🎬11.RÉSZ🎬

954 61 20
                                    

18+

Előre szólok, hogy nagyon hosszú lesz az előzőkhöz képest.

Jó olvasást ti kis hunszikrunszikák. 😏🔞🤤

~Jimin~

Belekaroltam a nyakába és közvetlen közelről néztem bele éjsötét szembogaraiba.

Nem hiszem el, hogy egy ilyen férfival lehetek.

Sokak szerint ez az együttlét túl hamarinak tűnik, de szerintünk nem.

Itt a bizalim volt a fontos és ez meg is történt..

Jó alaposan felmértem minden egyes négyzetcentiméterét az arcának. Pont ezt tette ő is.

Mindenét kívánom, de még mennyire..

-Olyan gyönyörű vagy Jimin. - mondja kedves szavait csillogó szemekkel. A szívem hatalmasat dobbant.

-Te meg eszméletlen sexy vagy. - húzom ajkam pimasz mosolyra.

Nem is kellett neki több egyből ajkaimra mart. Finoman becézgettük egymást.

A csókba jólesően beleszusszanottam, amikor elkezdte az oldalamat cirógatni. Keze nyomán megjelent a már jól ismert libabőr..

Rettenetesen jól esnek ezek az apró kis érintések is, azok után a gyötrelmek után. Teljesen más, mint azok az érintések. Érzem.. minden porcikám érzi, hogy szívből jönnek ezek a gesztusok..

Lassan felkapott és elvitt az ágyig csókunkat nem megszakítva egy percre sem.

Óvatosan az ágyra helyezett és felém kerekedett. (jó mostmár írni fogok egy verset is ide eskűüűü.)

Nyakamra tévedt és ott hagyott nyálas puszikat. Csupasz mellkasomat végigtapogatta és oda is hintett egy-két csókot.

Megrohamozta egyik kavicskámat. Bekapta és szopogatni kezdte. Addig a másikat két ujja között morzsolgatta.

Sóhajaimat nem fogtam vissza..

Felváltotta a kavicskáim között eddigi tevékenységét..

Mielőtt még etről mennék el, mert ugye képes lennék rá, feljebb hívtam és szenvedélyesen megcsókoltam.

Egyszerűen nem tudok a csókjával betelni. Többet és többet akarok...

Lassan ekvált tőlem és mélyen a szemembe nézve kezét felsője aljához emelte és mielőtt lehúzhatta volna megakadályoztam benne.

Először nem értette mit is akarok most, de ahogy rávigyorogtam leesett neki..

Szépen elkezdtem felfelé húzni a felsőjét. Ő segítőkészen felemelte a kezeit.

Amint eltűnt a felsője valahol a szoba sarkában, újra megszemlélhettem csupa ízletes izommal felruházott hasfalát.

-Mint a táblacsoki. - simítottam kockáin végig ámuldozva.

-Akkor kóstold meg, hogy milyen ízesítésű csoki. - nyalt végig ajkán, végighúzva kezeit hasán. (hopp egy rím)

Odahajoltam és végignyalintottam a kickáit. Minden egyes kis kockára adtam egy-egy csókot.

-Oh Jimin. Ne kergess a pokol bugyrába kérlek. - húnyta le szemeit hátravetett fejjel..

Lassan beleakasztottam ujjamat nadrágja szélébe. Kigomboltam, majd le is húztam a cipzárt.

Nem vacakolt és az alsójával együtt hajította jó messzire..

-Hm de kis türelmetlen valaki. - kuncogom el magam.

Az Én Kiskutyám (jikook) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora