23.10.2002
Anneciğim.. Babacığım..Size olan özlemim gün geçtikçe daha da katlanılmaz bir hal alıyor. Yokluğunuza alışmak çok zor. Benim güçlü bir kız olduğumu söylerdin babacığım ama inan bana, sandığın kadar güçlü değilim. Beni ardınızda bırakıp gittiğiniz için size çok kızmış ve küsmüştüm. Her gün ağlıyordum ama ağlayan tek kişi ben de değildim. Tuana... Sanki yokluğunuzu anlamış gibi her saat başı ağlıyor ve benden başka kimse onu susturamıyor. Neden bilmiyorum anneciğim ama ne kadar ağlarsa ağlasın ben onu kucağıma aldığım an susuveriyor. Bunun sebebini çok düşündüm ama hiçbir mantıklı açıklama bulamadım, ta ki bugüne kadar.
Artık size kızgın değilim, küs de değilim. Çünkü neden beni de sizinle birlikte götürmediğinizi biliyorum. Tuana için beni burada bıraktınız. Ben olmasaydım o tamamen yalnız kalacaktı ama bunun olmasını istemediniz. O da sizin kızınız ve onu da çok seviyorsunuz. Sizi anlıyorum. Bu yüzden artık günlerimi eskisi gibi ağlayarak geçirmek yerine Tuana'yla ilgilenerek geçireceğim. Biliyorum ki ben ondan daha şanslı bir çocuktum çünkü sizi tanımış, sizi onlarca kez öpmüş ve size sarılmıştım ama onun benden başka kimsesi yok. Bu yüzden ben ona her zaman üç kişilik sarılacak ve onu hep üç kişilik koruyacağım. Aklınız bizde kalmasın anneciğim, babacığım. Biz yokluğunuzda ne kadar iyi olunabilinirse o kadar iyi olacağız. Sizi hatırladıkça ağlamamayı başarabileceğimden emin değilim, bunun için bana kızmanızı istemem. Ama Tuana'ya çok iyi bir abla olacağım, size söz veriyorum.
Bundan sonra yaşamak için iki sebebim olacak. İlk olarak Tuana'yı güzelce yetiştirip size layık bir evlat haline getireceğim. Bizimle gurur duymanız için ne gerekiyorsa yapacağım. İkinci olaraksa sizi bizden alanları bulacak ve cezalarını çekmelerini sağlayacağım. Çünkü ben adım gibi biliyorum ki, herkes ne kadar tersini söylese de o gece yaşananlar kaza değildi. Hatırlamıyorum ama hissediyorum anneciğim.
Bu bir kaza değildi.
Bu bir cinayetti.
Tamay.
🌑🌒
İki buçuk seneden fazladır aklımda olan ve kendisini yazmam için yakama yapışan yeni hikayemi nihayet sizinle buluşturabildiğim için gerçekten çok mutluyum. Daha önce hiçbir kitabımı bu kadar çok sene düşünüp, bölüm yazmadığım halde sahne sahne kurgulamamıştım. Bu benim için bir ilk ve bu da bu kitaba olan heyecanımı fazlasıyla körüklüyor.
Yeni bölümler için biraz zaman var, çünkü öncelikle bir kenarda 5-6 bölüm biriktirip peş peşe atmak istiyorum. Yine de heyecanımı ve sabısızlığımı göz önünde bulundurursam bunun için fazla beklemeyeceğinizi garanti edebilirim.
Umarım siz de en az benim kadar seversiniz. 🙏🏻
BAŞLAMA TARİHİNİZİ BURAYA BIRAKABİLİRSİNİZ. 🌙
İnstagram: rabiiaosma
İnstagram Sayfası: dolunayinvechi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAYIN VECHİ
Teen FictionGeçmişinde büyük bir sırrın olduğuna inanan ama hatırlayamadığı için bunu ispatlayamayan genç bir kadın... Yaşadığı ihanetten sonra ailesinden başka herkese gönlünün kapılarını kapatan, kendini yalnızca işine adayan genç bir adam... Ve DOLUNAY... H...