Su ; 19 yaşında 1.62 boyların da, zayıf, doğal kahve renginde parlak saçlara sahip bir kız. Annesi çalışmıyor, babası ise devlet okulun da öğretmen. Ailenin en küçük çocuğu ve bağları kuvvetli. Su çevresi tarafından sevilen bir kız, tek kötü yanı çenesi çok düşük olması. Dersleri fazla iç açıcı değil.
*****
Emre; Su'yun abisi 22 yaşın da bilgisayar mühendisi. Su ile anlaşamıyor gibi dursada en kıymetlisi kardeşi Su.
*****
Bora; 20 yaşın da, 1.85 boyların da, kaslı vücuda sahip, siyah saçları ve keskin yüz hatlarına sahip birisi. 2 yıl okulu annesinin ölümünden sonra dondurdu. Babası özel üniversitenin müdürü. Yaşadığı il de serseri bir tip olarak bilinirler.
*****
Cellat; Bora'nın abisi ve Emre'nin yakın arkadaşı. 23 yaşın da uçak mühendisi.
*****
Selim; Bora'nın kuzeni olan Selim, Bora ile aynı yaşta.
Annesi ve babası trafik kazasın da ölünce amcası Durhan bakmakta. 1.83 boyun da sarışın, kaslı vücuda sahip olan biri. Bora için o da 2 yıl okula gitmemiştir.*****
Mert; Annesi ve babasının maddi durumu gayet iyi. Sert bir yapıya sahip, dısarıdan öyle görünse de. 20 yaşın da 1.88 boylarında, esmer. Su'yun kuzeni. Kırmızı çizgisi Selin ve Su.
*****
Eylem; Bora'yla çocukluktan beri tanışan ama Bora'yı seven bir kız 1.70 boyların da çakma sarışın. Babasının özel şirketi bulunmakta. 20 yaşın da Bora için 11. sınıfa 1 kere kaldı.
***
Buse; Su dan 1 yaş küçük, 18 yaşın da 1.63 boylarında utangaç olan kızımız, kısa siyah saçlı, zayıf, derslerin de gayet başarılı biri. Annesi çalışmıyor, babası ise edebiyat öğretmeni. Tam burslu olarak bu liseyi kazanmakta. Su ile yakın arkadaş.
*********
"Kalk kız kalk!" diyen gelen sesle gözümü aralamam ile kapatmam bir oldu. Anneme sırtımı dönüp tekrar yatmaya başladım.
"Su kalk diyorum sana, terlik geliyor"
"Anne Allah rızası için bir sus" dememle totoşum da oluşan sızı ile doğruldum. "Anne ya" dedim göz devirerek, "Acıdı" dedim elime vurduğu yeri avuşturarak.
"Sus kız hadi baban aşağı da seni bekliyor." dedi ve odadan çıktı. Korkudan kalbim göğüs kafesim de depar atmaya başladı. Ösym'e sınav sonucundan sonra konuşmuyordu benimle. Neden mi?
~Çok basit bok gibi sınav sonucu getirerek hayal kırıklığına uğrattım. Ama onlar benden fazla ümitli, ders kim ben kim hey yavrum hey. Fazla oyalanmadan odamdan çıkıp banyoya doğru ilerledim. Yüzüme su çarpıp kuruladıktan sonra mutfağa doğru ilerledim.
Masa da gazete okuyan babama baktıktan sonra, anneme baktım. Abim ise bana sırıtarak bakarken göz devirdim."Günaydın"
"Kendine çay koy da otur" dedi annem. Insan bir günaydın diye karşılık verir. Allahtan 1 yıl mezuna kalıcam dedim yani umarım 1 yıl tek kalırım ama artık yediler beni.
Çay koyup masaya oturdum, önümdekileri yemeye başladım.
"Mezuna kalmıyorsun" dedi babam soğuk bir sesle. Ben ise yediğim şeyin soluk nefesime kaçmasıyla hayvan gibi öksürmeye başladım. Annem sırtıma düşmanına vurur gibi vururken elini ittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪︎Girişim Koleji
RomanceKomedi, romantik, aşk, acı her duyguyu içeren hikayemize hoş geldin:)