ΓΟΥΊΛ

52 3 1
                                    

Ένα άδειο δωμάτιο , με ηχώ , πίνακες του Πικάσο και σεντόνια να καλύπτουν καθετί θυμίζει δωμάτιο σπιτιού... Το παράθυρο , χωρίς κουρτίνες , διάπλατα ανοικτό .Οι γρύλοι ακούγονται . Η ησυχία της νύχτας ξυπναει το πάθος . Στη μέση του δωματίου . Ενα πιάνο . Ένας άντρας που φαίνεται μόνο η σκιά του,  παίζει Μπετόβεν .στο πάτωμα κοιμούνται δύο γυμνά αγόρια 17 χρόνων . Ξυπνάνε αρχίζουν και φιλιουντε ....
     Ξύπνησε ... ήταν όνειρο ...τα χείλια του ήταν στεγνά ...το ποτήρι του όμως ήταν άδειο στο κομοδίνο του . Ο Βινσ έπιασε το κεφάλι του και προσπάθησε να συνειδητοποιήσει που βρίσκετε ...αν το μυστικό του είναι καλά κρυμμένο , η ώρα ήταν 3:00 , κοίταξε τους τοίχους  , λες και γέμιζαν χρώματα , όσο κοιτούσε τόσο ένα μικρό ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΑΝΑΠΝΈΥΣΩ  σχηματιζόταν στο κεφάλι του . Έπιασε το παντελόνι του . Τίποτα ... Κανένα απρόοπτο ...συνήθως τα βράδια σκεφτωταν πρόσωπα και πάντα πηραζε τα γεννητικά του όργανα ...έπαιζε το παιχνίδι του καθώς όλα ήταν ήρεμα ...τίποτα που να προϊδεάζει οτι ήταν σκληρο...
      Σηκώθηκε με όση δύναμη του είχε απομείνει και πήγε προς το δωμάτιο του Γουίλ ...ήθελε να παρει τη τσάντα του Γουιλ με τα χρώματα ....στον Γουίλ άρεσε να ζωγραφίζει ...όχι τίποτα το φοβερό μόνο κάποια αφηρημένα πορτρέτα ..γυναίκες γυμνές και γεωμετρικά σχήματα αντί για κεφάλι , μάτια που είχαν κάποιες αφηρημένες γραμμές να τα διαγράφουν . Άλλες κόκκινες κι άλλες μαύρες , χαοτικές μπροστά στα μάτια Του Βίνσεντ .
      Άνοιξε την πόρτα του Γουίλ και τον είδε γυμνό χωρίς ούτε ένα σεντόνι να τον σκεπάζει , κοιμόταν ,ο Βινσ ντράπηκε ...χαμήλωσε το κεφάλι ...κοίταξε παντού για την τσάντα με τα χρώματα ...τίποτα ...μόνο μια κάμερα υπήρχε ... Ακουμπισμενη πάνω σε ένα βιβλίο για την τέχνη του μπαρόκ . Ο Γουίλ σπουδάζε Ιστορία Τέχνης . Αλλά δεν πολυ πηγενε στην σχολή ...ηθελε να ταξιδέψει όμως στο Μιλάνο ...Αυτό το προδίδει και η σημαία της Ιταλίας που είχε κολλήσει στη πόρτα του .
       Ο Βινσ πήρε την κάμερα ...καθώς εβγαινε, ο Γουίλ σηκώθηκε από το κρεβάτι μουγκριζωντας . Ο Βινς τρόμαξε . Ο Γουίλ ερχωταν υπνοβατωντας προς το μέρος του . Ο Βινσ έμεινε άπραγος ....ο Γουίλ τον αρπαξε και τον φιλισε...Το κακό ήταν αυτό του  αρεσε ... Ο βινς τόλμησε να πιάσει τα γεννητικά όργανα του Γουίλ έπαιξε για λίγο το πέος του Γουίλ ...και όταν είδε ότι ξυπνάει έφυγε γρήγορα απο το δωμάτιο ...
      Ο Βινς κρατώντας τη κάμερα μπήκε στο δωμάτιο του και εκλεισε την πόρτα ... Ήταν για πρώτη φορά χαρούμενος ...μιρισε το χέρι του , προσπάθησε να ρουφήξει τη μυρωδιά που άφησαν στο χέρι του τα γεννητικά όργανα του αδερφού του . Πρώτη φορά ένιωσε αυτή την ασυνήθιστη έλξη και μάλιστα με έναν 20χρονο άντρα ...και δε με τον αδερφού του...
     Είχε μείνει σοκαρισμένος να κοιτάζει τον τοίχο ..ξάπλωσε ...άπλωσε πάνω του τη μυρωδιά από τα χέρια του ...και έκλεισε τα μάτια του ..Ονειρευτικε τον Γουίλ να κρατάει το πέος του και εκείνος να έρχεται και να το απολαμβάνει ...να φθάνει μέχρι κάτω ...να τον κοιτάζει με μάτια μες την γλύκα ..ο Γουίλ να τελειώνει πάνω του ...
Πάλι στη φαντασία του υπάρχει ..αλλά κάτι έγινε και στην πραγματικότητα ....
        Ο Βινς άνοιξε την κάμερα του Γουίλ ...είδε την Τζες γυμνή ... Ο Γουίλ τη φοτογραφιζε γυμνη καθώς κρατούσε το στήθος της ...ο Βινς έκλεισε τα μάτια πάλι ..."όταν με φίλησε εκείνη σκεφτωταν ...εκείνη ήθελε ...σε εκείνη δίνει τη φλόγα του και όχι σ εμένα ...»
       Η ώρα είναι τώρα 6:00 ο Βινς βγάζει από την τσάντα του το γουόκ-μαν που είχε βρει πεταμένο στο προαύλιο του σχολείου...ειδε ότι είχε μια κασέτα μέσα ...έβαλε να παίζει ...στ αυτιά του ακούστηκε το "Take on me "τραγούδι της δεκαετίας του 80' ο Βινς κατέβασε το παντελόνι του άρχισε να παίζει γρηγορα το όργανο του ...ήταν πραγματικά Μπερδεμένος .. πραγματικά σοκαρισμένος πραγματικά ...ήθελε να κλάψει ..αλλά  και δεν ήξερε τι να κάνει ...
       Το πρωί ειχε φτάσει ...η μαμά και ο Γουίλ επιναν ζεστό καφέ και έτρωγαν ψωμί με Μερέντα ...ο Βινς κατέβηκε ...η μαμά απλά πήγε να ετοιμαστεί για την δουλειά είπε Ένα ξερό Καλημερα και έφυγε βιαστική ...ο Βινς έμεινε μόνος με τον Γουίλ   ...κάθησε στο τραπέζι  και τον κοίταξε ...ο Γουίλ του είπε
- Να σου πω ? ...έχεις δει πουθενά την κάμερα ?
Ο Βινς δεν ήξερε τι να απαντήσει
- Χθες ...τα θυμάμαι όλα ?
Ο Γουίλ ήπιε μια γλυκιά καφέ ...τα γαλαζοπράσινα μάτια του έλαμψαν ...το ατιμελιτο μαλλί του που έφτιαχνε για να μην του μπενει στη μούρη τον έκανε τόσο γλυκό ...τα μάγουλα του είχαν λακάκια ...
-Γουιλ ..τότε στο δωμάτιο σου ?
-δεν καταλαβενω τι μου λες ...τι στο δωμάτιο μου ...
-δεν έχει νόημα ....αν δεν θες να μην το θυμασε πες το μου να το ξέρω ...εγώ δεν θα σου θυμώσω ...είμαστε μαζί σε αυτό. . 
- Βινς ...σε παρακαλώ πηγενε να ρίξεις λίγο νερό στο πρόσωπο σου ...λες ασιναρτισιες ....
         Ο Βινς σηκώθηκε από τη  καρέκλα ...είχε υδρωσει ... Πηγε στο μπάνιο ...ΞΕΣΠΑΣΕ σε κλάματα ...άρχισε να πλένει το στόμα,  αρχισε να πλένει τα χέρια του με σαπουνι νευρικά ..πήρε το κραγιόν της μητέρας του και άρχισε να βάφεται ...ήταν για πρώτη φορά Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ έκανε αυτό που ήθελε ...και να πάνε να γαμηθουνε όλοι οι υπόλοιποι ....
         Μετά από λίγη ώρα και αφού είχε ηρεμήσει βρήκε στο ντουλάπι ένα ξυράφι ...έκλεισε τα μάτια του και φαντάστηκε να τον μαχαιρονει ο Γουίλ ...ίσως είχε πάθει εμμονή με τον Γουίλ άρχισε να κάνει χαρακιές με το ξυράφι νωμιζωντας ότι τον κόβει ο γουιλ...έπεσε λυποθυμος στο πάτωμα ...ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΆ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΤΟΥ ΈΚΛΕΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΌΧΙ ΑΠΌ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΊΑ ΤΟΥ!

Close your eyes and imagine me Onde histórias criam vida. Descubra agora