Prov Yura
Αντε αγορι μου, μου εβγαλες την ψυχη..
Yu-"Ναι..." αν συνεχισει ετσι θα φυγω.
Bh-"Ειμαστε καιρο μαζι και γνωριζουμε τα παντα ο ενας για τον αλλον, εαν κατι δεν μας αρεσε θα ειχαμε ηδη χωρισει.."
Yu-"Οχι οτι δεν το εχουμε κανει αλλα λεμε" του ειπα και με κοιταξε λες και ηθελε να με σκοτωσει.
Bh-"Δεν θα απαντησω.. Συνεχιζω.. Οποτε ναι, αφου ξερουμε τι μας γινεται εγω προσωπικα ειμαι ετοιμος" ειπε και με πλησιασε.. Ειχε γονατισει.. ΕΕΕΕ ΟΧΙ!
Bh-"Yura, θελεις να με παντρευτεις?"
ΤΙ?! ΣΥΓΝΩΜΗ?! ΕΛΑΜΟΥ?! οχι ρε μπρο δεν θελω.. ΚΑΛΑ ΤΙ ΡΩΤΑΕΙ?!
Yu-"Αχ αγαπη μου φυσικαα" ειπα και τον εφερα στο υψος μου και τον αγκαλιασα.
Μου φορεσε το δαχτυλιδι και υστερα με κοιταξε.
Bh-"Σου παει πολυ" μου ειπε και υστερα με φιλησε..
Καταβαθος ειναι ψυχουλα.Prov Yerin
*Την επομενη μερα*
Εχω ετοιμασει το σπιτι απο νωρις και εχω κανει ενα μπανιο. Ντυθηκα φορωντας αυτα:Εχω μεγαλο αγχος, και αν δεν τους πω τιποτα θα εχω πολυ περισσοτερο. Δεν βρισκω την καταλληλη στιγμη.
Με αυτες τις σκεψεις εφτασα στο γραφειο, ισως και να ηταν η τελευταια φορα που θα το εβλεπα. Σημερα πρεπει να τους μιλησω, πρωτα πρωτα στον Sehun, θα τον δω το βραδυ.. Και ο Θεος βοηθος...
Prov Yura
Αργησα να ξυπνησω, για την ακριβεια με ξυπνησε ο Baekhyun..
Bh-"Σηκω υπναρου, να σε δω λιγο" τον κοιταξα μεσα στον υπνο και υστερα πεταχτηκα απο το κρεβατι.
Yu-"Δεν προλαβαινω" ειπα και σηκωθηκα αλλα εκεινος με τραβηξε με αποτελεσμα να κατσω επανω του.
Bh-"Γιατι που εχεις να πας?" με ρωτησε και με κρατησε κοντα του.
Αυτα δεν μπορω.
Yu-"Πρεπει να παω στην Yerin" ειπα και σηκωθηκα, υστερα γυρισα προς το μερος του.
Bh-"Ενταξει σε αφηνω.."
Yu-"Τιμη μου" του απαντησα και αφου ετοιμαστηκα εφυγα για την Yerin.[...]
Περασα πρωτα απο το σπιτι αλλα δεν ηταν εκει. Ετσι αποφασισα να παω απο το γραφειο.Yu-"Καλημερααα" της ειπα ενω μπηκα με φορα μεσα.
Ye-"Εε?! Ν-ναι καλημερα" μου ειπε καπως μελαγχολικη.
Yu-"Εισαι ενταξει?!" της ειπα και επιτοπου με πλησιασε και με αγκαλιασε.
Yu-"Πες μου τι σε απασχολει"
Ye-"Λοιπον..." μου ειπε και ξεκινησε να μου λεει..
KAMU SEDANG MEMBACA
Friendzone 2[Η Επιστροφή]
Fiksi Penggemarπαλι εσυυυυ🙄 #1 με το hashtag d.o 2020/11/30 στην κατηγορια fanfiction