Παρτ 32

29 6 0
                                    

Prov Yerin
Ανοιξα και μολις ειδα ποιος ειναι εμεινα. Εεε οχι αυτο δεν συμβαινει σε εμενα.

Ye-"Yu-Yura?! Πως και απο εδω?!"
Yu-"Περασα για να τα πουμε λιγο" ειπε και τοτε πλησιασε και ο Baek στην πορτα.
Bh-"Yerin, σε θελει ο Sehun για να-" ειπε και αφου πλησιασε λιγο ακομα ειδε ποιος ειναι στην πορτα.
Bh-"Τι δουλεια εχει αυτη εδω?!" ειπε και εφυγε αδιαφορα απο την πορτα.

Ye-"Με συγχωρεις Yura, κατσε με τα αγορια πρεπει να κανονισω κατι" ειπα και πηρα τον Sehun απο το χερι και τον πηγα στην κουζινα, εκλεισα την πορτα και αρχισα να τον κοιταω.

Ye-"Ακουω. Σε τι φταιω παλι?"
Sh-"Σου ειπε τιποτα ο Suho πριν?!"
Ye-"Ναι μου ειπε. Μου λεει «εισαι για μια νυχτα που δεν ξεχασουμε ποτε?». Πας καλα μωρε?! Δεν μου ειπε κατι"
Sh-"Κοψτου λιγο τον αερα. Δεν μαρεσει που σε πλησιαζει τοσο πολυ." ειπε και εκανα κινηση να φυγω αλλα με κρατησε απο το χερι.
Sh-"Ειπα κατι"
Ye-"Το οτι το ακουσα δεν σημαινει οτι θα το τηρησω κιολας, σωστα?!" ειπα και εφυγα απο την κουζινα. Πρεπει να μιλησω με την Yura.

Prov Yura
Η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα τετοια υποδοχη αλλα τι να κανουμε. Τον Baekhyun εχω να τον δω 1 χρονο. Μου εχει λειψει τοσο ασχημα. Θελω να του μιλησω.

Yu-"Baekhyun, μπορω να σου πω?!"
Bh-"Ειναι επειγον?!"
Yu-"Εεε δεν το λες" ειπα και με κοιταξε. Τοτε σηκωθηκε και πηγαμε επανω. Πφφφ γιατι αγχωθηκα?!

Bh-"Λεγε γρηγορα ομως γιατι θελω να δω το ματς"
Yu-"Απλως μου εχει λειψει λιγο ολο αυτο"
Bh-"Επιλογη σου ηταν" ειπε και εκανε κινηση να φυγει.
Yu-"Εχει περασει ενας χρονος απο τοτε και εμεις ειμαστε ακομα ετσι"
Bh-"Το ειπα και πριν αλλα απο οτι φαινεται δεν εδωσες και πολυ βαση" ειπε και με πλησιασε λιγο ακομα και υστερα συμπληρωσε "Επιλογη σου ηταν" μου ειπε και κατεβηκε κατω.

Οσες φορες μου το λεει αλλες τοσες το σκεφτομαι. Εχει δικιο εγω το επελεξα αυτο. Αλλα δεν μπορω χωρις εκεινον, εστω και ας μην υπαρχει τιποτα αναμεσα μας.

Prov Sehun
Περασε η ωρα και σιγα σιγα τα παιδια εφευγαν. Με την Yerin δεν μιλησα οσο ειμασταν ολοι μαζι. Ηθελα να μιλησουμε μονοι μας.

Καθομασταν στον καναπε, ο ενας ειχε αποσταση απο τον αλλον, τοτε εκανε κινηση και σηκωθηκε.

Sh-"Αυτο που ειπες πριν..." της ειπα και με κοιταξε.
Ye-"Αυτο που ειπα πριν ναι τι?!" μου ειπε και εκατσε διπλα μου. Το ξερω αυτο το βλεμμα, ειναι αυτο το κουρασμενο σε τετοιου ειδους συζητησεις.

Friendzone 2[Η Επιστροφή]Where stories live. Discover now