7 ~ D A V E T

3.5K 279 185
                                    

[Multimedia; Arel✨]

Herkese merhaba!

Bu bölüm bir hayli uzun ve hikâye için kilit taşı denebilecek bölümlerden biri. Okudukça ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız zaten. Sizden tek ricam bölüme başlamadan önce yıldız tuşuna basmanız ve bölümü okurken bol bol yorum bırakmanız. Kitabımızın büyüyebilmesi için etkileşime ihtiyacı var ve tabii ben de emeklerimin karşılığını alabildiğim takdirde daha mutlu ve istekli olurum.

Keyifli okumalar dilerim. 🧡

🎶Sezen Aksu - Gidemem🎶

(Spotify'da DOLUNAYIN VECHİ adı altında bir müzik listesi var, kitapta kullanacağım şarkıların bazılarını oraya ekledim. İlgilenenler linki profilimde bulabilirler.)

"Hiç insan öldürmediği halde; bir katilden daha cani insanlar gördüm, umudumuzu öldürenleri gördüm."

|Dostoyevski|

Yaşadıklarımın kötü bir rüya olup olmadığından emin olamıyordum artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yaşadıklarımın kötü bir rüya olup olmadığından emin olamıyordum artık. Neredeyse iki haftada öyle bir hale gelmişti ki hayatım, inanmakta bir hayli zorlanıyordum. Günlerim hiç olmadığı kadar stresli, yorgun, bir o kadar da endişe dolu geçiyordu.

Emniyet'ten ayrıldıktan sonra olanları Yasemin'e anlatıp plan hazırladığımız gün dün gibiydi ancak üzerinden nerdeyse dört koca gün geçmişti. Tabii bu sürede hiç boş duramamış, Asaf amcamla plan hakkında konuşup onun onayını aldıktan sonra Aral başkomiserle konuşmayı ona bırakarak Tuncay amcamla görüşmüştüm. Ona böyle bir şeyi telefonda anlatmak istemediğim için iki gün önce Tuana'yı da yanıma alarak akşam yemeğine gitmiştik amcamlara. Tabii bu yemekten önce de Tuana'yla konuşmuş ve onun bir hayli şaşırmasına neden olmuştum. Yalan söyleme konusunda uzman olmamama rağmen ona olanları öyle bir anlatmıştım ki neredeyse kendi yalanıma kanacak hale gelmiştim. Neyse ki Tuana da anlattıklarıma inanmış ve hatta Yasemin'in de planladığı gibi son günlerdeki dalgınlığımı ve keyifsizliğimi Aral başkomisere olan hislerime duyduğum güvensizliğe bağlamıştı. Önceki ilişkimden bu yana epey zaman geçtiği ve bu zamana kadar hayatıma hiç kimseyi almadığım için zorlanmamın çok normal olduğunu söylemişti, canım kardeşim. Ah, onun o körpecik yüreğini böyle bir yalanla kandırdığım için o kadar üzülüyordum ki.

Elbette bu kandırma işi bu kadarla kalmamıştı zira fazla detaycı biri olan kız kardeşim ablasının görüşmeye başladığı adamı deli gibi merak ettiği için beni sorguya çekmişti. Her şeyden evvel başkomiserin fotoğrafını istemişti ki, bu konuda fazlasıyla hazırlıksız olduğum için bocalamıştım. Telefonumda resminin olmadığını söylesem de beni rahat bırakmamış ve sosyal medya hesabından göstermemi istemişti. Başkomiserin sosyal medya hesaplarıyla ilgili hiçbir fikrim olmadığı için zaman kazanmak adına tuvalete gitme bahanesiyle Tuana'nın yanından kaçmıştım. Telefonumun cebimde olması o an için benim için büyük bir şanstı.

DOLUNAYIN VECHİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin