iki

2.1K 177 42
                                    

Tartışma yaşanalı iki gün olmuştu ve bu sürede Carmen, onlarla tek bir kelime konuşmamıştı. Zaten, pek de konuştuğu söylenemezdi.

Belki de James'i görmezden gelseydi bunlar yaşanmayacaktı. Belki de Snape'i savunmayıp ona zorbalık etmelerini izlemeliydi.

Ah, hayır. Snape'i koruduğu için gram pişman hissetmiyordu.

İksir dersi için eşyalarını aldı ve sınıfın olduğu zindanlara gitti. Dersi Slytherin ile ortaktı ve Slytherin ile ortak olan hiçbir dersi sevmiyordu. Ona olan bakışlardan hoşlanmıyordu.

Sınıfa erken gelmişti. Bu yüzden kuytu köşeye yerleşti ve eşyalarını masaya koydu. Sonra etrafına bakınırken başka birinin de olduğunu gördü.

Severus Snape.

Bakıştıklarında kız dostane bir gülümseme gönderdi ve önüne döndü. Severus'un da ona küçük de olsa bir tebessüm ettiğini görmemişti.

Bir süre sonra içeriye Slytherin ve Gryffindor öğrencileri ile doldu. Lily Evans, bir kaç arkadaşı ile geldiğinde Severus hüzünle kıza baktı ardından Slughorn'da geldi.

"Merhaba çoçuklar, kitaplarınızın seksen yedinci sayfasını açın lütf-"

Bir anda içeri giren dört erkek ile sözü yarıda kalmıştı.

"Özür dileriz Profesör. Geç kaldık." Remus Lupin, mahçup sesi ile adama baktı. Slughorn üfledi.

"Yerinize geçin çocuklar. Gryffindor'dan beş puan."

Oğlanlar sinirle homurdanıp bir yerlere geçerken Slughorn devam etti.

"Dediğim gibi seksen yedinci sayfayı açın. Bugün sizinle 'Huzur Sıvısı' yapacağız. Huzur Sıvısı'nın ne olduğunu bilen var mı?"

Lily Evans ve Severus Snape ellerini kaldırırken, Carmen cevabı bildiği hâlde kaldırmadı.

"Bayan Evans? Cevaplayın lütfen."

Lily boğazını temizledi ve gururla cevapladı.

"Huzur Sıvısı, dikkat ve ustalık isteyen bir iksirdir. İçen kişiye huzur
verir ve ana maddesi çöpleme şurubudur."

"Aferin Bayan Evans, Gryffindor'a beş puan." Çapulcular'ın kaybettirdiği puanı Lily geri kazandırırken James ona hayranlık ile baktı. Daha sonra Lily'nin arkasında oturan kızı fark etti.

Carmen, kitabına ifadesizce bakıyordu. Gözleri yazıları okuduğunu gösterircesine kayıyordu.

James kızdan bakışlarını çekti. Ancak, Sirius'un dedikleri aklına gelince üfledi. Her ne kadar -James'e göre- bu kavgayı kız başlatsa da ileri gitmişti. Özür dilemesi gerekiyordu ama o arkadaşları dışında kimseden özür dilemez ve af beklemezdi.

Sonuçta o James Potter'dı ya.

James, düşüncelerini savmak için kafasını salladı ve Lily'i izlemeye başladı. Lily Evans... James onun dünyaya gelen bir melek olduğunu düşünüyordu. Beş yıllık bu aşkı ve takıntısı, sürekli hayal kurduğu kızıl cadı... Bir süre onu izlediğinde Peter onu dürttü ve kafasını iki yana sallayarak önündeki malzemelere baktı.

Nihayet herkes huzur sıvısını yaptığında, daha doğrusu çalıştığında ders bitmişti. Tabii ki de en iyisi Snape, Lily ve Carmen'e aitti.

apologize/james potter and the maraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin