Takaisin kotiin...

545 14 8
                                    

... tää on vika osa tätä tarinaa ja tän kirjan kakkos osa tulee jossain vaihees mikä kertoo siriuksesta ja remuksesta aikuisina siinä maailmassa missä ei oo pahuutta eli samassa maailmassa ku täs,.. anyway here we go (ps mun kaveri  halus extreem materiaalia, joten jos et halua lukee semmosia likasia juttuja nii äläpä lue, btw täs maailmassa ei tunneta sanaa kondomi joten älä valita LOL. kaverin käyttäjä on Gotham tai joku vastaava nii käykää seuraa XD)

           ~James~
vuosi on kulunu liian nopeesti ja kohta meiän pitää nuosta taas pikajunaan joka vie meidät lontooseen, laskin kolme viikkoa ja kaksi päivää siihen... minä ja peter olemme puhuneet paljon siriuksesta ja remuksesta, meistä molemmista tuntuu että he salaavat jotain. Olemme yrittäneet udella että olisiko heillä ehkä uusi salareitti tai että onko molemmilla ehkä tyttöystävät wink wink, mutta he eivät paljasta mitään. Tarkoitan että heillä on 100% varmasti jotain salaisuuksia mutta molemmat kiistävät sen ja sanoo että minä ja peter vaan kuviteltais koko juttu.

             ~Sirius~
Hei remus, ootko ihan varma ettei ne tiiä? Kysyin rakastajaltani joka makasi sairaala siivessä täysikuun takia. Hän pudisti päätänsä heikosti mutta jaksoi silti hymyillä ja silittää peukalollaan kättäni josta piti kiinni. Hymyilin takaisin. James ja Peter olivat lähteneet noin 2 minuuttia aikaisemmin syömään iltapalaa mutta minulla ei ollut ruokahalua, Remuskin oli syönnyt erityistä täyttävää lääkettä joka auttoi eriitäin syviin haavoihin ja sitä syömällä keho ryhtyy parantmaan haavoja nopeammin, se jää koko elämäksi joten nyt remuksen haavojen pitäisi parantua aavistuksen nopeammin tilanne oli mikä tahansa, lääke oli siis täyttävää vaikka sitä söikin vain yhden lusikallisen, Remus kertoi että se oli maistunut p!skalt! Ja toivoi ettei hänen kätensä lähtisi enään koskaan melkein irti niinkuin juuri oli  tapahtunut. Katsoin poikaystävääni silmiin kuin ensimmäistä kertaa, ne olivat niin kauniit ja tuntemattomat. Hyökkäsin lähemmäs intohimoiseen suudelmaan, hän vastasi siihen yhtä intohimoisesti ja ennen pitkää tunskn hänen kielensä omani päällä ja päätinnitsekkin tehdä jotain sillä. Suutelimme ainakin 4 minuuttia tyhjässä sairaalasiivessä kunnes meidän piti irtautua, me molemmat hengitimme erittäin punastuneena syvään melkein läähättäen koska usko pois se oli rajua. Kun sain oman hengitykseni tasaiseksi katsoin vain muutaman sentin päässä olevaa omaa suttani siltikin intohimlisesti. Remus katsoi minua taas uudella ilmeellä purren samalla huultaan. Loin taas sen saman "mitäs nyt, mitä tarkoitat"  ilmeen kasvoilleni. Remus vei kätensä selkäni taakse vetäen minut päällensä hitaasti samalla sanoen sanat mitkä sai mulle kymiä väreitä mutta hyvällä tavalla, "hmm, jos sua ei haittaa niin tahtoisin koittaa jotain uutta" ajattelin samaa kuinnhän ja kumarruin takaisin hänen huulillensa. Hän silitti toisella kädellä yläselkääni ja niskaani ja toisella kädellä hän oli löytänyt vyötäröni. Irtaannuimme taas jonkin ajan kuluttua hengittämään ja halusin jatkaa saman tien mutta minun oli pakko kysyä yksi asia. H-hei remus, kysyin varovasti, eikö sinua satu ollenkaan? Utelin tuolta samalla katsoen hänen kättään jonka peittämä sideharso oli kellastunut verestä joistain kohdista. Remus naurahti ja sanoi lempeällä ja erittäin remusmaisella äänellä "ei näköjään, sain tietenkin kipulääkettä mutta en edes olettanut että kipu loppuisi kokonaan". Mielessäni oli jo seuraava kysymys ja remus näytti niin nälkäiseltä seuraavalle suudelmalleni. Olisin halunnut niin vastata siihen mutta minun oli pakko varmistaa jotain ensin. Olin juuri avaamassani suutani kun remus nopeasti sanoi "haluatko sinäkin tehdä sen vai onko se liian aikaista". Olin yllättynyt ja innoissani samaan aikaan. Päätin olla tänään extra sirius ja nostin toisen kulmakarvai ylös ja hymyilin hennosti luoden sellaisen wink wink ilmeen, peruutin taaksepäin remuksen alavatsan päältä hänen lantiolleen, painoin alavartaloani remusta vasten ja tein pienen pyörimis liikkeen saaden remuksen hengittämään raskaammin, samalla kun tein sitä sanoin tuolle olevani valmis niinsanotusti "kinkyllä" äänellä. Remus katsoi minua nyt nautinnollisella ilmeellä hengittäen raskaasti. Hänen ketensä olivat hitaasti liikkuvalla lantiollani. Hänen oikea kätensä tarttui hellästi kaulastani siten että muutama sormi oli leuallani, hän veti minut taas suudelmaan ja minun oli kumarrettava. Se tuntui hyvältä meille molemmille. Irtaannuimme hetken päästä uudelleen suudelmasta ja olimme hetken hiljaa ja paikoillamme. Remus puoli kuiskasi raskaasti hengittäen haluavansa ottaa paitani pois mutta ei voisi että ei olisi niin extreme akwardia jos jäismme kiinni. Naurahdin hiljaa ja totesin asian olevan totta, luojan kiitos sairaalasiiven ovi oli lukossa. Remus veti peiton välistämme ja heitti sen selkäni yli päällemme. Nyt tunsin remuksen massiivisen asian selkeämmin. Se oli muuttunut kovaksi ja märäksi kuten minunkin. Suutelimme taas, jatkoin samaa pyörimis liikettä nyt välillä edes takaisin liikkuvana ja paljon rajummin. Se tuntui hyvältä. Jonkin ajan päästä irtaannuimme suudelmasta sillä halusin sanoa jotain.

Suurin salaisuus {wolfstar} Where stories live. Discover now