pov Niall
Vandaag ben ik even een dag alleen met Kiara. Iedereen is weg wat gaan doen.
"Kiara." zeg ik. "Ja." zegt ze. "Kom eens bij papa." zeg ik. Ze laat haar speelgoed liggen en komt naar mij toe. Ik neem haar opschoot.
"Kiara lieverd je weet dat papa altijd van je houd he." zeg ik. "Ik van papa." zegt ze. "Papa zou altijd meer van jou houden dan van wie dan ook." zeg ik ze knikt.
"Kiara papa vind Harry heel erg leuk en Harry vind papa heel erg leuk." zeg ik. "Maar papa meer mij." zegt ze ik knik. "Lieverd zou je het leuk vinden om 2 papa's te krijgen?" vraag ik. "Nee jij mij dan pijn doen." zegt ze. "Lieverd ik ga jou nooit pijn doen. Jij bent de belangrijkste persoon in mijn leven." zeg ik. "Ik wil graag blij zijn met jou en Harry." zeg ik. "Hally lief." zegt ze ik knik. "Zullen we Harry jou papa maken?" vraag ik. "jij papa." zegt ze. "Ja en harry als papa 2." zeg ik. "Jaa." zegt ze. "Maar nog stil zijn ik wil eerst met Harry praten." zeg ik ze knikt. Ze gaat weer spelen.
Ik hoop dat ze het gesnapt heeft ze is ook al bijna 3 en ik heb haar al bijna 1 jaar bij mij.
Als ik de deur open hoor gaan kijk ik op en zie dat Liam Sophia en Harry binnen komen. "Hey." zeg ik.
"Papa Hally." roept Kiara. Ik geef mezelf een facepalm. "Wat." zegt Harry en laat zijn tas vallen om Kiara op te tillen. "Euhm ja ik wou even met je praten." zeg ik hij knikt. "Kiara ga je even met Liam en SOphia spelen." zeg ik ze knikt.
We lopen de slaapkamer van Kiara en mij binnen. "Wat was dat Niall?" vraagt hij gelijk. "Ben je boos?" vraag ik. "Wat was dat?" vraagt hij weer.
"Ik heb Kiara zo goed mogelijk proberen uit te leggen wat er misschien gaat gebeuren." zeg ik. "Door tegen mij papa te zeggen." zegt hij. "Nee ik wou eerst hier met je over praten of je het wel wilt als we later toch iets krijgen." zeg ik. "Wat heb je tegen haar gezegd?" vraagt hij. "Dat ik je leuk vind en dat ik met jou en haar samen verder wil." zeg ik. "Ik heb ook aan Kiara gevraagd of ze jou als papa wilt." zeg ik. "Niall ze is bijna 2 Kiara snapt hier niks van." zegt hij. "Sorry hoor dat ik net bijna een jaar vader ben en ik het soms ook niet weet. Ik wil Kiara niet kwetsen en jou ook niet, maar ik zit alleen maar mezelf te kwetsen om het voor Kiara en jou alles goed te doen, maar nee nu doe ik het weer fout." zeg ik.
"Jullie hadden gelijk ik ben te jong om vader te zijn." zeg ik. "Niall zo bedoel ik het niet je doet het geweldig." zegt hij. "Ik kan niet eens normaal een relatie beginnen, want dan wordt mijn dochter boos." zeg ik. "Niall wat Kiara heeft meegemaakt is heftig en hoe goed ze het hier heeft ze is bang om jou kwijt te raken aan mij." zegt hij.
"Sorry dat ze papa tegen je zei ik had het nooit moeten zeggen tegen haar." zeg ik. "Ik vind het niet erg, maar was eerst met mij gaan praten en dan met Kiara, dan konden we samen met haar gaan praten." zegt hij ik knik.
"Ben je boos?" vraag ik. "Nee, maar nu Kiara weet dat we elkaar leuk vinden." zegt hij en drukt zijn lippen op die van mij.
Onder onze zoen voel ik een tikje op mijn been. IK laat Harry los en kijk op. "Hally papa?" vraagt Kiara. Ik kijk Harry aan. "Ja lieverd ik ben je papa." zegt Harry en zet haar op zijn schoot.
"Papa Hally en papa." zegt Kiara ik knik.
"Zullen we gaan spelen." zeg ik tegen Kiara ze knikt. Kiara rent gelijk de kamer uit. "Vanavond uiteten met ze tweetjes?" vraagt Harry. "Zeker ik bedoel met de fans en papz." zeg ik. "Vrienden kunnen toch ook uiteten samen zijn." zegt Harry met een knipoog. "Oke ik vraag Liam wel." zeg ik en loop de kamer uit.
"En?" vraagt Liam. "Willen jullie vanavond op Kiara passen?" vraag ik. "Ja tuurlijk wat ga je doen dan?" vraagt Sophia. "Ik neem hem mee uiteten." zegt Harry die zijn armen om me heen slaat. "Ga je het doen?" vraagt Liam. "Ja ik wil gewoon gelukkig zijn." zegt Harry.
"Papa spelen." zegt Kiara. "Ik kom." zeg ik. Harry laat me los en ik ga naar Kiara toe.
Pov Harry
Ik zit samen met Liam en Sophia op de bank Niall ligt op de grond met Kiara te spelen.
"Ik ben echt blij voor je Hazz." zegt Liam. "Dankje." zeg ik. "Maar ben je nou Bi of Homo?" vraagt hij. "Nou eigenlijk heel stom. Mannen trekken me eigenlijk niks aan alleen Niall." zeg ik. "Ahw dat is wel echt lief." zegt Sophia.
"Hey hey." roept Louis die nu binnenkomt met Eleanor. "Hey." zeggen we.
Ik kijk even op me telefoon en zie dat we over een half uur al weg moeten.
"Ik ga me even omkleden." zeg ik en sta op. "Oehh waar ga je heen?" vraagt Louis. "Op date." zeg ik. "Met wie." zegt Eleanor. "Papa." roept Kiara lachend. We kijken op en zien Kiara op de grond liggen. Niall is haar aan het kietelenen.
"Maar met wie?" vraagt Louis. "Niall." zeg ik. "Echt." zeggen ze. "Ja dus jullie letten met ze vieren op.' zeg ik. "Dat gaat nog wat worden." zegt Eleanor lachend.
Ik loop mijn slaapkamer binnen en kijk even wat ik aantrek. Zwarte blouse zwarte broek zwarte schoenen klaar. De blouse laat ik wat knoopjes van open.
In de badkamer doe ik mijn haar nog even goed en loop dan naar de andere.
"Papa Hally." zegt Kiara en komt naar me toe. Ik zet haar op mijn heup. "Wat." zegt Sophia. "Ja lang verhaal." zeg ik.
"Ga je lief zijn bij de jongens en meiden." zeg ik ze knikt tegen me schouder aan.
"papa en ik zijn vanavond thuis als je al hopelijk slaapt." zeg ik ze knikt weer.
"Niall ben je klaar we moeten gaan." zeg ik. "Ik ben klaar." zegt hij en komt aangelopen.
Ik geef Kiara nog een knuffel en kus en Niall doet hetzelfde. "Lief zijn he." zegt Niall ze knikt.
"Veel plezier." zeggen de jongens en meiden. "Dankje jullie succes." zeggen we en gaan dan.
JE LEEST
Adopted by Niall Horan
FanfictieHet was helemaal niet de bedoeling om vader te worden en nu zit ik hier met het liefste meisje op de wereld.