💫19💫

1.3K 67 21
                                    

Mew ve babası doktorun odasından
çıktıklarında genç olan yere yığılmış,doktorun az önce söylediği her kelime beyninde yankılanıyordu.

"Mew kalk, topla kendini oğlum!"

Babası şuan ne kadar üzgün olsa oğluna destek olması gerektiğini biliyordu.Karısı öldüğünde tek destekçisi ve dayanağı oğluydu ve şimdi aynı desteği ona vermesi gerekiyordu ki içinde  olduğu durum çok farklıydı.

"Baba ona nasıl söyleyeceğim?Dün gece odayı düzenlerken nasıl neşeliydi sen gördün.Yorulup oturduğunda karnını okşayarak konuşması...İlk kez Gulfun saf mutluluğunu gördüm. B-Ben ona söyleyemem.Yapamam."diye  Mew  bakışlarını ellerine indirip konuştuğunda  babası ne diyeceğini bilememişti.



"Sadece yanında ol, yanında olursan atlatması daha kolay olur.Böyle acı bir şeyi buradaki yabancılardan mı öğrensin,şimdi kalk ve dik durarak sana yaşlanmasını sağla."diye oğlunun omuzunu sıktığında  Mew, parçalara ayrılmış ve dökülen parçalarının üzerine  yalın ayak basıyormuş  gibi hissediyordu.


Adımları esmer  olanın yattığı odaya ulaştığında usulca yanındaki boşluğa oturup yüzünü gölgeleyen saçları geriye yasladı.

Uzun bir süre öyle kalmışken Gulfun   sonunda kıpırdamaya başladığını görmesiyle ağlama isteğini şimdilik geri plana atarak güçlü görünmeye çalışmıştı.

"Gulf..."  diyerek soğuk ellerini  avuca aldığında Gulf  gözleri açmış her şeyden bir haber Mewin  kızarmış gözlerine,yıkılmış yüzüne bir süre bakmıştı.



''İ-iyi misin,canın yanıyor mu?" Diye Mew gözlerine giren saçları tekrar  geri iterken Gulf kaşlarını çatmıştı.

"Neden buradayız?"diye sorduğunda Mew gözlerini kaçırmış ,bir süre sessiz kalmıştı.

"Bırak elimi neden buradayız?"diye Gulf  tekrar sorduğunda  yıkılmış adam  uygun kelimeleri bulmaya çalışıyordu.Ama  hiçbir şey  söyleyeceği şeye uygun olamazdı.Hemde daha bir kaç saat önce neşeyle o miniğin odasını birlikte hazırlamışken...

"O ..."diyerek elini  Gulf karnına yerleştirip konuşmaya başladığında Gulf  çarşaf üzerinde karnını okşayan eli izlemişti.

"...artık yok Gulf !" diye gözlerine bakma cesareti gösterdiğinde  esmer olan  hızla elini geri ittirmişti.

"Ne saçmalıyorsun sen ,bebeğimiz orada ."diye çarşafı üzerinden atmış  hastane kıyafetini yukarı sıyırırken hissettiği acıyı umursamamaya çalışırkrn karnındaki bandajlı yeri görmesiyle donmuştu.

"Ne oldu,o...nerede ?"diye gözlerini ona diktiğinde Mew daha fazla konuşacak gücü  kendinde bulamamıştı.

"Ö-öldü mü ?Daha biraz önce vardı.N-Nereye gider ki ,Mew getir onu.Gitmemiştir belki saklanmıştır. Belki benim gibi yaramaz bir çocuktur . "diye Mewin hırkasını çekiştirirken  diğeri onu kendibine çekmiş sıkıca  etrafına kollarını sarmıştı.


"Üzgünüm Gulf.Çok çok üzgünüm.Yanında olmalıydım. "diye fısıldarken Gulfun hıçkırıkları kesilmiş yüzü gittikçe ifadesizleşmişti.



"Hepsi senin yüzünden."Mew'e hala sarılıyken konuşmasıyla diğerin susmuştu.

"Hepsi senin yüzünden...Senden uzak durmam için dövdüler...Senin yüzünden öldü. "diye hızla onu geri itmesiyle kapının açılması bir olmuş.


Win endişeli  bir şekilde  içeri girmiş soluğu Gulfun yanında aldığında Mew yerinden  zorlukla kalkma gücünü bulmuştu.

Gulf hala kalkan adama gözlerini   dikmişken Win yatağın boş kısmına oturmuş çok korktuğuyla ilgili şeyler zırvalayıp onu öperken  Gulfun yüzünde   tek bir mimik dahi oynamıyordu.


"Win onu çıkar odadan!"ifadesiz,boğuk sesiyle konuştuğunda Win onu ikiletmeden  Mewi dışarı sürüklemiş kapıyı arkalarından kapatmıştı.






"Artık onunla hiç bir işin kalmadı Mew. Şimdi tamamen benim.Bebeğinin ölmesine neden olan adamdan ölümüne nefret edip, hayatını zindan edecektir."diye alayla konuştuğunda Mewin zihninde şimşekler yeni çakmaya başlamıştı

"Sen yaptın!Tanrım...O adamları sen üzerine saldın değil mi?" diye yakasını tutup onu setçe duvara çarptığında Win arsızca gülümseyerek karşılık vermişti.

"Sana söylemiştim eğer ondan uzak durmuş olsaydın o piçin ölmezdi.Bende sevdiğim adamı dövdürtüp izlemek zorunda kalmazdım."diye sanki normal bir kavgadan bahseder gibi bahsettiğinde Mew kalan son sabır kırıntılarını kaybetmek üzereydi.

"İnanamıyorum.Böyle bir insan olduğuna gerçekten inanamıyorum.O bebek masumdu en önemlisi Gulf bu acıyı hak etmiyordu. Yarasını sarabileceğini mi düşünüyorsun? Onu iyileştirebileceğini düşünüyorsan yanılıyorsun."

"Evet.Onu benim yaptığımda belki sadece bize ait olan bir bebeğimiz olur Senin piçini taşıyacağına benim olan bir bebeği taşır. Şimdi çık git şuradan!" demesiyle Mew yüzüne kendini durduramayıp yumruklar geçirmeye başlamıştı.
Karşısındaki adamın umursamazlığı onu daha sinirlendirirken babasının onu geri çekmesiyle durmuş bağırmıştı.

"Bencil itin tekisin.Doktor bir daha böyle bir şey olmayacağını söyledi.Hamile kalması imkansız ötesi artık.Zaten nadir bir durumken  şimdi tüm o mutluluğunu elinden aldın adi piç, o hiç bir zaman iyilemeyecek."diye onu tutan  ellerden kurtulup tekrar yakasına yapışarak sert bir yumruk yüzüne indirmişti.Winin yüzünü tanımayacak  hale getirdiğinde hastane çalışanlarının zorlukla çekmesiyle ayrılmıştı.

Ama bunun hiç bir şeyi düzeltmeyeceğini biliyordu ve biliyor olması daha çok canını yakıyordu.

Love or Hate [MEWGULF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin