Παρτ 31

33 5 0
                                    

*1 ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΑ*

Prov Yerin
'Πλεον ολα κυλανε στο περιπου ομαλα. Πλεον εχω παρει την αδεια εξασκησης επαγγελματος αλλα δεν εχω ακομα κατι να κανω. Ο Baekhyun δεν τα εχει βρει με την Yura αλλα ουτε και με τον Kai. Η αληθεια ειναι οτι ουτε εμεις μιλαμε με τον Kai αλλα κραταω επαφες μονο με την Yura. Ο Xiumin ειναι ακομα με την κοπελα του και απο οτι εχω καταλαβει το πανε σοβαρα. Εγω παλι με τον Sehun τα παμε σχετικα καλα. Το καλο με ολη αυτη την υποθεση ειναι οτι ο Taeil εδω και εναν χρονο μας εχει ξεχασει για τα καλα, ομως αυτο δεν σημαινει πως εχει σταματησει.'

Εγραψα στο ημερολογιο μου και υστερα κοιταξα επανω. Ο Sehun κοιμοταν διπλα μου. Σηκωθηκα απο το κρεβατι αργα και σιγα για να μην τον ξυπνησω αλλα μολις πηγα να σηκωθω με επιασε απο το χερι και με εβαλε στη. αγκαλια του.

Ye-"Μπορω να καθομαι σε αυτη την αγκαλια μερες"
Sh-"Καντο" ειπε και τοτε χτυπησε το κουδουνι.
Ye-"Οχι σημερα" ειπα και κατεβηκα να ανοιξω.

Ye-"Baekhyun! Περασε" ειπα και τοτε κατεβηκε και ο Sehun απο επανω.

Sh-"Στον υπνο σου μας εβλεπες?"
Bh-"Ειδες τι ωρα ειναι?" του ειπε και κοιταξε το ρολοι του.
Bh-"11 η ωρα και εσυ ξυπνησες τωρα"
Sh-"Εεεε καλα μωρε"
Bh-"Εσυ δεν ειχες μια εταιρεια?"
Sh-"Ναι, αλλα διευθυντης ειμαι. Σιγα μην πηγαινω και καθε μερα" ειπε και γελασε.
Bh-"Εγω για αλλο ηρθα ομως"
Ye-"Ωχχ" ειπα και με κοιταξε σαν κουταβι.
Bh-"Εαν δεν πειραζει την Yerin"
Ye-"Τι να με πειραζει?" ειπα λιγο αμηχανα.
Bh-"Σημερα εχει εναν αγωνα"
Ye-"Αααα μαλιστα. Πες το ετσι"
Sh-"Πωωω. Το ξεχασα τελειως"
Bh-"Γιαυτο ειμαι εγω εδω. Θα τον δουμε ετσι?"
Sh-"Εεεε, δεν ξερω"
Bh-"Τι εννοεις δεν ξερεις? Ειναι σημαντικο ματς" ειπε και με κοιταξε παλι.
Ye-"Πφφ. Εγω παω επανω" ειπα και εφυγα επανω. Θα βαρεθω την ζωη μου.

Prov Sehun
Θελω να δω πολυ αυτο το ματς αλλα η Yerin δεν θα περασει ωραια.

Bh-"Ελα ρεε καιρο εχουμε."
Sh-"Και η Yerin τι θα κανει?"
Bh-"Θα ερθει και ο Chanyeol, δεν θα ειναι μονη της"
Sh-"Πφφφ.. Καλα παω να της μιλησω λιγο"
Bh-"Εγινε εγω θα ερθω το βραδυ" ειπε και αφου εφυγε πηγα επανω για να δω τι κανει.

Sh-"Εαν θες το ακυρωνω" της ειπα και πηρε τα ματια της απο το κινητο και με κοιταξε.
Ye-"Δεν πειραζει, θα βρω τι θα κανω" μου ειπε και την πλησιασα.
Sh-"Μου εχεις νευρα?" της ειπα και μου χαμογελασε. Κατι ετοιμαζει ειμαι σιγουρος.

Friendzone 2[Η Επιστροφή]Onde histórias criam vida. Descubra agora