25

558 9 1
                                    


pov Niall

Harry is met Kiara naar een oefen dag op school en ik ben gewoon thuis. Ik ben nu zo tegen de 8 maanden zwanger nog een maand.

De laatste tijd ben ik ook vooral binnen geweest en als we er echt op uit gaan dan is het naar de speeltuin of dierentuin voor Kiara.

Als ik zie dat het al half 1 is ga ik lunch maken. Ik denk dat Harry en Kiara zo wel thuis zijn.

Nog geen 5 minuten later gaat de deur open. "Papa." roept Kiara. "In de keuken lieverd." zeg ik. Ik hoor haar kleine voetstappen de keuken in rennen. Al snel voel ik twee armpjes om mijn benen heen. Ik zet het vuur klein en zet Kiara dan op het kookeiland. 

"Was het leuk?" vraag ik en doe haar jasje uit. "Ja ik heb gespeeld." zegt ze. "Goedzo lieverd." zeg ik.

"Waar is papa?" vraag ik. "Hier." zegt Harry. Ik kijk op en hij staat in de deur opening. 

'En hoe ging het?' vraag ik. "Goed eerst wel even huilen, maar daarna ging het goed." zegt hij ik knik. "Maar je hebt lunch gemaakt zie ik." zegt hij ik knik. "Ik dek de tafel wel." zegt hij. "Is goed." zeg ik.

Kiara zet ik op haar stoel en zorg dat haar broodje al klaar is.

"Papa zo naar speeltuin?" vraagt ​​Kiara. "Speeltuin of naar de kinderboerderij?" vraag ik. "Diertjes." zegt ze ik knik.

Ik geef Harry ook zijn eten en maak dan mijn broodje klaar en neem plaats naast Kiara.

"Heb jij de komende maand nog iets opstaan?" vraag ik Harry. "Nee eerst stond me album release op, maar dat ga ik verschuiven naar volgend jaar. Ik wil gewoon bij jou zijn." zegt hij ik knik. 

Na het eten van ruimte Harry van en zorg ik dat Kiara wat anders aan heeft.

"Zijn jullie klaar?" vraagt ​​Harry we knikken. We stappen de auto in en Harry rijdt richting de kinderboerderij.

Daar aangekomen maak ik de autodeur open en Kiara stapt gelijk uit. Ze pakt de hand van Harry vast. 

We lopen het hok in bij de dieren en Kiara is gelijk weg.

"Nog een maand." zegt Harry die me hand vast pakt. "Nog een maand." zucht ik. "Wat is er?" vraagt ​​Harry. "Wordt nu wel nerveus voor de bevalling." zeg ik. "IK blijf de hele tijd bij je oke." zegt hij ik knik.

"Papa." lacht Kiara en komt naar ons toe. "Kom." zegt ze. We lopen achter Kiara aan.

Ze zit tussen de konijntjes.

*

Harry tilt de slapende Kiara uit de auto. 

"Ik ga beginnen aan het avond eten ga jij ook liggen." zegt harry. "Ik was eigenlijk van plan om een ​​rondje te gaan rennen." zeg ik. Harry draait zich gelijk om. "Grapje ik ga wel even liggen." zeg ik en druk een kus op zijn wang.

Ik zet netflix op en kijk verder aan mijn serie. "Je bent toch niet onze serie aan het kijken he." zegt Harry. "Nee die ik aan het volgen ben" zeg ik. "Oké." zegt hij. 

"Babe wakker worden." zegt Harry. "Ik ben wakker." zeg ik. "Ja tuurlijk je lag te snurken Horan." lacht Harry en loopt de keuken in. "Ja papa." zegt Kiara lachend.

"Oke oke nu ben ik wakker." lach ik.

Ik wil een opstaan ​​en krijg een heftige steek. "Neuken." zeg ik en ga weer zitten. "Niall." zegt Harry en komt de keuken uit. "Papa zei een stevig woord." zegt Kiara. "Kiara ga zelfs naar de keuken lieverd." zegt Harry. 

"Niall wat is er?" vraagt ​​Harry. "Baby." kreun ik van de pijn. "Ik bel Liam op." zegt hij.

"Liam kom Kiara nu ophalen." zegt Harry. "Ja de baby kom nu." zegt hij nog. Harry komt naast mij zitten.

Na 10 minuten gaat de bel en Harry stata op.

"Kiara komen." roept Harry. 

"Oke die is weg en wij gaan naar het ziekenhuis." zegt Harry.

*

Na wachten uren en uren pijn hebben gehad krijg ik mijn kleine jongen in mij armen.

Ik kijk Harry aan die mij met traan ogen zit aan te kijken. "Hazz." zeg ik en me ogen sluiten steeds van moe heid. "Ga slapen lieverd." zegt hij en komt bij me op bed zitten. Harry neemt de kleine jongen uit mijn armen en legt hem in zijn bedje. "Je moet het gaan slapen liefje." zegt hij en komt naast me liggen.

"Dankje Hazz." zeg ik zacht en val zo inslaap.

De volgende ochtend wordt ik wakker van een gehuil. Ik open mijn ogen en laat Harry los. Ik pak mijn kleine jongen uit zijn bedje en ga op de stoel zitten.

"Niall." zegt Harry. Ik kijk op en zie Harry rechtop in bed zitten. "Hallo." zeg ik. "Kom hier zitten." zegt hij.

Ik ga op bed zitten en been de kleine gewoon op mijn borst neer. "Heeft hij al gegeten?" vraagt ​​Harry ik knik. 

"Ik ga Liam zelfs bellen dat hij Kiara kan ontmoeten." zegt Harry. "Is goed." zeg ik.

"Ze gaan zelfs eten aankleden en dan komen ze." zegt Harry ik knik. 

Na een uurtje wordt er op de deur geklopt en wordt die open gedaan.

"Papa?" zegt Kiara. "Hey lieverd." zeggen we. Ze rent naar het bed toe en Harry zet haar erop.

"Baby?" vraagt ​​ze ik knik. "Is jou broertje lieverd." zeg ik. Ze gaat bij Harry opschoot en kijkt naar de kleine op mijn schoot.

'En hoe voel je je?' vraagt ​​Liam en komt naast het bed zitten. "Nog moe vooral." zeg ik hij knikt. "Wat is zijn naam?" vraagt ​​Liam. "Levi Louis Liam Styles." zeg ik. Hij kijkt me aan. "Eerste drie namen alles met een L." zegt hij ik knik.

"Mag ik hem eens?" vraagt ​​Liam. "Ja tuurlijk." zeg ik. "Papa." zegt Kiara. Ik neem Kiara bij mij. "Ben je lief geweest bij Liam?" vraag ik ze knikt. "Mag ik spelletje spelen?" vraagt ​​ze. "Mijn telefoon is leeg." zeg ik. "Papa." zegt ze en kijkt Harry aan. "Mijne ook lieverd we hebben de oplader niet bij mij." zegt Harry ze komt zuchtend tegen me aanliggen. 

"Hier lieverd." zegt Liam en geeft zijn telefoon. "Dankje." zegt ze. 

Als er op de deur wordt geklopt kijk ik op en Louis en Eleanor komen binnen. "Hallo." zeg ze. "Hallo." zeggen we.

"Kijk nou." zegt El. Harrry heeft Levi nu vast. "Hoe gaat het?" vraagt ​​Louis. "Gaat wel." zeg ik ze knikken. "Dus de naam." zegt El met een grijns. "Levi Louis Liam Styles." zegt Harry. 

"Papa." zegt Kiara. "Ja lieverd." zeg ik. "Ik wil naar huis." zegt ze. "Ik mag nog niet naar huis lieverd." zeg ik. "Waarom?" vraagt ​​ze. "Dat jou broertje te vroeg geboren is moet ik met Levi nog even hier blijven." zeg ik. "Ik wil naar huis papa." zegt ze. "Je gaat straks met papa Harry naar huis." zeg ik. "Nee jij ook." zegt ze. "Kiara ik blijf hier bij Levi." zeg ik. "Nou." zegt ze. Ze klimt van het bed af en loopt naar de deur. "Kiara hier blijven." zeg ik. Ze kijkt me aan en maakt de deur open. "Kiara ik zou die deur maar dicht maken." zegt Harry boos. "Ik wil naar huis stom hier." zegt ze. "Kom lieverd we gaan een stukje lopen." zegt Eleanor. 

"We komen zo wel terug." zegt El ik knik. 

happy birthday Hazza

happy birthday Hazza

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Adopted by Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu