Jimin
Mikor beértünk Jungkook elengette a kezem és gyors belekukkantott a szatyromba.
-Virágok? Segíthetek az ültetésben? - csillogó szemein elolvadok! Ez az ember teljesen más, mint az esti...
-Persze szerelmem. De előtte nem csinálunk valamit? Mondjuk ehetnénk sütit. Úgy is vettünk eleget. - azzal el is vezettem a konyhába, ahol Jennie néni már rá is rakta egy egy tálra a sütiket és villát rakott melléjük. Nekiláttunk az evészetnek. Jungkook egyszer csak felém nyújtja a saját villáját rajta egy kis sütivel.
Hunszut mosollyal az arcomon a számba veszem a villát és a szemébe nézve leszedem onnan. Pupillái a kétszeresükre tágultak. Na Kuksi most nem. Majd este...
-Khm..ha végeztetek, akkor mehetünk is ültetni. - somolyog Jennie néni. Tudja ő, hogy mi is a szitu..
***
Jungkook
-Tessék Kook ott a lyuk dugd bele. - mamci szavaira egy kicsit meghűltem. Na azt ne merje mondani valaki, hogy ezt nem értettétek volna félre. Habár én mindent félre értek, de no para. - ne nézz így nem ARRÓL a bizonyos lyukról hadolváltam neked. - csóválja a fejét.
-Bocs mamcika. - odatelepedtem mellé és a VIRÁGOT BELEDUGTAM A LYUKBA... A FÖLDBE ÁSOTT LYUKBA...
***
Miután gyönyörűen elrendeztük a virágokat a kertben, bementünk a házba és levettük a földes ruháinkat. Gyors elszaladtam a fürdő felé, hogy gyors lezuhanyozhassak. Amint beértem a szobámba egyből berontottam a fürdőbe. Le is merevedtem, de gyors fel is engedtem, mert megláttam szerelmemet, aki pont ebben a pillanatban hajolt le és az alsójával együtt levette a nadrágját. Persze percek alatt megfordult és elvigyorodott.
-Hát Kuksi gyereknap van úgy látom.-és már ki is lépett a nadrágjából. Eszeveszett gyorsasággal kaptam le magamról a magam köré tekert törülközőt, amit Jimoci, csak egy édes kuncogással díjazott.
Beálltunk a zuhany alá és a bőrnek kellemes fokozatra állítottam a hőmérsékletet. Jimin már nyúlt volna a tusfürdőért, de én megint gyorsabb voltam, pont úgy, mint tegnap. Elkentem a tenyeremen a krémet és nem vártam egy lófasznyit sem. Egyből, már félig meddig merev tagja köré helyeztem a kezem.
-Ahh egyből a közepébe. Te jó isten. Imádlahhhh-nyögte el a végét, ugyan is elkezdtem mozgatni a kezem eszeveszett gyorsasággal...
Hi! Ez a rész rövidebb lett. Sajnálom. De mostanában nem vagyok jól. Az orr piercingem fáj. Bevan gyulladva egy kicsit. Na meg hát azt tudni kell, hogy bármilyen féle seb nyáron nehezen gyógyul.
Na meg hát 07.13-ától diákmunkába megyek. Szóval nem igen lesznek részek. Legalább is lassabban. 💜😊
Remélem azért szeretitek ezt a könyvet olvasni. ❤️❤️
Ne aggódjatok szaftos rész lesz a következő! 😏👉🏻👌🏻👀안녕! 🙋🏻
2020.07.11.
ESTÁS LEYENDO
Az Én Kiskutyám (jikook)
FantasíaNem árulok el semmit. Olvass bele és ha tetszik jelezd. 💙💜 ~Jikook😏 ~lelki sérelem ~agyszüleményem ~Szexuális tartalmú rész/részek🤤🔞 ~Meg még ki tudja mi. 💜 ‼️Minden jog fentertva itt a zsebemben‼️