William
"Kamoš bolo dobré že si za ním išiel" pobúcha má po pleci Kevin.
"Ale nič som tým nevyriešil. Takže mi to bolo na dve veci" poviem nahnevane a zvalím sa na posteľ.
"Ale aspoň vieš kde býva" usmeje sa na mňa.
"To viem už dva mesiace" nechápavo sa naňho pozriem. Veľmi dobre vie že od vtedy ako som sem prišiel.
"Nevadí. Ale aspoň to už vieš na isto" žmurkne na mňa a vyberie sa do kúpeľne.
"Hej aspoň" prekrútim nad tým očami a vezmem si do ruky mobil, ktorý leží hneď vedľa mňa na stolíku. Ako inak ma tam nič iné nečaká iba zopár upozornení to kde bol. Ale to ani nevnímam a hneď ma to mobil aj vypnem.
"Ideš s nami na kávu?" Ozve sa z ničoho nič Kevin.
"Vy idete na kávu?" Prekvapene sa ho spýtam. Nikdy som ich nevidel ísť nikde inde ako na párty.
"Hej. Viem je to niečo nečakané ale sme ako normálny ľudia. Tiež potrebujeme kofeín" usmeje sa a zoberie si so stoličky košeľu.
"Myslel som , že vás živý len alkohol" poviem a rýchlo sa postavím z postele. Zo skrine si vyberiem tričko a rýchlo si ho vymením keďže to čo mám na sebe je celé zašpinené.
"Akože dá sa živiť aj alkoholom. Ale zase nemôžeme to preháňať" povie rozhodne a vyberie sa preč z izby.
"Veď to je jasné" skonštatujem a zavriem za sebou dvere.
"Josh by mal byť už tu" rýchlo zbehnem po schodoch smerom k východu.
"Ideme jeho autom?" Spýtam sa ho a rýchlo ho dobehnem.
"Hej. Nejak ho chytili šoférovanie" povie akoby nič a usmeje sa na Josha ktorý nás už čaká v aute.
"Aspoň sa naučí lepší šoférovať" poviem so smiechom.
"Tak to hej. zišlo by sa mu to" súhlasí so mnou. A otvorí si dvere.
"Čaute" usmeje sa na nás.
"Čauky" pozdravím ho a sadnem si na zadné sedadlo. Hneď započujem typickú hudbu ktorá ide vždy keď sa vezieme Joshovim autom. Niekedy ma prekvapuje že ho to vždy baví počúvať. Je to taká kľudná, jemná hudba. Väčšinou tam počuť len klavír a niekedy niečo povie spevák ale inak nič.
"Do akej kaviarne chcete ísť?" Spýta sa nás keď konečne už všetci sedíme na svojich miestach.
"Tam kde vždy" povie Kevin a automaticky si stiahne okno úplne dole a vystrčí si z neho skoro celú ruku.
"A to je?" Spýtam sa ich keďže nemám páru o akej kaviarni sa bavia.
"Uvidíš" usmeje sa na mňa Josh. Ďalej sa venuje šoférovaniu.
"Okej" zatiahnem a sledujem mesto za oknom. O chvíľu zastavíme pri nejakej kaviarni. Stále neviem ako sa volá medze som si nevšimol názov. Ale inak je tu dosť pekne nie tak ako u nás ale tak dá sa to tu zniesť.
"Môžem tu fajčiť?" Spýtam sa ich hneď keď vstúpime dnu.
"Hej. Pôjdeme na terasu" prikývne Kevin a začne má viesť smerom na terasu. Kde je už dosť veľa ľudí. Ale ani sa nečudujem kto ide do kaviarne bez toho aby fajčil? Veď cigareta patrí ku káve. To je hádam každému jasné.
Sadneme si ku poslednému voľnému stolu. Hneď ako si sadneme sa pri nás objaví čašníčka."Dobrý deň. Čo si prajete?" Spýta sa nás milým hlasom
"Tri krát espresso" odpovie za nás všetkých Kevin.
"Hneď to bude" jemne sa na mňa usmeje a zmyzne preč. Musím uznať že je dosť sexy. Škoda že sme len v kaviarni.
"A tebou chodiť vonku je peklo" ozve sa z ničoho nič Kevin
"Prečo?" Nechápavo sa ho spýtam a vytiahnem si z krabičky jednu cigaretu.
"Lebo všetky baby čumia len po tebe" povie urazene.
"A zabijem sa keď som najkrajší" spýtam sa ho s úsmevom a dám si do úst cigaretu.
"Nie si najkrajší. Len si exotický" ozve sa Josh.
"Exotický?" Spýtam sa ho so smiechom a pomocou malého plamienka zo zapaľovača si zápalim svoju cigaretu.
"Áno. Lebo si so zahraničia" zhodnotí.
"Okej" zasmejem sa nad nimi a silno si potiahnem. Hneď na to sa pri nás objaví ťa istá čašníčka čo pred chvíľou.
"Nech sa páči" usmeje sa na nás každému podá jednu kávu.
"Ďakujeme" usmejem sa na ňu a zbadám ako sa jemne začervená. Milujem ako na baby pôsobí. Nemusím nič robiť a už sú červené ako paradajka.
"Zabijem ťa raz" zavrčí Kevin
"Kľudne" zasmejem sa a odpijem si zo svojej kávy.
"A teraz navrhujem po káve si dobiť energiu na nejak dobrej párty" uškrnie sa na nás Josh.
"S tým nemôžem nesúhlasiť" prikývne Kevin a hodí do seba zvyšok kávy.
"Ani ja. Ideme?" Usmejem sa na nich a zahľadím cigaretu.
"Poďme" rýchlo sa postavíme a vyberieme sa na ďalšiu slabú párty v Anglicku.
YOU ARE READING
Why did you leave?
Teen Fictionpríbeh Nori a Williama pokračuje. "myslíš si , že je to dobrý nápad?" Spýta sa ma asi milionsty krát Erik. "Hej som si úplne istá" prikývnem a hodím si do kufra posledné oblečenie. "Nemala by si naňho ešte počkať? Čo keď sa vráti?" Starostlivo sa ma...