•7.BÖLÜM•

668 19 180
                                    

Merhabaaa.

Keyifli okumalar.

Arda Gencer'den...

Okul günleri dışında pek erken kalkmazdım. Ama bugün öyle değildi. Bugün günlerdir yazıştığım kızla buluşacak, tanışacaktık.

Duş aldıktan sonra gömleğimi ve pantalonumu giyinip bir kolye ve birkaç bileklik taktım.

Mutfakta hahvaltıyı hazırlayan annemin yanağına öpücük kondurup Alara'nın odasına uğradım.

"Vay. Çok yakışıklı olmuşsun abi." Yatağında yapboz yapan küçük kız kardeşimin saçlarını öpüp yanına oturdum.

"Teşekkürler güzelim. Yapbozu tamamlamışsın bakıyorum. Aferim sana."

"Teşekkürler abi."

Bugün onu biraz daha zorlayacak yapbozlardan, geçen gün sözünü verdiğim kocaman ayılardan alsam iyi olurdu. Evde sıkılıyordu, böylece onlarla vakit geçirebilirdi.

"Hadi gidip kahvaltıdan önce Gece ile uğraşalım." bana gülerek kafasını salladı.

Annemin Alara'ya hamile olduğunu ilk duyduğumda bir kız kardeşim olduğu için bir de erkek kardeşim olmasını çok istemiştim. Ama Alara gibi güzel, bana ayak uyduran, Gece ile uğraşmalarımı ve hayatımı eğlenceli hâle getiren bir kardeşim olduğu için çok mutluydum.

Onu kucağıma alarak odasından çıktım. Kahvaltıdan sonra Gece kulaklığını takar, sofrayı annemle toplardı.

Gece'nin odasına girerken mutfakta şarkı söylediğini duyup yüzümü buruşturdum.

Alara da beni taklit ederek yüzünü buruşturmuştu. Yanağını öpüp Gece'nin çalışma masasınındaki kulaklığını aldım ve cebime koydum.

Birlikte mutfağa geldiğimizde Alara'yı sandalyesine oturtup babam işte olduğu için onun yerine oturan annemin yanına oturdum.

"Menemeni ben yaptım."diyen Gece de yanıma oturmuştu.

"Afiyet olsun çocuklar." Saati kontrol edip yemeğe başladım.

"Oğlum özel bir gün mü?" Çayımı içerken annemin sorusuyla ona döndüm.

"Akşama parti olmadığı sürece veya özel bir yer olmadıkça gömlek giymezsin."diyerek araya giren Gece'yi annem onayladı.

Aile bireylerim beni her zaman salaş kıyafetlerle gördüklerinden gömlek giymem onları şaşırtmışa benziyordu.

"Evet. Bir kızla buluşacağım."

"Abim gezsin ben okula gidip ders çalışayım."diyerek homurdanan Gece'ye dişlerimi göstererek gülümsedim.

"Ben o dönemi atlattım sen de dayan azıcık."

Gece Gencer'den...

Azıcık geç kalmıştım ve Melis'ten işiteceğim azarları düşünerek merdivenleri hızla çıkıyordum.

"Günaydın. Sadece biz bize miyiz, cidden mi?" Sınıftaki Bora, Tolga ve Melis'e gülümsedim.

"Evet sınıfı kapattım."diyen Bora masadaki başını kaldırmadan uyuklamaya devam etti. Ona gülerken Melis'in yanına çantamı bıraktım.

"Bugünkü ders çalışma planımız ne Melis'çiğim?" Tolga'nın sorusuyla matematik kitabımı masaya bırakıp beklemeye başladım.

"Bugün sadece biyoloji çalışacağım." diyen Melis'in ses tonundan bir şeyler olduğunu anlamıştım. Aynı zamanda geç kalmamı da göz ardı etmişe benziyordu.

Deli Kızın AyısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin