Prov Baekhyun
Βγηκαμε απο το σπιτι και τον κοιταξα ωστε να ξεκινησει να μου λεει οτι ηθελε να πει.
Κ-"Με την Yura τελειωσες"
Bh-"Αα μπα, και ποιος το λεει αυτο?"
Κ-"Εγω. Και να εισαι σιγουρος θα φροντισω να της πω τα χειροτερα για εσενα"
Bh-"Να εισαι σιγουρος πως οταν θα ειναι μαζι σου εμενα θα σκεφτεται" ειπα και με κοιταξε με απορια
Bh-"Τι να κανουμε τωρα ειμαι καλος στην δουλεια μου"
Κ-"Θα κανω τα παντα για να μην σε ξαναδει"
Bh-"Τα ιδια εκανες και με την Ειρηνη αλλα δεν πολυ ασχοληθηκα γιατι ηξερα ποσο πουτανα ηταν και αυτη, αλλα για την Yura, σορρυ φιλε κανε ονειρα"
ειπα και πηγα να μπω μεσα αλλα με εκνευρισε τοσο ασχημα αυτο που ειπε
Κ-"Καλα απορω πως καθεσαι και χαραμιζεις την ζωη σου με ενα κακομαθημενο σαν εκεινη" τον κολλησα στον τοιχο και του εβαλα το οπλο στον κροταφο
Bh-"Συνεχισε να ασχολησε εσυ μαζι μας και θα σου δειξω τι κανω οταν βαριεμαι πλεον να ασχολουμαι" του ειπα και τοτε βγηκαν απο το σπιτι η Yura και o Sehun.
Yu-"Kaii" ειπε και ετρεξε σε εκεινον ενω εσπρωξε εμενα στην ακρη.
Παρολο που ξερω οτι ο τυπος ειναι μεγαλος πουστης και προκειται να της κανει μεγαλη ζημια θα την αφησω να την πατησει για να μαθει.Bh-"Τελικα ειχες δικιο, καθομαι και ασχολουμαι με κακομαθημενα" ειπα και εβαλα το οπλο μεσα
Sh-"Παμε σπιτι καλυτερα?"
Bh-"Παμε" ειπα και φυγαμε εγω εκεινος και η Yerin.Prov Yerin
Εκανε μεγαλο λαθος η Yura που διαλεξε τον Kai.. Θα το μετανιωσει και δεν θα ειναι κανεις διπλα της να την στηριξει.Sh-"Τι σκεφτεσαι?" με ρωτησε και 'πεταχτηκα' εξω απο τις σκεψεις μου
Ye-"Τ-τιποτα ολα καλα" ειπα οσο ο Baekhyun κοιμοταν στον ωμο μου.Μπηκαμε σπιτι και εβαλα τον Baekhyun στον καναπε, εκεινη την στιγμη ξυπνησε.
Ye-"Εισαι καλα?"
Bh-"Ναι, σε ευχαριστω" μου ειπε και με αγκαλιασε ανταπεδωσα γιατι τον καταλαβαινω. Με κοιτουσε ο Sehun επιμονα λες και ηθελε να με σκοτωσει.Ye-"Παω λιγο στο μπανιο και ερχομαι" ειπα και ανεβηκα επανω, ακουσα βηματα πισω και ηξερα οτι ο μονος που ειχε ορεξη για καυγα ηταν μονο ο Sehun.
Ye-"Τι εγινε τωρα?"
Sh-"Τιποτα, απλα θελω να δω για ποσο ακομα θα τραβηξει αυτο"
Ye-"Δεν σε καταλαβαινω" ειπα μπαινοντας στο μπανιο για να ριξω λιγο νερο στο προσωπο μου.
Sh-"Δεν με καταλαβαινεις εε?" ειπε και μου εκλεισε την βρυση και με κολλησε στην πορτα. Δευτερη φορα ειναι που τον βλεπω ετσι και η αληθεια ειναι οτι με αναβει ιδιαιτερα..Ye-"Πες μου οτι κανεις ετσι επειδη ειμαι κοντα με τον Baekhyun?" ειπα και γελασα, τοτε χτυπησε το χερι του στην πορτα και εβαλε τα χερια του διπλα απο το κεφαλι μου με αποτελεσμα να κοιταω μονο εκεινον.
ESTÁS LEYENDO
Friendzone 2[Η Επιστροφή]
Fanficπαλι εσυυυυ🙄 #1 με το hashtag d.o 2020/11/30 στην κατηγορια fanfiction