Gulf
MEWWW
MEWWWWW
MEWWWW
Evi tuttun değil mi?
Gelebilir miyim ?
Win ortalıkta yok.
Ve dersim de yok
Ve ve ve bende bebeğimin odasını düzenlemek istiyorum.
Tanrım çok heyecan yaptım şimdi.
Mew!!!!!
CEVAP VER BANAAAAA!Mew
Oo üzgünüm Gulf
Babamla alışveriş yaptık bebek için
Bir sürü şey aldık Gulf
Çok güzeller,
Tanrım çok ama çokkk güzeller
Gördüğün an aklını kaçıracaksın.
Adresi biliyorsun zaten
Sen gelene kadar bizde gelmiş oluruz.Gulf
Baban da mı gelecek?
Sorun olmadığına eminsin değil mi ?
Tokat falan atmayacak değil mi :)
Oğlumdan uzak dur
bebeği de aldır demeyecek.Mew
Gulf tanrım çok fazla dizi izliyorsun
Bırakmalısın.
Ve düşüncelerini onada söyledim
Şimdiden seni sevmiş.
Yani erkek olman pekte
umrunda olan bir şey değil.
Sadece torun sevmek istiyor.Gulf
Tanrım baban artık favorim.
Ben geldim kapıdayım.
Geç gelecek misiniz?
Yokuş kalmak çok yorucuydu.Mew
Bizde arabayı park ettik.
Yerde oturma sakın.
Havalar soğumaya başladı.
Soğuk alırsın sonra sende
bebeğimizde hasta olursanız
rahat rahat size bakamamda.Gulf
Böyle düşünceli oluşun hoşuma gidiyor.
☺️⚡⚡⚡
Gulf o gece ilk kez huzurlu bir akşam geçirmiş ,Mew ile ilk kez tek bir kötü söz dalaşana girmeden bebeklerinin odalarını neşeyle düzenlemişlerdi.
Bunlar için çok erken olsa da ikiside o bebeğe şimdiden fazlasıyla bağlanmıştı ve farkında olmadan her geçen gün birbirleri için hissettikleri değişsede şuan ikiside bunu görmezden gelip bebeğe öncelik tanıyordu.
" Mew benim artık gitmem gerekiyor.Yurt birazdan kapanır."diye Gulf hiç gitmek istemese de ayaklandığında Mewin babası bu gece kalması için ısrar etmeye başlamıştı.
Mew babasının ilk kez bu ısrarlı davranışlarına şaşkınlıkla bakarken zorlukla Gulf'a döndü.
''Evet Gulf kal, sabah kahvaltı yapar sonra birlikte okula geçeriz." kalmayacağını bilmesine rağmen kalmasını isterken Gulfun yüz ifadesinden umutlanmadan cevabını almıştı.
"Biliyorsun durumları Mew,onun güvenini sarsmak istemiyorum bu aralar iyiyiz.Artık gerçekten dönsem iyi olacak "
"Peki o zaman seni yurda bırakayım saat geç oldu."
Mew faekında olmadan ısrar ederken Gulf onu daha fazla yormak istemiyordu. Tüm gece eşyaları düzenlerken Mew onu sadece bir köşede oturtmuş her şeyle kendisi ilgilenmişti."Ona da gerek yok, aşağıdaki duraktan hemen taksiye bineceğim.İyi geceler.Bu güzel gece için çok teşekkür ederim Mew, ilk kez bu kadar mutlu olduğumu hissettim. "diye Kapıdan çıktığında Mew babasının neşeli bir ıslık çalmasına kaş çatarak ona dönmüştü.
"Tanrım baba neyin var ?"
"Damadım gerçekten taş gibi ve çok tatlı,yıllardır kavga ettiğim velet diyordun da böyle bir şey beklemiyordum.Bence hemen nüfumuza alalım biz bunu."diye oğlunun omuzuna neşeyle vurduğunda Mew gözlerini devirmişti.
"Birbirimizi sevmiyoruz.Sadece bebeğimiz olacak baba.Heveslenme o kadar."diye mutfağa geçtiğinde az önce Gulf'un ona bulaşık yıkarken yardım ettiği sahne gözlerinin önüne gelmişti.
'Onu yurda kadar bırakmalıydım 'diye hissettiği huzursuzluklar telefonu eline alıp bebeğinin babasını aradığında diğeri aramayı hemen cevaplamıştı.
"Mew ? Ne oldu,bir şey mi unuttum?"
"Şey,hayır...Sen değil benim yurttan alacaklarım vardı bekle birlikte gidelim.Neredesin ?"diye sorduğunda Gulf küçük bir kıkırtıyla yanıtlamıştı.
"Durağın yanındaki sokaktayım hemen gel çok soğuk...Hey önüne baksana gerizekalı"
"Gulf sorun ne ?"
Mew üzerine hırkasını alırken Gulf bağırışıyla koşarak evden çıkmıştı.
"Gulf cevap ver bana!"
"Gulf ,tanrım ,Gulf korkutma cevap ver,kiminle konuşuyorsun?"
"Seni piç Mew'de uzak durman gerektiğini bilmen gerekirdi "
"Lanet olsun buda ne böyle?Gulf iyi ol lütfen! "
Mew kulağına gelen acı bağırışla daha da hızlı koşarken Gulf top gibi kıvrılmış darbelerden kaçınmaya çalışıyordu.
"Y-Yapma!D-Ddurun "diye kesik kesik konuşurken karnına yediği sert darbelerle tüm bedeni gevşemişti.
Duyduğu tek şey Mew bağırışı ve giderek uzaklaşan adım sesleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or Hate [MEWGULF]
FanfictionYanlışlıkla birine dokunabilir misiniz? Eğer bu gözü aşktan kafayı yemiş Mew Suppasit ise neden olmasın Kamp ateşinin etrafından dönen muhabetten güç alıp kampın en sonundaki çadıra girdiğinde aklında tek bir cümle dönüyordu. "Onu kendinin yapar...