Prov Yerin
Μετα απο λιγα λεπτα ειχε ηδη φτασει. Δεν θα τον αφησω να μεινει για εμενα. Δεν χρειαζεται να ταλαιπωρειται εξαιτιας μου.Su-"Πως εισαι?!" μου ειπε και με αγκαλιασε.
Ye-"Χαλια αλλα πηγαινε σπιτι σου δεν χρειαζεται"
Su-"Δεν παω πουθενα, δεν σε αφηνω μονη σου"
Ye-"Σε ευχαριστω"
Su-"Μην ακουω ανοησιες, παμε επανω να ξαπλωσεις, να ηρεμησεις και μετα μου λες οτι θελεις"Ειπε και αυτο εγινε. Ξαπλωσα και εκεινος εφερε πιο κοντα την καρεκλα. Εκατσε κοντα μου και με κοιτουσε.
Μετα απο λιγο του ειπα ολα οσα εγιναν. Η αληθεια ειναι οτι περιμενα αλλη αντιδραση.
Su-"Καταρχας.. Γιατι πηγες?! Εννοω ναι οκευ εισαι ερωτευμενη μαζι του αλλα ειδες οτι σε πουλησε. Δεν θελω να φανω κακος ή κατι τετοιο αλλα μαλλον εκεινος δεν νιωθει το ιδιο"
Ye-"Πιστευα πως εχουν αλλαξει τα πραγματα"
Su-"Εχουν αλλαξει.. Αλλα προς το χειροτερο για εσενα"
Ειπε και το σκεφτηκα λιγο. Εχει δικιο.
Ye-"Θα παω να του μιλησω για τελευταια φορα.
Su-"Τι?! Αποκλειεται.. Οσες φορες εχεις παει για 'τελευταια φορα' οπως το λες εσυ, παντα σου τα γυριζει και σε πειθει. Δεν μπορω να σε αφησω να το κανεις"
Ye-"Πρεπει να παωω" ειπα αλλα αυτη την φορα πολυ πιο δυνατα.
Su-"Δεν θελω να σε εχει καποιος που δεν σε εκτιμα, εσυ εισαι για εμενα"μου ειπε και εκεινος δυνατα και εκει υπηρξε μια σιωπη..Ye-"Suho, δεν-" ειπα χωρις να εχω τελειωσει την προταση μου, ενωσε τα χειλι μας σε ενα πολυ διστακτικο φιλι.
Su-"Καταλαβες τι εννοουσα πριν?!" μου ειπε και εγω ειχα μεινει να τον κοιταω. Τι εγινε μολις τωρα?!
Prov Yura
Με ειχε αγκαλια και με κοιτουσε.. Ποσο μου ειχε λειψει.Yu-"Πως και ηρθες απο εδω?!"
Bh-"Σκεφτηκα καποια πραγματα... Σε θελω ακομα" μου ειπε ενω κοιταξε το κινητο του.Bh-"Περασε η ωρα, λεω να φευγω" ειπε και εκανε κινηση να σηκωθει. Φυσικα και δεν τον αφησα, εκεινος γελασε.
Yu-"Ειπες οτι σου ελειψα"
Bh-"Ναι το ειπα"
Yu-"Σημερα εδω θα κοιμηθεις" του ειπα και τον αγκαλιασα μετα απο λιγο μας πηρε ο υπνος..Prov Yerin
Εμεινα να τον κοιταω αφου απομακρυνθηκε απο εμενα. Οχι οχι οχι οχι.. Συγκεντρωσου. Με κοιτουσε χαμογελωντας. Τον εκανα ευτυχισμενο με αυτο το φιλι?!
Ye-"Ωπα, το πραγμα πηγε αλλου Suho" του ειπα ενω εκεινος απλως μου χαμογελασε.
Εμεινα με την απορια διοτι χτυπησε το κουδουνι..Ανοιξα, και ειδα κατι που εκεινη την στιγμη δεν ηθελα..
??-"Πρεπει να σου πω"
Ye-"Sehun, οχι. Δεν θελω να ακουσω τιποτα" του ειπα ενω εκεινος κοιτουσε κατι πισω μου.
Sh-"Αστο, ετσι και αλλιως καταλαβα" ειπε και γυρισα πισω μου να δω. Ο Suho μας κοιτουσε διχως να βγαλει λεξη απο το στομα του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Friendzone 2[Η Επιστροφή]
Fanficπαλι εσυυυυ🙄 #1 με το hashtag d.o 2020/11/30 στην κατηγορια fanfiction