Prolog

4.3K 92 2
                                    

PROLOG

,,Bello, no tak, prosím,"  zaprosila mě už po několikáté má nejlepší kamarádka Chloe.

,,Já nevím Chloe, co když to nezvládnu?" odvětila jsem jí a znovu si pročesala své na hnědo obarvené vlasy. Ano, mám je obarvené, jinak jsem přírodně zrzka.

,,Je to skoro to samé! Jen se naučíš pár otázek, a pak se na to zeptáš,"  úplně jsem si dovedla představit, jak pokrčila rameny.

,,Není to stejné. Ty děláš rozhovory do televize, já do novin. V televizi tě vidí celý svět, v novinách nikdo," poznamenala jsem s mírným uchechtnutím.

,,Já vím, já vím, ale je to stejná společnost a já to moc potřebuji, prosím!"

,,Dobře, udělám to. A o koho se jedná?"

,,Je to nějaká klučičí skupina, pošlu ti otázky."

,,To jako nevíš ani název?" zasmála jsem se.

,,No ne, ale prý jsou sexy, tak v našem věku," klasika, to je jediné, co ji zajímá.

,,Bezva, kdy to je, aspoň víš?"

,,Dneska večer," špitla.

,,Děláš si srandu?! Co to znamená dneska večer?!" vyjekla jsem na ni.

,,V sedm."

,,To je za hodinu a půl!"

,,Já vím, už tam na tebe čekají, jsi zlatá, díky," uzavřela rychle tohle téma, protože jí bylo jasné, že bych chtěla vycouvat.

,,Tak doufám, že aspoň to rande neposereš."

,,Já taky, ahoj," zavěsila. 

ZA JAKOUKOLIV ZPĚTNOU VAZBU BUDU RÁDA.♥ 

Korekce proběhla 13.4.2021

Really?Kde žijí příběhy. Začni objevovat