Mew neden panik yaptığını bile anlamadan kendini merdivenlerden inerken bulmuştu.
İnanması güç durumu siktir etmişti.Sonuçta bir kere olan olmuştu.İnsanların genetiği gittikçe tuhaflaşıyor, değişiyordu.Bunu nasılını niyesini sorgulamak istemiyordu Ama şuan asıl önemli nokta bir zamanlar aşık olduğunu düşündüğü adam ve yanlışlıkla yatağa attığı şimdi hamile olan adama kötü davranıp onu istemediği şeyler yapmaya zorluyordu.Hemde kendi bebeğini o adamın karnındayken...
Aklından geçenler ,mantık çerçevesine sığmasada ikinci katın son merdiven basamağında duraksamıştı.
"Bu nasıl bir saçmalık ve boktan durum. Ben ne yapacağım şimdi? "diye söylenirken koridora taşınan gürültüyle kendine gelerek inip o tarafa bakmıştı.
"Lanet olsun Gulf sana o piçle konuşma demiştim.Ne halt yiyorsan ye ondan uzak dur demiştim. Neden beni dinlemek bu kadar zor?"diyerek telefonu koridara fırlatmasıyla Gulfun cılız çıkan sesi nedense kanına dokunmuştu.O tanıdığı çirkef adam şuan çok masum, kendini savunamaz görünüyordu.
"Bak ben... yani hakkı var bilmeye diye düşündüm.O onunda ister istesin ya da istemesin.Sadece bilmesi gerekiyordu."
"Sana o çocuğu yok etmek istemiyorsan tamam dedim ama sonrası çocuk yurdu olur demiştim.Bilmesine gerek yoktu.Biz yine eskisi gibi yolumuza devam ederdik."diye bağırıp elini kaldırmış Gulfun yüzüne doğru indirecek iken Mew bileğinden tutarak Win'ni geri çekip yüzüne sert bir yumrukla geriye sendelemesine neden olmuştu.
Etrafta toplanan ve Gulfun şaşkın bakışlarını umursamayıp esmer olanı yanına çektikten sonra Win' e sert bir yumruk daha geçirip göz ucuyla Gulf'a bakmıştı
''Kimin çocuğunu yurda verdiğini sanıyorsun?Bundan sonra o çocuk doğana kadar Gulfun yanına yaklaşmayacaksın.Sonra Gulf çocuğu istemez ve sana gelmek isterse gelir.Bunu engelleyecek değilim ama benim çocuğum benim yanımda kalacak Gulfla yada Gulfsuz anladın mı ?"
Diye Gulfun buz kesmiş parmaklarına kendi parmaklarını geçirip odasına sürüklerken Gulf şaşkınlıktan tek kelime dahi edememişti.
Hatta şuan kendinde bile değildi.
Sevgilisi olacak adam ona gündelerdir zorbalık yaparken düşmanım dediği adam onun elini tutmuş kendiyle şimdi sürüklüyordu.Hemde onu az önce herkesin önünde korumuşken.Gulf bu düşünceler içinde kaybolmuşken Mewin aniden durmasıyla irkilip sırtına çarpmamak için biraz geri çekilmişti.
''Korkuttum mu ?Özür dilerim ama yani bu durum çok tuhaf.Yani tamam bir çok lişkim oldu, bir çok kızla yattım .Onların bir gün hamileyim diye çıkıp geleceğini düşünüyordum ama bunun bir erkeğin söylemesi çok tuhaf.Yani Gulf gerçekten mi ? Bak belki bizim değildir ama benden sonra Win ile birlikte olmadığını söylemiştim.Tanrılar aşkına gerçekten benim çocuğumu taşıyorsun.Bu inanılmaz."diye odaya girip kendi yatağında oturmuşken duramadan konuşmaya devam etmişti.
" Ve odam da kimse kalmıyor yani burada kal bundan sonra şimdi otur ayakta durma fazla neyse nerde kalmıştım ha ,yani tamam erkek olsanda çocuk taşıyacak kadar güçlü olmanı sindirmem zaman alacak ama düşmanımdan çocuk yapmak isteyeceğim en son şeydi.Eminim senin içinde öyledir."
Gulf tam karşısındaki yatağa oturduğunda kendini onun her dediğine kafa sallarken bulmuştu.
"Haklısın bende böyle bir şey düşünmezdim.Yani bu cidden çok tuhaf ve ben onu istiyorum.Düşünsene kendi çocuğumu kimseye ihtiyacım olmadan kendim taşıyacağım. Bu gerçekten muhteşem bir şey ayrıca seni buna benimle birlikte katlan diye zorlayamam.Bu süreçte yanımda olmak istemezsen gerçekten sorun değil."diye ilk kez elini karnına götürdüğünde Mew öylece,hipnoz olmuş gibi onu izlemeye dalmıştı.
Karşısında bunca yıldır tanıdığı adam değilde dünyanın en masum varlığı varmış gibi ve o masum varlık şuan usulca karnını okşarken gülümsüyordu.
"Mew, iyi misin? "
Mew, Gulfun sesiyle kendine gelip az önceki konuşmaya yanıt vermediğini fark etmişti.
''Saçmalama Gulf, orada o lafları boşuna söylemedim hem çocuklara taptığımı biliyorsundur.Birlikte yardım için gittiğimiz Kimsesiz çocuklar kurumunda da şok olmuştun. Ama hep kendi çocuğum için erken olduğunu düşürdüm.Demek ki o kadar da erken değilmiş....Kısacası sorumluluğu alacağım.Senin ve onun sorumluluğunu ama bu demek değil ki hayatlarımız birbirine bağlı olacak.Ben yine başkalarıyla birlikte eğlenip oturup kalkacağım ve kesinlikle bebeğimi ihmal etmeyeceğim.Sende istediğin gibi özgürsün,bebeğimize zarar gelmediği sürece her şeyi yapabilirsin.Şimdi uyu Kanawut .Çok konuştuk..Sabah devam ederiz"
Diyerek kendi tarafındaki ışığı kapattıp uzandığında Gulf sadece cılız bir şekilde "Tamam " diye bilmişti.
Mew hakkıydı sadece bebek için bir arada olacak onun ihtiyaçlarını karşılayacaklardı.Bu tuhaf ilişkilerinde aşk olması gerekmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or Hate [MEWGULF]
FanfictionYanlışlıkla birine dokunabilir misiniz? Eğer bu gözü aşktan kafayı yemiş Mew Suppasit ise neden olmasın Kamp ateşinin etrafından dönen muhabetten güç alıp kampın en sonundaki çadıra girdiğinde aklında tek bir cümle dönüyordu. "Onu kendinin yapar...