36 ~ SAHİPLENİLMEK

3.4K 300 553
                                    

Biz geldik! 🥳

Keyifli bir bölüm oldu, severek okuyacağınızı umuyorum. ❤️

Bol bol oy ve yorum bekliyorum, iyi okumalar!✨

"Senin bana nasip olman, şahsi hayatımın en değer biçilmez talihidir."

|Nazım Hikmet|

"Listeden istediğimi açabiliyorum, değil mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Listeden istediğimi açabiliyorum, değil mi?"

Bana anlık bir bakış atıp başını salladı. "Açabilirsin."

Sırıttım ve Aral'ın listesinde gezinmeye başladım. Aradığım şey belliydi, o yüzden şarkı isimlerinin üzerinden hızla geçiyordum ki çok geçmeden aradığımı buldum.

Erkek Güzeli.

Şarkının üzerine tıklayarak arabanın hoparlöründen yayılmasını sağladığımda oyunbaz bakışlarım direkt Aral'ın çehresine kaydı. Yeşilleri yola odaklıydı ancak şarkının etkisi dudaklarındaki küçük kıvrımda yankılanıyordu. Mutlu bir şekilde iç çektim ve geriye çekilip Aral'a dönük oturabileceğim bir pozisyon aldım. Bunun için de sırtımı kapıya yaslayıp yırtmaçtan ortaya çıkan bacağımı bükerek omzumu koltuğa dayamam gerekmişti. Şimdi tamamıyla ona odaklıydım ve sırtımı kapıya verirken hızlıca arabanın kilit tuşuna bastığı anı gayet net yakalamıştım.

Sessiz ve ilgisiz durması öyle olduğu anlamına gelmiyordu. Bunu ilk başlarda anlayamamıştım ama şimdi çok net bir şekilde görebiliyordum. Yapıyordu ama yapıldığının bilinmesini istemiyordu. Ya da o söylemeden bilinmesini istiyordu. Eh, ne şanslıydım ki bunu başaracak seviyeye ulaşmıştım.

Sezen Aksu, seni pamuklara sarmalar sararım, diyerek şarkısına devam ederken uzanıp radyonun sesini birbirimizi rahat bir şekilde duyabileceğimiz ancak şarkıya da hâkim olabileceğimiz miktarda kıstım ve "Sana bir itirafta bulunacağım," diye mırıldandım.

Gözleri birkaç saniyeliğine benimkilerle buluşup tekrar yola odaklandı. Hafta sonu olduğu için yollar fazlasıyla kalabalıktı ve dura kalka ilerliyorduk ama bunu umursamıyordum. Hatta ne kadar uzun sürede gitsek o kadar iyiydi çünkü ondan ayrılmak istemiyordum, akşam bize geleceğini bilsem bile.

"Bulun bakalım."

"Tuana haklıydı," derken sesim oldukça neşeliydi. Utanmak için bir sebebim kalmamıştı çünkü. "Bu şarkıyı en başından beri bana seni hatırlattığı için dinliyordum."

Dudakları kıvırıldı. "Biliyorum."

Burnumu yalandan kırıştırıp "Hıh," dedim. "Bildiğinin farkındayım. Sırf beni kıvrandırmak için şarkıyı listene ekledin ve bana hep olduğu konusunda yalan söyledin."

DOLUNAYIN VECHİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin