7

800 12 1
                                    

pov Niall

"Papa." zegt Kiara. "Ja lieverd." zeg ik en kijk op van mijn telefoon. "Hally." zegt ze. "Ga Harry maar wakker maken." zeg ik ze knikt en rent weg. 

Al snel hoor je gelach uit zijn kamer komen.  Na 5 minuten komt Harry de kamer in met Kiara op zijn arm.

"Pop." zegt Kiara. "Nee ik ga eerst eten." zegt Harry ze knikt. "Zullen we in de stad gaan ontbijten?" vraag ik Harry knikt gelijk. 

"Gaan jullie mee?" vraag ik. "Nee ik ga zo met Sophia naar de spa." zegt Liam. "EN ik ga naar het strand met El even wandelen." zegt Louis ik knik.

Ik trek mijn schoenen aan en een spijkerjasje. "Kiara kom even jasje en schoenen aan." zeg ik.  Ze rent lachend naar me toe. "Die." zegt ze en wijst naar de buggy. "Ja daar mag je zo in." zeg ik. "Nee niet die." zegt ze als ik haar jas aan wil doen. "Jawel kom het is koud buiten." zeg ik. Zuchtend laat ze me het aantrekken. Ik klap de buggy uit en gelijk gaat ze erin zitten. 

"Hally." zegt ze. "harry komt." zeg ik. 

"Ik ben er we kunnen." zegt Harry. "Veel plezier." roepen de jongens. "Jullie ook." zeggen we.

We lopen de stad in. "Weetje al wat van pop je wilt?" vraagt Harry. Ze schud haar hoofdje op en neer. 

In de speelgoed winkel haalt Harry haar uit de buggy en neemt Kiara op zijn arm. 

Ze gaan langs elke pop die ze zien. Ondertussen kijk ik nog voorwat anders leuks. Niet dat ze nog niks heeft ofzo.

"Papa kijk." zegt Kiara die aankomt rennen met een doos. "Niet rennen lieverd." zeg ik. "Is dat Elsa." zeg ik ze knikt blij. 

Harry en ik gaan afrekenen. Ik heb nog wat kleurtjes erbij gedaan enzo. 

Kiara gaat weer in de buggy zitten.

"Nu gaan ontbijten?" vraagt Harry ik knik. We hebben een leuk tentje gevonden en gaan er zitten. 

Glimlachend kijk ik naar wat tegenover me gebeurd. Kiara bij Harry opschoot en samen doen ze iets op zijn telefoon.

Harry kijkt op en kijkt me glimlachend aan. "Kiara het eten is er wil je bij Harry zitten?" vraag ik. "nee papa." zegt ze. Ik neem haar over en zet haar in de stoel neer. Het broodje van Kiara breek ik nog eens door.

"Niall weet dat Kiara echt geen betere vader hoeft te wensen." zegt Harry opeens uit het niets. "Soms ben ik echt bang dat ik het verkeerd doe." zeg ik. "Geen zorgen dat doe je niet." zegt hij. "Dankje Hazz." zeg ik. 

Na het eten verschoon ik Kiara even en dan gaan we nog wat winkels in.

"Papa die." zegt Kiara en wijst naar de jurk van Elsa. Ja je kan wel zeggen dat het haar favoriete prinses is.  Ik kijk of haar maat er tussen hangt en dan pas ik het bij haar.

"Hally." roept Kiara. Harry kijkt op. "Tot u dienst prinses Elsa." zegt Harry. "Is dat jou prins?" vraag ik ze knikt. "Prins Hally." zegt Kiara. 

Ik reken de jurk van Kiara af en nog wat andere kleding stukken.

"Papa die." zegt Kiara als ze weer wat ziet. "Nee Kiara je hebt nu wel genoeg gehad." zeg ik. Ze slaat haar armpjes boos over haar heen. "Lieverd je hebt je pop al gekregen een jurk heel wat kleertjes een tas." zeg ik. "Ik die papa." zegt ze. "Nee is nee lieverd." zeg ik. 

"Papa." zegt ze. "Ja." zeg ik. "Uit." zegt ze. IK laat haar uit de buggy en gelijk strekt ze haar armpjes naar me uit. "Ik pak de buggy wel." zegt Harry ik knik en til KIara op.

In het hotel aangekomen is Kiara al inslaap gevallen op mijn schouder. Op de kamer leg ik haar gelijk in bed neer. 

"Liam en Sophia zijn uiteten en zijn laat terug. Louis en Eleanor zijn in hun eigen kamer." zegt Harry ik knik. 

Er waren dingen fout gegaan met de boeking. We hebben een mega appartement voor ons alle en nog een ieder een aparte hotelkamer.

"Wil je wat drinken?" vraagt Harry. "Cola lekker." zeg ik en plof op de bank neer.

Harry zet het drinken op tafel neer en komt dan naast me zitten. "Film kijken?" vraag ik hij knikt. Ik start netflix op en dan zoeken we een leuke goede film.

Ik leun wat tegen Harry op en hij slaat zijn arm om me heen. 

Pov Harry

De kamer deur gaat eens open en dicht. "Hey." zegt Liam. "Hey." zeg ik. "Slaapt hij?" vraagt  Sophia ik knik. 

"Papa." huilt Kiara. "Papa." roept ze nu waardoor Niall wakker wordt. "Ik ga wel." zeg ik en laat hem los.

"Hey lieverd." zeg ik. "Papa." huilt ze. Ik doe het licht aan en ze rent gelijk naar me toe. 

"Monsters." huilt ze. "Kiara monsters bestaan niet lieverd." zeg ik. "Wel." huilt ze. Ik ga in Niall zijn bed liggen met Kiara in mijn armen.

"Zou ik je anders een verhaaltje vertellen." zeg ik ze knikt huilend tegen me aan.

"Er was eens een hele mooie prinses. Haar naam was Prinses Kiara." zeg ik. "Ik ook Kiara." zegt ze ik knik. "Op een dag toen Kiara buiten aan het lopen was werd het donker en winderig. Er kwam een monster, maar het was helemaal geen eng monster." zeg ik. "Niet." zegt ze. "Nee het monster was heel lief. Prinses Kiara was niet bang voor het monster. Ze speelde altijd samen in het park. Prinses Kiara ging met Monster naar het kasteel en weetje wat Koning Niall zei." zeg ik ze schud haar hoofd. "Koning Niall zei als jij nu lekker gaat slapen zijn alle monsters heel lief en mag je monster houden." zeg ik. "En nu gaat deze prinses ook slapen." zeg ik. "Ik spelen monster." zegt ze. "Goed zo lieverd." zeg ik. 

Kiara komt helemaal tegen me aanliggen en sluit haar oogjes. Als ik voel dat iemand me aankijkt kijk ik op. "Hoelang sta je er al?" vraag ik. "Lang genoeg om te weten dat Kiara monsters nu lief vind." zegt Niall en komt op bed zitten. 

"Dankje Harry." zegt hij. "Geen probleem." zeg ik. "Blijf je hier slapen?" vraagt hij ik knik.

Ik doe mijn shirt en broek uit en ga dan net als Niall onder de dekens liggen. 

Ik hoop dat dit vooraltijd kan zijn.


Adopted by Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu