!!BU BÖLÜM MEDYADAKİ AKAZA' NIN SESİ DİNLENİRKEN YAZILDI!! YAZARKEN YAZAR KALP KRİZİ GEÇİRİP ÖLÜYORDU. O YÜZDEN YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN VE YAZARA DESTEK OLUN LÜTFEN. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER!!! (Neden hepsini büyük harfle yazdım ben)
????'dan
İki çocuğun mutlulukla birbirlerine sarılmasını izliyordum. Şuan onların yanına gidip onlara sıkıca sarılmak istiyordum. Ama lanet olası güneş ve birkaç tane daha sebepten onların yanına gidemiyordum. Arkamdan tanıdık biri bana yaklaştı. Ve bana bir yumruk atmaya çalıştı. Yumruk bana ulaşana kadar kılıcımı çekip kolunu kestim. Karşımdaki pek şaşırmamış olmalı ki " Huh, cidden bir kere sana yumruk atayım." Bende cevap olarak "Üst ay olan sensin ben değilim Akaza. Ayrıca hatırlatmalıyım ki zihnini benimle paylaşıyorsun, böylece ne yapmayı planlayacağını biliyorum." Akaza cevap verdi " Hep unutuyorum bunu. Ama ben orada olmasaydım ölecektin ve şuan onları izleyemiyor olurdun. Yani bana minnet duy." "Minnet duymadığımı söyleyemezsin. Ve tekrardan teşekkürler." birkaç dakika sessizlik oluştu. Akaza sıkılmış bir şekilde " Ahh, hadi ama bütün gün burda duramazsın hadi gel eve gidelim." cevap vermedim ve üzgün bir surat takınıp kafamı eğdim. Akaza suratıma bakıp bıkmış bir şekilde nefesini verdi, ve kolunu ensesine atıp " Öyle bakmaa, sana kıyamıyorum öyle bakınca. Akşam tekrar geliriz. Tamam mı?" cevap verdim " Tek başıma gelsem olmaz mı?" Akaza kaşlarını çatıp " Rüyanda görürsün Küçük bey, ya sana bir şey olursa. Bu yüzden bende geleceğim." fazla üstelemedim ve kafamı 'tamam' anlamında kafamı salladım. Ardından ellerini sırtıma ve dizlerimin altına koyarak beni kucağına aldı. Ve suratıma bakarak " Hadi evimize gidelim Hakura" dedi. Hızlı bir şekilde yol almaya başladı.
Evet üçüncü kişinin kim olduğunu öğrenmiş olduk. Bence herkes tahmin etmişti onun kim olduğunu ama olsun. Bu arada Akaza değil de Douma olmasını planlıyordum lakin medya her şeyin değişmesine sebep oldu. Zaten Akaza' yı seviyordum üzerine kafamın içinde " Subarashi" değişi yankılanmaya başlayınca her şey değişti.
Neyse sorun çıkmazsa bugün daha uzun bir bölüm daha yayımlamayı planlıyorum. Hepinize iyi günler seviliyorsunuz❤💜💙💚💛🧡🤍❣💕💗💖💝
Akaza 😍
Hakuji bebişim❤
Douma' yı da koyayım şuraya
Neden sadece bir tane!! Ben hangi birini seçeyim şimdi(┬┬﹏┬┬)
-26.02.2021-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Kimetsu No Yaiba- Başka bir hikaye (Bırakıldı Ama Okuyun)
De Todo-Öylesine yazılan bir fic- Ailesini kaybetmesiyle yıkılan hayatını tekrardan düzeltmesi için bir şans elde eder Makoto. Hayatı tam düzene girmişken tekrardan yıkılır aynı şekilde... İşte o zaman kararından emin oldu, iblis avcısı olup Muzan denilen...