Siam üniversitesi,üç yıldır süre gelen iki rakip grup yüzünden zor zamanlar geçirmişti ve hala geçiriyordu.Fakülteler ayrı olsa da grubun iki lideri arasındaki huzursuzluk bitmek bilmediği gibi her geçen gün çatışmaları şiddetleniyordu.
''hey buraya bakın!''
İki düşman rektörün odasındasında birbirlerine en uzak iki köşede dururken biri gereksiz madalya dizisini inceliyor,diğeri bahçede şuan keşfettiği bir alana ilgiyle bakıyordu.
''Kime diyorum bana bakın!Üç yılınız birbirinizi boğazlamakla geçti .Bu yıl okulumda huzur istiyorum.Hazırlanın iki fakülteyi kapsayan bir kamp programı hazırladım yarın sabah yola çıkıyorsunuz.Bir hafta boyunca temiz hava ve suyla sorunlarınızı çözün.''diye sinirden gözlüğü burnuna kadar düşmüş adam bağırdığında ikili irkilerek istemsiz onaylayan mırıltılar çıkarmıştı.
''Hepsi senin piçliğin yüzünden,sana kavga edeceksek her zamanki mekanda edelim demiştim.Yemekhanede ne diye üzerime atladın?Esmer olan sinirle soluduğunda Mew onu tınlamadan uzun koridorda kaybolmuştu.
''Tanrının lanetli soluk tenlisi!
.
.
.
.
Sabah iki ayrı büyük otobüs okulun ana girişinde durmuş öğrencileri alarak kamp için kararlaştırılan dağın eteğine bırakarak ortalıktan kaybolmuştu.
Gulf ormanlardan nefret etmesine rağmen neden böyle bir şeyi kabul ettiğine emin değildi.Ama soluk tenli,kendini beğenmiş arkeolog adayına yenilmeyecekti.
Onu o çok değerli kemiklerin arasına gömmeyi planlıyordu ama şuan önceliği yakın arkadaşı ve sevdiği çocuk olan Wini izlemekti
Mew ise sonunda kurduğu çadırın önünde oturduğunda Gulfa yapışık olarak bilinen yakışıklı çocuğu izlemeye koyulmuştu.
O lanet olasıca esmer yüzünden yıllardır sevdiği çocuğa açılamıyordu ve sanırım o Gulfun yanından ayrılmadan da açılamayacaktı.
Mew'in derin ve uçuk düşünceleri Mild ve Jaa'nın aynı anda yüzüne battaniye atmasıyla bölünmüştü.İki arkadaş kendi arasında sinsice sırıtırken kararmış havayla çadırdaki çantalarına koşmuştu.
''Mild var mısın iddiasına Mew bu gece Wini yatağa atacak.''Diye çantasından çıkardığı viski şişesine doğru sırıtırken Jaa kafasını sağa sola sallamıştı.
''O gerizekalı Gulfa karşı beyaz bayrak çekmeden o taş gibi çocuğa açılamaz.''diye kıkırdadığında Jaa ortaya arabasını ,Mild ise on yıllık içki mahsenini koymuştu.
Olanlardan biraz ötede diğer arkadaş grubunda olanlardan habersiz olan Mew derin bir iç çektiğinde ikili onu kalabalık kamp alanından uzaklaştırıp nehir kenarına getirerek önüne iki büyük şişe indirmişlerdi.
''Gece Mewin kamp ateşi önünde sarhoş edilip gaza getirilmesi ve ayaklanmasıyla son bulmuştu.
.
.
.
Win Gulfun elindeki bilmem kaçıncı şişeyi alırken derin bir of çekti.Neden hala onun etrafında olduğunu bilmiyordu ama o olmadan hayatının boktan ve sıkıcı olacağına emindi.
"Kalk hadi Gulf seni çadırına götüreceğim "diye boş şişeyi kafasına dikip deliğine dilini sokuşturan adamla bir daha gözlerini devirmişti.
"Bana Wini getirinnnnnn ''diye kamp ateşinin önünde bağırıp sendeleyerek ayağa kalktığın da Win etraftaki gençlerden özür dilerek onu sürüklemeye başlamıştı.
"Bırak beni seni yabancı bok parçası.Winimi istiyorum.O piç yine beni ekti onu bulup becereceğim lan bırak !" diye sızlanırken Win kahkahalarla gülüp en sonunda kendi onu çadırına atmıştı.
"Bekle burada uslu bir velet ol.Sana sıcak bir şeyler getirip geliyorum ."diye konuştuğunda Gulf kük çocuklar gibi kafasını aşağı yukarı hızlıca sallamış bir kaç yavru köpek bakışı atmıştı.
Win bu hareketle onu öpme isteğine nasıl karşı koyduğunu anlamasada sonunda düzgün bir şekilde odadan çıkmıştı.
"Uff ben uslu çocuk değilim."
"Burası çok sıcak offf"
"Ufff terledim "Gulf kendi kendine sızlanıp üzerindekileri atarken ayağı içeriyi aydınlatan e fenere çarpmış devirip kapatmıştı.
Esmer olan sonunda biraz serinlemişken sarsak adımlarla içeriye giren siluetin başını döndüren kokuyla mırıldanmıştı.
"Win?"
"Evet evet Win seninle ahlaşmaya geldim."diye siluet konuştuğunda Gulf sırtını dikleştirmiş siluettin gömleğinden tutarak kendi üzerine yaslamıştı.
" 'Ahh ~' böyle mi?" diye üzerindeki bedenin kulağına üflediğinde büyük eller çıplak belini sarmış, dolgun dudaklar boynunda yer edinmeye başlamıştı.
Gulf ona yaslanan kıyafetli adamı hızla soyarken kendinde olmadığı çok belliydi.
"Siktir bilseydim bu kadar istekli olduğunu seni çok önceden benim yapardım"diye Mew nefes nefese geri çekilip konuştuğunda elinin altında terleyen ve yumuşak saçlarla daha da azmıştı.
''Siktir!"
Diye kendi altındaki baksırı atıp kısa olanı küçük kamp tulumunun üstüne yatırdığında bacaklarını aralamıştı.''H-Hadi yap ,niye oyalanıyorsun?"diye Gulf üstündeki omuzlarından tutup kendine iyice bastırdığında Mew sertleşmiş penisi altındaki bedenin penisine sürterek dudaklarını daha sert şekilde Gulfun boynuna geçirmişti.
İkilinin inlemeleri daha da yükselirken Mild ve Jaa gözleri kocaman açılarak birbirlerine dönmüştü.
"Siktir !"
"Siktir !"
"Yaptı be gerçekten yaptı.Gitti 10 yıllık mahsenim."diye Mild yakınırken Win çadırın diğer tarafında elindeki sıcak kahveyle öylece kalakalmıştı.
Gulfun yüksek inlemeleri kulaklarına dolarken gözleri yanmaya başlamıştı.Gulf ile nereden baksa 4 yıldır arkadaştı ve şimdi onu ilk kez biriyle sevişirken yakalamak onunla olma umutlarını son kırıntısına kadar yok etmişti.
.
.
."G-Geli-ahhh-Siktir çok dar-ımm -siktir içine -ıhmboşalmak istiyorum.Benim-le dolup taşmanı görmek..."
"Çok konuşuyorsun Win boşal-ahhhh oraya vurghmmm"
Mew girişlerini hızlandırırken penisi saatlerdir girip çıktığı dar delikte seyirip menilerini akıtınca Gulf belini yukarı doğru kırmıştı.
"Siktir...Seni seviyorum''
"Siktir Seni seviyorum."
İkilinin aynı anda yaptıkları itiraftan sonra Mew altındaki kısa olanın şişmiş ve kanamış dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurarak yana kaymıştı.
Gulfun çıplak bedenini kucağına çekip omuzlarını uykuya dalana kadar öperken kısa olan bu hisse şimdiden bağımlı olmuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or Hate [MEWGULF]
FanficYanlışlıkla birine dokunabilir misiniz? Eğer bu gözü aşktan kafayı yemiş Mew Suppasit ise neden olmasın Kamp ateşinin etrafından dönen muhabetten güç alıp kampın en sonundaki çadıra girdiğinde aklında tek bir cümle dönüyordu. "Onu kendinin yapar...