pov Niall
"Kiara we zijn zo terug." zeg ik ze knikt en speelt rustig verder met Lux. Ik druk een kus op haaar wang en dan gaan we naar het interview.
Ik zet me naast Harry en Louis neer.
"Welkom One Direction." zegt Lisa die ons interviewd. "hey." zeggen we. "Hoe is het met jullie jongens?" vraagt ze. "Goed." zeggen we.
"Ik doe de vraag waar iedereen eigenlijk op wacht als eerst." zegt ze we knikken. "Harry Niall zijn jullie aan het daten?" vraagt ze. "Nee." zeggen we. "Waarom waren jullie laatst dan met z'n tweetjes uieten?" vraagt ze. "Ik heb Niall mee uiteten genomen om hem eens een avond eruit te krijgen. Hij is altijd druk bezig met zijn dochtertje en ik vond dat hij wel eens wat leuks kon gaan doen dus zijn we samen gaan uiteten." zegt Harry. "OKe en waarom dan niet met ze alle?" vraagt ze. "Wij hadden niet echt zin en wij wouden eigenlijk wel erg graag op de kleine meid passen." zegt Louis.
Na het hele interview gaan we terug naar het hotel. "Papa." zegt Kiara en probeert op mijn schoot te klimmen. Ik zet haar neer en zowat gelijk als ze tegen me aanligt valt ze inslaap.
"Die is moe." zegt Harry ik knik. Ik ga wat onderuit gezakt zitten dat ze wat meer ligt.
"Ik loop met Louis en Eleanor even naar starbucks wil je ook iets?" vraagt hij ik knik. "Je vaste bestelling?" vraagt hij ik knik weer. Hij drukt een kus op me lippen en dan gaan ze weg.
"Hebben jullie nou wel iets of niet?" vraagt Sophia. "nee nog niet." zeg ik. Uit de rugtas van Kiara pak ik haar speen. Die krijgt ze echt maar heel af en toe met slapen.
Na een kwartiertje zijn ze alweer terug. Hij geeft me mijn koffie.
Als ik de koffie op heb leg ik Kiara even op bed neer en ga er naast liggen.
Pov Harry
"Waar is Niall?" vraagt Louis. Ik kijk op van mijn telefoon. "Slapen bij Kiara." zeg ik. "Wat." zegt Liam. Als Kiara moet slapen of al slaapt gaat Niall er naast liggen." zeg ik.
Na een uurtje komt Kiara alleen de kamer ingelopen. "Hey lieverd." zeg ik. "Papa Hally." zegt ze door haar speen heen. Ik neem haar opschoot. "Slaap papa nog?" vraag ik ze knikt. Het haar van Kiara doe ik even overnieuw.
"Hazz is Kiara bij jou?" gaapt Niall."Yes." zeg ik. Niall komt naast me zitten. "Lekker geslapen Niall?" vraagt Louis hij knikt en pakt dan mijn blikje cola. Ik kijk hem aan. "Je zoent me toch ook." zegt hij simpel en drinkt verder. "Daar gaat het me niet om je drinkt mijn drinken op." lach ik. "Pak je zo wel een nieuwe." zegt hij.
"Papa." zegt Kiara. "Ja kiaartje." zegt Niall. "Filmpje." zegt ze. "Op de laptop?" vraagt Niall ze knikt.
"Pak die van mij maar die van jou is leeg." zeg ik hij knikt en staat op.
Kiara blijft gewoon op mijn schoot zitten en kijk naar de laptop die op tafel staat. "Wil je wat drinken lieverd?" vraagt Niall ze knikt en duwt Niall aan de kant voor verder te kijken.
Niall komt terug met een pakje drinken voor Kiara en een blikje voor ons twee.
"Papa Hally." zegt ze en kijkt me aan. "Jaa." zeg ik. "Koekje?" vraagt ze. "Eentje he." zeg ik ze knikt. Ik zet haar op de bank neer en pak uit het koffer een koekje voor haar.
Ze zit nu bij Niall opschoot. "Kijk eens lieverd." zeg ik. "Dankje." zegt ze.
"Nog even en ben je al 3." zegt Niall. "Nog even en ben je al 1 jaar vader." zeg ik. "Zo gek om het te beseffen." zegt Niall. "IK weet nog we dachten echt van wtf." zegt Louis.
Pov Niall
Kiara klimt van mijn schoot af en loop naar haar speelgoed toe. Ze draait zich om en kijkt me aan. "Wat is er?" vraag ik. "Spelen." zegt ze. "Ga dan." zeg ik. "Nee." lacht ze en rent naar me toe. "Wat wil je dan doen?" vraag ik. "Knuffelen." zegt ze. Ik pak haar bij me en sla mijn armen om haar heen.
"Je mag niet groot worden lieverd." zeg ik. "Wel." zegt ze. "Nee je moet gewoon papa's kleine meisje blijven." zeg ik.
JE LEEST
Adopted by Niall Horan
FanfictionHet was helemaal niet de bedoeling om vader te worden en nu zit ik hier met het liefste meisje op de wereld.