o měsíc později:
Je začátek února a pro mě velmi důležitý den. Dneska jedeme pro mamku. Od doby co jsem tam byla naposledy s Nashem, jsem ji navštívila ještě dvakrát. Ovšem vždycky bez Matta. Kluci měli v uplynulých dnech hodně nahrávání, takže se nic nestíhalo. A od toho všeho se odvíjel i náš vztah s Nashem. Nestihli jsme veřejnosti říct, že jsme spolu. Ví to jen ti nejbližší. Občas mě samozřejmě přepadne myšlenka, že to Nash prostě říct nechce. Ale když se na to pak podávám z jiného úhlu pohledu, tak se cítím o něco líp.
Jsem u něj skoro každý den, přestěhovala jsem si tam půlku šatníku, půlku skříně jsem si vzala od Nashe. Miluju jeho oblečení. Dá se vlastně říci, že u něj bydlím.
,,Hej zlato, posloucháš mě?" mává mi rukou před obličejem.
,,Co? Jo, promiň, jen jsem se zamyslela." usmála jsem se.
,,Ptám se jestli můžeme jet." zasmál se mi. Jen jsem přikývla a Nash vyjel. Dal mi ruku na stehno, opět, dělá to už pravidelně, ale nemůžu si stěžovat. Líbí se mi to.
,,Jsi nervózní?" zeptal se.
,,Trochu, přece jenom si nejsem jistá Mattovou reakcí." pokrčila jsem rameny.
,,Bude to v pohodě, neboj. Hlavně až tvoje mamka zjistí, že bude babička." mrkl na mě. Jop, slyšíte správně. Chloe je těhotná. Hned po té párty odjeli na nějakou horskou chatu a když se vraceli, už byli tři. Neskutečné. Přeju jí to, je vidět že s Mattem se mají opravdu rádi. Jsou sice mladí, ale oba zodpovědní.
,,Přemýšlel jsem." vypadlo z ničeho nic z Nashe.
,,O čem?" mírně jsem svraštila obočí.
,,Jestli by ses ke mě nechtěla nastěhovat. Možná si říkáš že je to brzo, ale vídali bychom se častěji a tak." vysvětlí.
,,Ty jo, tos mě překvapil." uchechtla jsem se.
,,Chápu jestli nechceš, byl to jenom nápad."
,,Chci a ráda." chytnu ho za ruku, kterou měl položenou na mém stehně. Jeho oči se rozzáří radostí a mě nezbývá nic jiného, než se smát taky.
****
,,Jsme tady!" zavolal Nash do útrob toho jejich giga společného baráku. Všimla jsem si mamky, které byla poměrně nervózní, a tak jsem se na ni povzbudivě usmála. Všichni tři jsme vešli do obýváku a já se zasekla hned na začátku místnosti.
,,Co ten tady dělá?" vyprskla jsem a podívala se na svého otce, který seděl na gauči. Mamka z toho byla skoro stejně vykolejená jako já. Tuhle trapnou situaci zachránil až Matt, který vstal a šel mamku obejmout. Usmála jsem se, protože přesně tohle jsem si přála. Aby jejich shledání mělo šťastný průběh.
,,Ahoj mami." vydechl a v mamčiných očích se leskly slzy.
,,Ahoj zlato." pozdravila i ona jeho.
,,Tak jo mami, určitě si pamatuješ Chloe." převzala jsem situaci do rukou já. Chloe pohotově vyskočila z křesla a běžela k nám.
,,Dobrý den." zasalutovala. I když se s Chloe znám dlouho, s mojí mamkou se nikdy moc nepotkávali, proto jí stále vyká.
,,Ahoj Chloe, tykej mi prosím tě." usmála se mamka a též ji objala.
,,Tak jo, to je teď Mattova přítelkyně." pokračovala jsem dál a nejspíš bych vyžvanila i to o tom dítěti, ale Matt mě přerušil.
,,Řekl bych to sám." ušklíbl se na mě a já na něj pouze vyplázla jazyk.
,,Jsem ráda že máš takovou přítelkyni." uznale kývala hlavou mamka.
,,Jo a taky spolu čekáme dítě." poškrábal se nervózně na zátylku Matt.
,,Cože?" vyjekli mamka i táta zároveň. Aha, tak vidím, že se bratříček ještě nepochlubil.
,,My vás tady asi necháme." vložil se do toho Lee a odtáhl ostatní z místnosti. Posadili jsme se na gauč a dali se do vyprávění.
Budete se divit, ale i po hodině jsme si stále měli všichni co vyprávět. Dokonce jsem uzavřela i dohodu s taťkou, zkusíme to od začátku. Mamka zářila jako hvězdička a nešlo si nevšimnou těch láskyplných pohledů, které si mí dva rodiče vyměňovali. Je hezké vidět, že i po tolika letech jim ta láska zůstala. Třeba se dají zase dohromady, kdo ví.
,,Já se omlouvám, ale musím tady s Bell ještě něco vyřešit." vtrhl do pokoje Nash, popadl mě za ruku a táhl ven. Na poslední chvíli jsem si stihla obout boty a vzít bundu.
,,Nashi kam jdeme?" ptala jsem se se smíchem když se mě vší silou snažil natlačit do auta.
,,Nech se překvapit." odbyl mě a dál se věnoval řízení.
Zastavili jsme před poutí. Bylo něco málo večer a všude ještě byli lidé. Nash vystoupil a přešel k mé straně. Otevřel mi dveře a za ruku vytáhl z auta. Ruku v ruce jsme přišli do areálu.
,,Nashi co děláš? Je tady spousta lidí." zastavila jsem ho a pohledem ukázala na naše propletené prsty.
,,A o to právě jde ne?" tajemně se usmál a pokračoval v cestě. Zastavil se uprostřed, někam odběhl, mluvil s nějakým pánem, vrazil mu do ruky telefon a společně šli ke mě. Nash se usmál a než jsem stihla jakkoliv zareagovat přisál se mi na rty. S radostí jsem polibek opětovala, užívala si ten krásný pocit bez ohledu na okolí. Když jsme se odtáhli, Nash převzal od usmívajícího se pána mobil a přešel zase ke mě. Až teď mi došlo, že to vyfotil.
,,Nashi, můžeš mi říct, co sakra děláš?" povytáhla jsem obočí a rozhodila rukama.
,,Ukazuju světu holku, do které jsem tak bláznivě zamilovaný a dávám tak ostatním najevo, že jsi moje." usmál se a dál něco zběsile ťukal do mobilu.
,,Co tak najednou?" usmála jsem se. U srdce mě hřál tak neskutečně příjemný pocit, který říkal, že všechno bude už jen a jen lepší.
,,Řekněme, že mi dneska kluci otevřeli oči." uculil se a vydal se na nějakou další atrakci.
3 469 328 se to líbí
@nash_wilson I love you.❤️@bell.smith Love you too❤️❤️
@chloesteave konečně je to venku!! Hurá!🤣
@nash_fanpage gratuluju!
@user238 slusii vám to😍
Zobrazit další komentáře(209 482).Tak jo vážení(spíše vážené) blížíme se ke konci! V nejbližší době čekejte epilog, poděkování a nový příběh!
ČTEŠ
Really?
Teen FictionBratr, který se nezajímal. Prostě odešel od rodiny a nechal je tak. Co se stane když se sourozenci po několika letech náhodné potkají? On je světoznámý zpěvák nejúspěšnější skupiny pod sluncem. Ona je novinářka v hodně známém bulváru. Takhle si jeji...