13

680 11 2
                                    

pov Niall

We hebben het eindelijk gedaan. Toch nog iets later, maar Harry staat nu echt ingeschreven als Kiara haar papa. 

We zijn ondertussen ook verhuisd. Niemand heeft nog echt door dat Harry en ik samen wonen.

Kiara rent gelijk naar haar speelkamer en Harry en ik gaan op de bank liggen.

Kiara rent gelijk naar haar speelkamer en Harry en ik gaan op de bank liggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked  by harrystyles, louist91, liampayne and millions others

niallhoran  Her second dad. Love you both so much x

view 982,284 others

harrystyles  My little girl x

annetwist  Proud of you guys x

directioner_X  Euhm what SECOND dad LOVE you BOTH

narrystoran  Is narry real?

louist91  Proud of you two 

liampayne  best two dads in the world 

onedirectioner  OMG is this real?

liked  by niallhoran, annetwist, gemmastyles  and millions others

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked  by niallhoran, annetwist, gemmastyles  and millions others

harrystyles  I make the two best choices in my life. 1 You 2 Kiara thank you for being mine x H

view millions others

niallhoran  We love you Hazz x

narrystoran  Omg my dream couple 

annetwist  My boys x

gemmastyles  Look at you boys

nxrrystxran  YESSSSS Kiara has the best two dads ever

liampayne  So proud that you guys did this 

louist91  So when is baby 2 there 
|
eleanorj92  When can i plan the wedding
|
liampayne  No then we can babysit 

"Papa." roept Kiara en komt aangerend. "Wat is er lieverd?" vraag ik.  "Spin." zegt ze. "Harry spin." zeg ik. "Mietje." zegt hij en staat op. "Is geen spin." zegt Kiara en komt snel op mijn schoot zitten.

"Waar is die spin dan?" vraagt Harry. "Kleine liegebeest." lach ik tegen Kiara. "Mijn papa." zegt ze lachend. "Papa Harry toch ook." zeg ik. "Ja maar mijn knuffel papa." zegt ze. Lachend sla ik mijn armen om haar heen en ga liggen. 

"Kiara waar is die spin dan?" vraagt Harry. "Spin?" vraagt Kiara. "Kiara was jij aan het liegen tegen papa om met papa te knuffelen?" vraagt Harry. "Nee?" zegt ze. "Nee waarom lig je dan op papa?" vraagt Harry met een grijns. "Papa lief." zegt ze en geeft me een kusje. Harry komt weer naast me zitten. Ik leg me hoofd op zijn schoot neer.

"Ik heb zin in een avondje samen." zegt hij. "Ik ook." zeg ik.

"Kiara." zeg ik. "Ja." zegt ze en gaat op mijn heupen zitten. "Ome liam en tante Sophia of ome Louis en tante Eleanor." zeg ik. "Loulou." zegt ze en doet haar armpjes omhoog. "Ik app wel eens." zegt Harry ik knik. 

"Ga je een nachtje bij loulou slapen?" vraag ik ze knikt. "Ze mag vrijdag een nachtje slapen." zegt Harry. "Is goed." zeg ik.

"Kiara zou papa Harry eens gaan koken." zeg ik. "Nee." zegt ze. "Nee." zeg ik. "Flietjes eten." zegt ze. "Zullen we langs de McDonalds?" vraag ik. "Jaaaa." roept ze.

"Papa Harry betaald." zeg ik. "Is dat zo." zegt hij. "Ja." zeg ik. "Nou schatjes schoenen en jas aan." zegt Harry.

Kiara klimt van me af en ik ga ook recht zitten.

"Vrijdag avond date night?" vraagt Harry en slaat zijn armen om me heen. "Ja is goed." glimlach ik. 

"Papa." zegt Kiara en duwt ons uit elkaar. "Ik ook kusje." zegt ze. "Is mijn kleine meisje jaloers." zeg ik. "Ja." zegt ze. Ik til haar lachend op en geef haar een kusje. "Nu weer blij?" vraag ik. "Nee." zegt ze. "En hoezo dan niet?" vraagt Harry. "Ik ook kusje." zegt ze en wijst naar Harry. Harry geeft haar een kusje. "Nu flietjes?" vraagt ze ik knik.

We stappen de auto in en gaan richting de Mac.

Tijdens het rijden begint Kiara opeens te huilen. Ik draai me verbaasd om. "Wat is er lieverd?" vraag ik. Haar vel zit vast tussen de gordel. Ik maak snel de riem los. "Papa." huilt ze. Harry rijd nu gelukkig net de parkeerplaats op. "Kom." zeg ik. Ik neem haar bij me opschoot. "Je moet ook niet met de gordel spelen lieverd." zeg ik. "Zullen we maar frietjes gaan eten." zegt Harry ze knikt. Ik stap de auto uit met Kiara in me armen. 

Harry pakt mijn vrije hand vast.

"Gaan jullie maar zitten ik bestel wel." zegt Harry. "Weet je wat ik wil dan?" vraag ik. "Big mac menu." zegt hij ik knik.

Al snel is Harry bij ons met het eten. "Nou nu eigen stoel." zeg ik. 

"Papa ik een." zegt Kiara en wijst naar Harry zijn kipnugget. "Hoe vragen we dat." zegt Harry. "Aljelieft." zegt ze. "Alsjeblieft lieverd." zegt Harry en geeft haar een. "Dankje papa." zegt ze.

Na het eten gaan we weer naar huis. "En nu in bad met jou."  zeg ik. "Nee." zucht ze. "Geen gezeur kom." zegt Harry. "Ik ga Kiara in bad doen." zegt Harry. "Oke is goed." zeg ik.

Ik heb eerlijk wel zin in onze date night vrijdag. 

Adopted by Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu