Jungkook
-Jimin! Hányszor mondjam el, hogy ezt is megvesszük meg a másikat is? Na meg azt a bőrnacit és bőrkabátot semmiképp nem hagyjuk ki a többi közül. - most jelenleg az a nagy célom, hogy engedje el egy kicsit magát. Minden üzletből kiakart jönni, mert állítása szerint nagyon drágák ott a holmik. Persze mindig mindenhonnan két szatyorral jöttünk ki az én jóvoltomból.
-De Jungkook. Ne rám költsd a pénzed egy ilyen senkire. - fújja fel az arcát, ami rettenetesen arányossá varázsolja.
-Gyere te nagy gyerek. Nem vitázok veled! - hívom magamhoz és nyomom a kezébe az előbb említett ruhadarabokat. Arra inkább már nem is válaszolok, hogy szerinte ő egy senki. Ha belekezdenék, akkor csak egy újabb vitát serkentenék. Azt meg most kihagyom.
Szépen megvettük a cuccokat. Vagy 8 szatyor van nálam, nála meg kettő. Az egyikben neki édesség a másikban- szintén neki- innivalók és rendes kaja. Út közben egész végig a majmot tömte és néha beszélt is, de nem sok lószart értettem belőle.
Hazaérve egyből lepakoltam és csináltam neki helyet a szekrényemben. Szépen összhajtogatta a ruhákat és el is rakta azokat. A cipőket is sorba rakta.
Miután végeztünk mindennel mehettünk is vacsizni, hiszen az idő csak úgy repül, ha jól érzed magad.
Jimin elment zuhanyozni. Nagyon kívánom már reggel óta. Ellenállhatatlan kisugárzása van. A szobában gyors lekapkodom magamról a ruhákat, de pesze előtte bezártam az ajtót, nehogy jegy nélküli mozizó köjjön a terembe...
Jimin
Nagyon kellemes, ahogy a meleg vízcseppek leszaladnak a hideg testemen. A zuhanyrózsa felé emelem a fejem és hagyom, hogy a cseppek az arcomra landoljanak.
Pár perc múlva két kart érzek meg a derekamon. Utánna egy testet nekisimulni a hátamnak. Elfog valami mérhetetlen vágy Jungkook iránt. Elkezdi a felsőtestemet simogatni, miközben a fülem mellett veszi mélyen a levegőt. Elnyúl mellettem a tusfürdőért és egy kicsit nyom a kezére belőle. Szépen elkeni a felsőtestemen. Egyre lejebb és lejebb halad, míg aztán el nem éri az ágyékomat. Keze tagomra csúszik és elkezdi rajta húzogatni a bőrt. Fejemet a vállára döntöm és behúnyom a szemeimet. Testemet átjárja a libaből, mikor a fülembe duruzsol.
-Kívánlak béby. Eszeveszettül!-megfordultam és kezeimet a nyakába tetem.
-Én is kívánlak Jungkook! - suttogtam az ajkára, amit utánna birtokba is vettem. Lassan mozgattam párnácskám, ezzel azt üzenve neki, hogy kimondhatatlan szerelmet érzek iránta. Megharaptam és meg is húztam alsó ajkát, majd elváltam tőle. Mindvégig szemébe nézve ereszkedtem térdre és ráfogtam anakondájára. Egyenletes tempóban kezdtem el neki verni, de mivel láttam, hogy már ettől csillagokat lát abbahagytam, hiszen azt akarom, hogy a fenomenális szopásomtól élvezzen el. Megnyaltam a makkját, majd szopogatni kezdtem. Ezt ő nem igen díjazta, ugyan is belemarkolt a hajamba és ráhúzta teljes hosszára a fejem. Utánna sem engedett el, hanem irdatlanul dugni kezdte a szám. Egyszer csak ott tartotta a fejem, miközben a makkja a torkomban volt és egy állatias morgás közben számba élvezett egy óriásit. Miután kivette számból szerszámát próbáltam lenyelni az összes tejcsit, de túl soknak bizonyult, mert egy kicsi kifolyt a szám szélén. Felnéztem rá és rávigyorogtam nyitott szájjal, hogy lássa még maradt egy kicsi geci a számban. Mint akit megszuggeráltak úgy nézett fekete gomb szemeivel. Megfogta az állam és felállított. A szeme láttára nyeltem le a maradékot és a szám szélén lefoly ondót az ujjam segítségével a számba tettem. Leszopogattam az ujjal és elmosolyodtam.
-Nagyon fincsi vagy Kuksi. - hátsómra csúsztatta kezét és bele is kezdett a tágításba. Mi lesz még itt?...
Szemét vagyok nem írom le ti kis perverzkék. Nagy fantáziával el lehet képzelni. 😌😋
Remél tetszett a rész! 😄 Hibákért sorry! ❤️
안녕! 🙋🏻
2020.06.30.
أنت تقرأ
Az Én Kiskutyám (jikook)
خيال (فانتازيا)Nem árulok el semmit. Olvass bele és ha tetszik jelezd. 💙💜 ~Jikook😏 ~lelki sérelem ~agyszüleményem ~Szexuális tartalmú rész/részek🤤🔞 ~Meg még ki tudja mi. 💜 ‼️Minden jog fentertva itt a zsebemben‼️