💫2💫

1.7K 72 3
                                    

Mew gözlerini güzel kokuyu duyumsadıktan sonra  şiddetli baş ağrısıyla açmıştı.

Burnunu gıdıklayan yumuşak saçlarla gülümseyerek hala bulanık gören gözlerini kırpıştırdığında dün gece yaptığı her şeyi hatırlamaya başlamış, istemeden dudakları yukarı kıvrılmış, burnunu  yumuşak saçlara sürtmüştü.

Sevdiği adama sonunda açılmış ve kabul edilmişti.Sonrasında ise hayatının   gelmiş geçmiş en iyi seksini yapıp ,darlığıyla,dokunuşlarıyla ,sesiyle  delirmişti.

Onu izlemek için kollarını biraz gevşeterek  geri çekilmeye çalışırken sıcak  ve yumuşak kalçalara çarpmasıyla sesli yutkunmuştu.

"O hala çıplak..."diye gülümseyip parmaklarıyla omuzlarından  kollarına doğru  kavisler çizerek mırıldanınca esmer olan  kıpırdanıp Mewin kollarında uygun pozisyon dönüp için göğsüne  başını sürterek tekrar uyumak için uygun pozisyonu ararken  burnuna dolan  kokuyla gözleri kocaman açılarak  geri çekilmişti.

''Wi-MEWWW!!!"

Gulfun çığlığının küçük çadırda yankılanmasıyla Mewin de gözleri kocaman açılmış  panikle geri geri gidince ikisinden de aynı anda tüm ormanı inleten ikinci  bir çığlık yükselmişti.


Soluk olan  panikle ,düşe kalka çadırın fermuarını açmaya çalışırken Gulf  üstünde hiçbir şey  olmayışına değil tüm vücudundaki çürüklere ve bacak içlerindeki kurumuş beyaz şeylere bakıyordu.





Mew sonunda kendini çadırdan artığında  çıplak vücuduna çarpan soğuk hava şuan umurunda bile değildi .Kendini çadırına atıp  uyku tulumuna saklandığında gözlerini sıkıca yummuş  bunun bir rüya olması için bildiği tüm dinlerdeki Tanrılara dua etmeye başlamıştı.




Esmer olan ise hala dün  pürüzsüz olan şimdi ise milimlik boşluk bile kalmadan kızarmış, dişlenmiş çürüklerle dolu olan  vücuduna bakıyordu.
Mew ile seviştiği gerçeği geçen her saniye yüzüne çarparken bedeni öfkeyle titremeye başlamıştı.

''LANET OLASICA MEW SUPPASİTTTT BİTTİN SEN!SENİ IRZ DÜŞMANI GÖT DELİĞİ.O PENİSİNE YÜZÜK GEÇİRİP SENİ ÖLDÜRECEĞİM! "

Love or Hate [MEWGULF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin