🌸22🌸

1.3K 72 0
                                    

"Al bakalım."

Mew elindeki sıcak kahveyi esmer olana uzatırken Gulf yaslandığı duvar kenarında iyice küçülmüş bebek eşyalarıyla dolu odaya bakıyordu.

İki hafta boyunca  umursamaz görünmeye çalışmıştı.Ama Mewi her gördüğünde  tüm bedeni acıyla  kasılıyor,bebekleri için birlikte geçirdikleri zamanı hatırlayınca kuytu köşelerde acısını yaşamaya çalışıyordu.

"Teşekkür ederim"diye acı bir tebessümle sıcak kupayı tuttuğunda Mew de onun yanına oturup sırtını duvara
yaslamıştı.

"Gulf bana inanıyorsun değil mi ?"
Diye başını ona çevirdiğinde Gulfu acı bir gülümsemeyle kupayı incelerken  görünce içi sızlamıştı.Onun bu kadar  kırılgan ve savunmasız görünmesi sinirlerini bozuyordu.O Gulftu, uzun zamanlar boyunca ona hayatı zindan eden adamdı.Düşüncelerinden   yüzüne daldığı adamın sözleriyle sıyrılıp dikkatini tekrar küçücük kalmış yüze verdi.



"Neye inanacağımı bilmiyorum Mew...Boşlukta gibiyim.Önce seninle sevişmem   sonra Win ile sevgili olmam, hamile olduğumu öğrenmem ve şimdi onun burada olmayışı...
Bunlar çok fazla.Güçlü görünsemde bunları taşıyacak kadar güçlü değilim.Ve bu durumu atlacak gücüm yok.Birilerinin benimle bu yükü paylaşmasını,beni anladığını söylemesine ihtiyacım var."diye bitirdiğinde Mew usulca Gulfun elindeki kupayı almış yere bırakmıştı.

"Sarıl bana Gulf."diye esmer olanın yüzünü avuçlarına alarak göz göze geldiklerinde   devam etti.

"Sarıl bana ve ağla.Söz tek kelime bile etmeyeceğim.Sesin  kısılana  kadar bağır çağır. Tek başına çok acı çektin ve yanında olamadım.Ama şimdi buradayım,benim yanımdasın.Acımızı birlikte yaşayalım."diye konuştuğunda  Gulf bir kaç saniye karşısındaki adamın gözlerine bakmıştı.

"Sen çok üzüldün mü ?...Gittiğini öğrenince..."diye kızarmaya başlayan gözlerle sorduğunda Mew sadece başını sallamıştı.Konuşursa Gulftan önce ağlayacağına emindi.

Gulf cevabını aldıktan sonra  çekinerekte olsa kollarını yapılı olanın  beline sararak başını boynuna gömdüğünde haftalardır içinde  kanayıp duran acısını dışarı vurmuştu.

Hıçkırıkları tüm evde yakılanırken Gulf onu daha da sıkı sararak  saçlarına küçük öpücükler kondurarak teselli ediyordu.O iyi olursa kendide iyi olacaktı.Buna inanıyordu ve iyi olması için her şeyi yapacaktı.


"Geçecek Gulf. Ben buradayım.Seni yalnız bırakmayacağım.Ne kadar itsende yine burada olacağım."diye kelimeler dilinden dökülürken gerçekten isteğinin bu olduğunu fark etmişti.Onu ne olursa olsun korumak, yanında olmak  istiyordu.Sevmek istiyordu.

Gulfun bir süre sonra ağlaması durup sakinleşmeye başladığında  Mew biraz geri çekilmiş, tekrar gözlerie bakmıştı.

"Burada,benimle yaşamak ister misin Gulf.İkimiz yeni bir başlangınç yapalım.Adım adım ilerleyelim.Sen ,ben değil ,biz olalım."diye gülümseyip saçlarını okşayarak kendisinden ayırdığında Gulf  bir süre duraksamıştı.

Mewin ona iyi geldiğini biliyordu, onu kırmayıp zorbalık yapmayacağını da  peki ama ya aşk... "

"P-peki...Ama yani biz aşık  değiliz yürütebilir miyiz?Yani bebeğimiz için bir aradaydık ve ben yalnızca onu düşünmüştüm.Senden nefret etmiyorum ,benim için farklı bir konumdasın ama... diye Gulf boğuk çıkan sesiyle hızlı konuşurken  Mew   saçlarını  tekrar okşayarak onu susturmuş ve yüzüne biraz eğilerek  fısıldamıştı.

"Birbirimize güvenir ve değer verirsek aşk bir gün gelir Gulf.Annem  babama öyle aşık olmuş.Ölmeden önce bana değer verdiğin insanla ol demişti ve ben sana aşık olacağıma inanıyorum."dediğinde Gulf kollarını karşısındaki adamın beline bir öncekinden daha sıkı dolamıştı.

"Sende bana güven Mew,hayatımın merkezi olmana izin vereceğim."diye  tamamen kollarında mayıştığında titreyen telefon ikisinde umrunda değildi.

Love or Hate [MEWGULF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin