  The men of my dreams

view 830,5937 more

louist91  We know Lad we know

annetwist  My beautiful boys

liampayne  Can't wait what the future will bring you lads

niallhoran  Damn I look good
|
harrystyles  yes you are

onedirectionfan  I can't with Niall his comment

niallerforever  What means Liam with future is there somthing going on

harryniallstyles  Why is no one talking about Harry his hair

Adopted by Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu