«Αγγιξε με , νιώθεις ότι υπάρχω ότι πραγματικά ζω ...φιλισε με ...δεν θέλω ο χρόνος να περνάει χωρίς να σε νιώθω δίπλα μου , μέσα μου Και αν απο κάποιον πληγωθείς θέλω να παλέψω κι ας είναι τα χέρια μου σπασμένα ...Μην με αφήνεις θα χαθούμε για πάντα εγώ σε μια κοινωνία που δεν έχω επιλέξει να ζω και εσύ στο κενό !»
Ένα ασπρόμαυρο τοπίο και ένας καθρέπτης στη μέση ...κάτω νεκρός Ο Μπράιαν κρατάει ενα τριανταφυλλο...ο Βινς ερχαιτε ξαπλώνει κοντά του και τον αγκαλιάζει , ο καθρέπτης σπάει !
Τα λόγια αιωρούνται στο μυαλό του Βινς .Ο Βινς ξυπνάει στη μπανιέρα το νερό έχει βαφτεί κόκκινο από το αιμμα , προσπαθεί να βγει αλλά δεν μπορεί . Ανασαίνει όλο και ποιο γρήγορα καθώς προσπαθεί να αναπνεύσει, σαν κάτι να τον έπνιξε και να τον κρατούσε μέσα στο νερό .
-ΜΑΜΑΑΑ !
Η φωνή του σπάει .
-ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ !
Κοιταζει το στήθος του, το χέρι του , είναι γεμάτα χαρακιές ! Προσπαθεί να δει αν στο πάτωμα είναι πεσμένο το ξυράφι . Τίποτα ! Ζαλιζετε ... Κρατάει με δύναμη τη μπανιέρα και βγαίνει από αυτήν καθώς από τις χαρακιές βγαίνει αιμμα . Πατάει στο έδαφος . Σηκώνει μια πετσέτα και από κάτω βρίσκει το κινητό του . Το ανοίγει 9 ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ από τον Μπράιαν
Τον παιρνει πίσω
-Βινς ! Με τρόμαξες ..γιατί δεν το σήκωνες?
- είσαι στο νοσοκομείο ? Είσαι καλά ? Εκοψες τις φλέβες σου Μπράιαν ! ..
- τι λες ? Εγώ ? Είσαι καλά ? χθες όταν τελείωσες το σκίτσο μου πηγες να λυποθυμησεις !
- Ξυπνησα μες τις χαρακιές ...μέσα στη μπανιέρα σκεπασμένος από νερό με αιμμα ...δεν ξέρω αν είναι το δικό μου αιμμα ! Η μητέρα μου είναι στη δουλειά ! Δεν έχω κανεναν εδώ πέρα ...
Παύση
-ηρεμισε ...
Ο Μπράιαν τον καθυσιχασε όσο μπορούσε ενώ ο Βινς πήρε μια βαθιά ανάσα . Έστρεψε το βλέμμα του στη μπανιέρα . Δεν υπήρχε ίχνος αιμματος ούτε νερό !
-Εχω αρχίσει να τα χάνω !
- Συγνώμη !
-γιατι ζητάς συγνώμη?
-γιατι δεν μπορώ να είμαι κοντά σου!
-δεν το επέλεξες εσύ αυτό ....
Ο Βινς κοιταχτηκε στον καθρέπτη . Τα μάτια του ήταν κατακόκκινα . Στάθηκε για λίγο και ακούμπησε ελαφρά με το αριστερό του χέρι το πόδι του . Γυμνός .. Δεν μπορεσε να κρατήσει το κινητό...του επεσε από τα χέρια ...λυποθυμησε !
Όταν ανοιξε τα μάτια του η μητέρα του ηταν ακριβώς από πάνω του και κρατουσε ένα θερμότερο
YOU ARE READING
Close your eyes and imagine me
Teen Fiction-κλεισε τα μάτια σου και φαντάσου με -Μπορώ να σε φανταστώ μόνο στα όνειρα μου "Μόνο στη φαντασία μου υπάρχω ...μόνο εκεί μπορώ να βγάλω τον πραγματικό μου εαυτό , να ονειρευτώ πρόσωπα που έχω δει στον δρόμο αγνώστους αλλά και γνωστούς . ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΚΡ...