Eräänä aurinkoisena ja lämpimänä viikonloppuna neljä kaverusta päättivät mennä rannalle uimaan. Muutama pilvi leijaili korkealla aurinkoisella taivaalla ja muitten oppilaitten puhe ja nauru hävisi hiljaa lämpimään lehtipuita hiljaa heiluttamaan tuuleen.
~Sirius~
-Huoh, James miksi meidän piti tulla näin aikaisin? Kysyin puoliksi haukotellen. -kelloaan on vasta puoli seitsemän jatkoi Remus. James selitti että saisimme "hyvät paikat" mutta minusta vain tuntui että se oli tekosyy sillä hetkeä aikaisemmin lily ystävineen oli myös menossa rantaan. En aikonut uida vaan ottaa mielummin nokoset koska en ollut yöllä saannut hyvin unta. James riisui paitansa ja meni suoraan uimaan, Peter meni perässä valittaen sitä kuinka vesi olisi varmasti kylmää ja Remus jäi lukemaan jonkinlaista kirjaa. Hän sanoi minulle että en säikähtäisi jos hän ei olisi tässä kun herään koska on kuullema saattanut mennä uimaan. Minä puoliunessa tyydyn hymähtämään vastaukseksi ja käännän kylkeäni. Hetki hetkeltä ympärilläni olevat äänet vain haihtuivat ja sisäiset ajatukseni kuuluivat selkeämmin sekuntti sekunnilta, sitten nukahdin.~𝑂𝑙𝑖𝑛 𝑘𝑎̈𝑣𝑒𝑙𝑒𝑚𝑎̈𝑠𝑠𝑎̈ 𝑖𝑙𝑚𝑎𝑛 𝑘𝑒𝑛𝑘𝑖𝑎̈ 𝑟𝑢𝑜ℎ𝑜𝑎 𝑝𝑖𝑡𝑘𝑖𝑛 𝑠𝑢𝑢𝑟𝑒𝑛 𝑝𝑢𝑢𝑛 𝑙𝑢𝑜𝑘𝑠𝑒. 𝑉𝑎𝑎𝑙𝑒𝑎𝑛𝑝𝑢𝑛𝑎𝑖𝑠𝑒𝑛𝑎 𝑗𝑎 𝑣𝑖𝑜𝑙𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑎 𝑙𝑜𝑖𝑠𝑡𝑎𝑣𝑎 𝑡𝑎𝑖𝑣𝑎𝑠 𝑡𝑎̈𝑦𝑛𝑛𝑎̈ 𝑘𝑎𝑢𝑛𝑖𝑖𝑛 𝑣𝑎𝑙𝑘𝑒𝑖𝑡𝑎 𝑝𝑖𝑙𝑣𝑖𝑎̈ 𝑦𝑙𝑙𝑎̈𝑛𝑖 𝑡𝑢𝑛𝑡𝑢𝑖 𝑗𝑜𝑡𝑒𝑛𝑘𝑖𝑛 𝑙𝑎̈ℎ𝑒𝑖𝑠𝑒𝑙𝑡𝑎̈. 𝐿𝑎̈𝑚𝑚𝑖𝑛 𝑡𝑢𝑢𝑙𝑖 𝑙𝑒𝑛𝑛𝑎̈𝑡𝑡𝑖 ℎ𝑖𝑢𝑘𝑠𝑖𝑎𝑛𝑖 𝑖𝑙𝑚𝑎𝑠𝑠𝑎 𝑝𝑖𝑒𝑛𝑒𝑛 𝑗𝑎 𝑚𝑎𝑡𝑎𝑙𝑎𝑛 𝑠𝑢𝑚𝑢𝑛 𝑝𝑒𝑖𝑡𝑡𝑎̈𝑒𝑠𝑠𝑎̈ 𝑜𝑠𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑎𝑠𝑡𝑎. 𝐸𝑑𝑒𝑠𝑠𝑎̈𝑛𝑖 𝑜𝑙𝑒𝑣𝑎 𝑠𝑢𝑢𝑟𝑖 𝑝𝑢𝑢 𝑙𝑎̈ℎ𝑒𝑛𝑖 𝑗𝑎 𝑙𝑎̈ℎ𝑒𝑛𝑖 𝑘𝑜𝑘𝑜 𝑎𝑗𝑎𝑛 𝑗𝑎 ℎ𝑖𝑜𝑚𝑎𝑠𝑖𝑛 𝑒𝑡𝑡𝑎̈ 𝑠𝑒𝑛 𝑗𝑢𝑢𝑟𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑖𝑠𝑡𝑢𝑢 𝑗𝑜𝑘𝑢. 𝑆𝑒 𝑗𝑜𝑘𝑢 𝑜𝑙𝑖 𝑘𝑜𝑚𝑒𝑎 𝑝𝑜𝑖𝑘𝑎 𝑗𝑜𝑙𝑙𝑎 𝑜𝑙𝑖 𝑟𝑢𝑠𝑘𝑒𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑢𝑘𝑠𝑒𝑡 𝑗𝑎 ℎ𝑎̈𝑛 𝑙𝑢𝑘𝑖 𝑘𝑖𝑟𝑗𝑎𝑎. 𝐼𝑠𝑡𝑢𝑖𝑛 ℎ𝑎̈𝑛𝑒𝑛 𝑣𝑖𝑒𝑟𝑒𝑒𝑛𝑠𝑎̈ 𝑗𝑎 𝑘𝑎𝑡𝑠𝑜𝑖𝑛 𝑚𝑖𝑡𝑎̈ ℎ𝑎̈𝑛 𝑙𝑢𝑘𝑖. 𝐻𝑎̈𝑛 𝑙𝑢𝑘𝑖 𝑘𝑖𝑟𝑗𝑎𝑎 𝑚𝑖𝑘𝑎̈ 𝑘𝑒𝑟𝑡𝑜𝑖 𝑖ℎ𝑚𝑖𝑠-𝑠𝑢𝑠𝑖𝑠𝑡𝑎 𝑗𝑎 ℎ𝑢𝑜𝑚𝑎𝑠𝑖𝑛 𝑝𝑜𝑗𝑎𝑛 𝑜𝑙𝑒𝑣𝑎𝑛 𝑟𝑒𝑚𝑢𝑠. 𝑁𝑜𝑗𝑎𝑠𝑖𝑛 𝑝𝑎̈𝑎̈𝑙𝑙𝑎̈𝑛𝑖 ℎ𝑎̈𝑛𝑒𝑛 𝑜𝑙𝑘𝑎𝑝𝑎̈𝑎̈ℎ𝑎̈𝑛𝑠𝑎̈ 𝑗𝑎 𝑠𝑢𝑙𝑗𝑖𝑛 𝑠𝑖𝑙𝑚𝑎̈𝑛𝑖. 𝑇𝑢𝑛𝑠𝑖𝑛 𝑝𝑢𝑛𝑎𝑠𝑡𝑢𝑣𝑎𝑛𝑖 𝑗𝑎 𝑎𝑖𝑛𝑜𝑎𝑡 𝑎𝑠𝑖𝑎𝑡 𝑚𝑖𝑡𝑎̈ 𝑘𝑢𝑢𝑙𝑖𝑛 𝑜𝑙𝑖𝑣𝑎𝑡 𝑘𝑖𝑟𝑗𝑎𝑛 𝑠𝑖𝑣𝑢𝑗𝑒𝑛 𝑘𝑎̈𝑎̈𝑛𝑡𝑎̈𝑚𝑖𝑠𝑒𝑠𝑡𝑎̈ 𝑘𝑢𝑢𝑙𝑢𝑣𝑎𝑡 𝑎̈𝑎̈𝑛𝑒𝑡 𝑗𝑎 𝑝𝑢𝑖𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑙𝑒ℎ𝑡𝑖𝑒𝑛 𝑝𝑖𝑒𝑛𝑖 𝑟𝑎𝑝𝑖𝑛𝑎. 𝑌ℎ𝑡𝑎̈𝑘𝑘𝑖𝑎̈ 𝑎𝑙𝑜𝑖𝑛 𝑘𝑢𝑢𝑙𝑙𝑎 𝑝𝑢𝑟𝑜𝑛 𝑎̈𝑎̈𝑛𝑖𝑎̈ 𝑗𝑎 ℎ𝑒𝑡𝑘𝑖 ℎ𝑒𝑡𝑘𝑒𝑙𝑡𝑎̈ 𝑎̈𝑎̈𝑛𝑖 𝑣𝑎𝑖𝑛 𝑣𝑜𝑖𝑚𝑖𝑠𝑡𝑢𝑖. 𝐿𝑜𝑝𝑢𝑙𝑡𝑎 𝑎̈𝑎̈𝑛𝑖 𝑜𝑙𝑖 𝑚𝑢𝑢𝑡𝑡𝑢𝑛𝑢𝑡 𝑘𝑢𝑖𝑛 𝑎𝑎𝑙𝑙𝑜𝑖𝑘𝑠𝑖 𝑗𝑎 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑒𝑛..~
Heräsin läpimärkänä... -VOI PERKELE! huusin vihaisena nauraville ystävilleni, he olivat kastelleet minut. -Tule jo uimaan meidän kanssa pöhkö, olet nukkunut jo kaksi tuntia! Huudahti James puoliksi nauraen. Nousin istumaan ja hieroin silmiäni, katsoin ympärilleni ja yhtäkkiä silmäni osui nauravaan Remusiin, hän näytti jotenkin niin ihanalta. James ojensi kätensä ja tartuin siihen. Riisuin läpimärän LEMPI t-paitani ja heitin sen viltille. Näytin jamesille keskisormea ja sidoin hiukseni ponihännälle. Kävelimme kohti vettä, ystäväni nauroivat silti heidän tekemälle pikku pränkille ja itsekkin hymyilin. Puhuimme siitä ja vitsailimme muistakin asioista ja sukeltelimme aikamme kunnes jotain tapahtui. James ja Remus olivat jonkin laista vesisotaa ja katselin heitä vierestä hymyillen. Peter oli mennyt rantaan syömään eväitä joten olimme käytännössä kolmestaan vedessä, kauempana oli muita mutta tässä kohtaa olimme vain me. Käänsin päätäni toiseen suuntaan etsiäkseni paikkaa mihin mennä pieneltä kalliolta. Yhtäkkiä tunnen jotain, käännän pääni salaman nopeasti eteen ja ennen kun ehdin tajuta Remus oli ehtinyt kaatua päälleni ja olimme veden alla. Käteni oli refleksin omaisesti yrittämässä suojata minua joten ne olivat kiinni Remuksen rinnassa. Kasvomme olivat noin 5 senttiä toisistaan ja remuksen kädet olivat toinen olkapäälläni ja ja toinen hiekkaisella pohjalla vedenpinnan alapuolella. Toinen jalkani oli vähän koukussa siten että sen polvi hipaisi Remuksen vatsaa. Katsoimme toistemme silmiin alle sekunnin kunnes nousimme salaman-nopeasti vedestä ylös, en ehtinyt tajuta mitä tapahtui kun Remus oli jo pyytänyt anteeksi ja lähtenyt kostamaan Jamesille. Seisoin hetken paikoillani kelaten äskeistä kahden sekunnin tapahtumaa kunnes älysin mitä oli tapahtunut. Lämmin veri valui nenästäni ja pesin sen pois, onneksi se loppui. En ollut lyönyt nenääni mihinkään mutta älysin mistä se oli johtunut. Huomasin käteeni tulleen haavan joka oli varmasti tullut käteni raapaistua kiveä kun nousin ylös vedestä, siitä vuosi verta. Päätin mennä rantaan koska Remus ja James olivat menneet sinne myös.
YOU ARE READING
Suurin salaisuus {wolfstar}
RandomLol tää on mun eka kirja joten joo.... oon pahoillani kirjoitus virheistä ja TIEDÄN että this dosnt make any sense mut ihan sama :D JA koska kukaan ei saatana kuiteskaan lue tätä koskaan niin teen tämän omaksi ilokseni