Her şeyin başlangıcı

382 19 4
                                    

Merhabalar!! Bu benim ilk kitabım o yüzden acemiliğimi mazur görün. Aslında kitabı yayımlamayacaktım ama demon slayer kitaplarından çoğunda shiplediğim shiplerin olmaması nedeninden yayımladım. İyi okumalar dilerim!! 


Makoto'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makoto'dan

      Ses duyuyordum, en son ne olmuştu ki? Ah... Hatırladım Yashiro ailesi konağına yani yaşadığım eve iblis saldırmıştı... Ablam ve ben kaçıyorduk sonra iblis ablamı yakalayıp öldürmüştü. Sonra ben bir yere saklanmıştım. İblis beni bulup saldırmıştı... Imm... Bende  her halede bayılmıştım.     

Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Biri bana doğru yürüyordu, önümde durdu. Sanki bir meleğin sesine benzer bir ses duydum "Hey sen iyi misin? "." Sende kimsin?"
" Ah doğru kendimi tanıtayım, ben iblis avcıları birliğinden Hakura Hayashi. Şimdi
Söyle iyi misin ağrıyan bir yerin var mı ?"Yüzüne baktığımda sanki güneş tam karşımdaymış gibi hissettim. O etrafına ışık saçıyordu. " İyiyim galiba sadece başımda bir yara var. " " Ahh tamam hadi yaralarını saralım ... Şeyy.. " " Makoto Yashiro" " Tamam. Yashiro-kun~" o gün kendime söz verdim onun gibi olacaktım bir iblis avcısı... Ölen ailemin intikamını alacaktım.      

Sonraki birkaç hafta onun yanında kaldım. Gündüzleri çoğu vakit bana kendi geliştirdiği kılıç tekniklerini öğretiyordu. Geceleri ise odasına kapanıyordu. Orada ne yaptığını merak ettim ve bir gün sordum. "Acaba her gece odanızda ne yapıyorsunuz Hayashi-san? " " Makoto- kun bana Hakura de lütfen." " Tamam Hakura- san. " " Şimdi daha iyi. Biliyorsun ki sadece yaralarım tam iyileşene kadar burada kalabilirim ondan sonra göreve gitmeliyim ve senin kılıç teknikleri eğitimin yarıda kalacak. Sen çok hızlı öğreniyorsun Makoto- kun cidden çok akıllı ve yeteneklisin eğitimine devam etmek için sana kılıç tekniklerini anlatan bir kitap hazırlıyorum. " " Ama Hakura- san ben burada tek başıma mı kalacağım?" " Ah hayır Makoto- kun kardeşim Harou bir kaç güne Tokyo' dan buraya geri geliyor. O ben gelene kadar seninle ilgilenecek." "Tamam ".

Bir hafta sonra Hakura- san gitti. Gitti ama ondan bir daha haber alamadık. Haraou- kun ile - benden sadece bir yaş büyük- birliğe mektup yolladık. Ama ondan haber alamamışlar. Bildikleri tek şey gittiği görevde Kibujitsu Muzan adında iblislerin başı olan iblis ordaymış. Onun asla tek başına  o iblisle başa çıkamayacağını söylediler. O Muzan denilen herif yüzünden değer verdiğim birini daha kaybetmiştim. O gün yine kendime söz verdim Kibujitsu Muzan'nı yok edeceketim!!

                                                                                                                                                                                                                                                                         -04.01.2021-

-Kimetsu No Yaiba- Başka bir hikaye (Bırakıldı Ama Okuyun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin