Prov Yerin
Σηκωθηκα νωρις και εφυγα γρηγορα για να δωσω.. Εχω πολυ αγχος.Prov Sehun
Οταν εγω ξυπνησα η Yerin ειχε ηδη φυγει.. Ελπιζω να τα παει τελεια. Οταν κατεβηκα κατω ειδα τον Baekhyun στον καναπε.. Κοιμοταν. Πρεπει να του μιλησω.Sh-"Εεε Baek" ειπα οσο πιο σιγα μπορουσα.
Bh-"Ακουω" ειπε δυνατα
Sh-"Δεν κοιμασαι?"
Bh-"Αφου σου μιλαω"
Sh-"Κοιτα.. Θελω να σου πω κατι"
Bh-"Εεε αντε πες μου" ειπε και τον κοιταξα..Sh-"Τρεχει κατι με την Yerin?" ειπα και γελασε.
Bh-"Οχι." ειπε τελειως αποτομα και σηκωθηκε.Sh-"Δεν το ειπα για να σε προσβαλω. Απλα αυτες τις μερες εισαι μαζι της πολυ κοντα, και εμενα με αποφευγει."
Bh-"Σου ειπα οχι. Δεν ειμαι τετοιος. Παρολο που η Yerin ειναι πολυ καλη κοπελα,οχι. Δεν ειμαι τετοιος." ειπε και ετοιμαστηκε.Sh-"Που πας?"
Bh-"Να παρω καφε. Θες?" ειπε και του εγνεψα. Το πηρε ηρεμα, τουλαχιστον ετσι εδειξε.Prov Baekhyun
Εφυγα για καφεδες. Ηθελα να αποφυγω και την συζητηση οποτε ηταν καλη ιδεα.[...]
Στον γυρισμο ενιωθα πως καποιος με ακολουθουσε. Γυρισα καθως δεν φοβομουν και ειδα καποιον που δεν ηθελα.
Bh-"Yura, πως και απο τα μερη μας?"
Yu-"Θελω να σου μιλησω"
Bh-"Δεν θελω εγω" ειπα και εκανα κινηση να φυγω.Yu-"Μπορεις για μια φορα να μην εισαι τοσο ανωριμος?" ειπε και την κοιταξα.
Bh-"Ααα μαλιστα εγω ειμαι ο ανωριμος τωρα. Σε ακουω" ειπε και την ξανα πλησιασα.Yu-"Το απογευμα θα ερθω να παρω τα πραγματα μου." ειπε και εσκασα ενα ειρωνικο γελακι.
Bh-"Ελα νωρις γιατι θελω να βγω" ειπα και πηγα να φυγω.
Yu-"Αυτο εχεις μονο να πεις?" ειπε και τοτε την κοιταξα.
Bh-"Σαν τι να πω?"
Yu-"Ειχαμε 4 χρονια σχεση και εχεις μονο αυτο να πεις?"
Bh-"Ωραια θες να σου πω κατι?"
Yu-"Πολυ ευχαριστως"
Bh-"Φθηνα την γλυτωσα" ειπα και εφυγα. Πφφφφ, τι θα κανω τωρα?![...]
Εφτασα σπιτι και αρχισα να λεω στον Sehun τι εγινε.
[...]
Sh-"Αρα αυτο ηταν. Τελειωσατε?!"
Bh-"Ναι."
Sh-"Νομιζω ηταν αποφαση της στιγμης"
Bh-"Καθολου, επρεπε να γινει" ειπα και τοτε ανοιξε η πορτα.Sh-"Yerinn, πως πηγες?"
Ye-"Πολυ καλα αλλα ακομα εχω αγχος" ειπε και την αγκαλιασε. Αυτοι οι δυο δεν ξερουν τι θελουν.Prov Yerin
Ο Baek φαινεται καπως.Ye-"Baek, ολα καλα?" ειπα αλλα δεν μου μιλησε.
Sh-"Θα σου πω μετα"
Bh-"Παω σπιτι, σε λιγο μπορει να ειναι εκει" ειπε και εφυγε.
YOU ARE READING
Friendzone 2[Η Επιστροφή]
Fanfictionπαλι εσυυυυ🙄 #1 με το hashtag d.o 2020/11/30 στην κατηγορια fanfiction