Sadnem si na posteľ a podám mu svoju porciu.
"Tak čo sa deje?" Starostlivo sa ma spýta a s úsmevom na tvári si sadne vedľa mňa aj z burgerom a hranolkami.
"Moja mama ma frajera a kamarátka sa ide vydávať" poviem rýchlo.
"A to je zle?" Nechápavo sa na mňa pozrie Jacob počas vybaľovania burgru.
"Nie je to zle"
"Tak potom aký je problém?" Nechápavo sa ma spýta
"To že mi to nechcú povedať" poviem rýchlo.
"A potom ako to vieš?" Pozrie sa na mňa a hodí si do úst jednu hranolku.
"Lebo mi to povedali" poviem a nervózne si zahryznem do burgru.
"Tak čo ťa potom serie? Veď ti to povedali tak nechápem čo tu teraz riešime" nechápavo sa na mňa pozrie.
"To že to viem ako posledná" skriknem nahlas.
"A prečo asi? Lebo ťa chceli kurva chrániť" skríkne aj Jacob
"Ale pred čím?" Nechápavo sa ho spýtam.
"Predtým to" ukáže na mňa
"Neviem o čom hovoríš" povie nahnevane.
"O tom že sa správaš ako krava" narovinu mi to povie.
"Nesprávam. Ty o mne hovno vieš" nahnevane skriknem a postavím sa.
"Áno hovno o tebe viem. Ale prečo si potom prišla za mnou?" Prepychne ma pohľadom a v tom momente si uvedomím že neviem čo mám na to povedať. Prečo som za ním prišla?
"No teraz mi odpovedz" povie nahnevane a ja len ďalej stepujem pred dverami.
"Kurva hovor Nora" skríkne.
"Lebo ti verím. Spokojný?" Nahnevane sa ho spýtam.
"Aj keď o tebe hovno viem tak mi veríš" zhodnotí. A ja iba prikývnem. Má pravdu aj keď ho poznám len deň mám v ňom plnú dôveru
"Tak sa prestaň správať ako krava a dopraj svojej mame a kamarátke čo majú. Ak si zabudla ty si to zažíval tiež. A ony ti pomáhali nie?" Pomaly sa postaví .
"Áno" prikývnem a priblížim sa bližšie k dverám.
"Tak nezabudni že čo všetko pre teba spravili a teraz buď ty pre nich to čo boli ony pre teba" stojí už len kúsok odomňa. Pozerám sa mu rovno do jeho modrých očí.
"Máš pravdu" súhlasné prikývnem.
"Ja viem. Mám ju vždy" konečne sa na jeho ústach objaví ten krásny úsmev , ktorý na ňom milujem.
"Vždy nie" nesúhlasím s ním.
"Vždy nie ale väčšinou. A teraz si pod sadnúť a dojeme to jedlo " ukáže na posteľ a opatrne natiahne ku mne ruku. S úsmevom na tvári ju prijmem. Spoločne si sadneme na posteľ. Naša nálada sa nám konečne vráti a zvyšok dňa strávime len so smiechom. Okolo štvrtej sa vyberiem domov.
"Vidíme sa zajtra" zakričím za ním a odídem k autu ktoré má poslušne čaká na mieste kde aj predtým. Spokojne si sadnem do auta a naplno si pustím rádio. Nič nie je lepšie ako sedieť v aute a užívať si hudbu. Z môjho úplne skvelého užívanie si hudby ma vyruší zvonenie mobilu.
"Mama" vzdychnem si. Ťuknem na mobil čím prijmem nový hovor.
"Áno?" Ozvem sa opatrne. Presne viem čo ma čaká.
"Kde si?" Nahnevane sa ma spýta.
"Idem domov" poviem akoby nič a zastanem na semafóre ktorý mi ako vždy dá červenú.
"Pohni si čakám ťa s večerou"
"Fajn idem" prekrútim nad ňou očami a zruším ju. Mobil hodím na zadné sedadlo a čakám na dlho očakávanú zelenú. Keď sa vedľa mňa zjaví nejaké auto. Silno zatrúbi.
"Hej slečna" zakričí na mňa nechápavo si stiahnem okno.
"Áno?" Pozriem sa na chalanov ktorý sedí v červenom Cabriolete. A s ním spoločne aj ďalší traja chalani.
"Nie si ty Williamovi frajerka. Bože ako sa volá" začne rozmýšľať.
"Nora" pripomeniem mu.
"Áno nora" zvolá nadšene.
"Ty si?" Nechápavo sa naňho pozriem. Niekoho mi pripomína ale vôbec neviem koho.
"Adam. Pamätáš sa hrali sme spolu raz beerpong" pripomenie mi a v tom mito dopne.
"Hej jasne už viem" prikývnem.
"Ideme na párty nepridáš sa?" Ponúkne mi.
"Neviem" veľmi rozmýšľam
"Ale no poď" prehovára ma Adam.
"No fajn" povolím nakoniec. Predsa mi len treba sa trochu odviazať a aspoň si zatancujem.
"Super nasleduj nás" skríkne šťastne a výberu sa rovno dopredu. Hneď dupnem na plyn a idem im rovno za pätami. Vôbec neviem kde ideme až kým nezastaneme pred známym domom. Tu sme už raz boli.
"No poď nora" oprie sa rukou o moje auto a poslušne ma čaká.
"Idem" vytiahnem kľúče zo zapaľovania a hodím si ich do kabelky. Začnem hľadať mobil ale neviem ho nájsť
"Bude to ešte dnes?" Nedočkavo sa ma spýta Adam.
"Hej" vykašlem sa na mobil a vystúpim z auta.
"No poďme" chytí ma za ruku a začne má ťahať smerom dnu. Cítim už známi vôňu alkoholu , trávy a opitých ľudí. A hlavne hudbu ktorá nahlas hrá. Presne toto dom potrebovala.
"Čaute" skríkne nahlas adam keď vojdeme dnu.
"Adam a Nora" skríkne nejaký chalan. Prekvapene sa pozerám z kadiaľ ma poznajú
"Ide sa" chytí ma za ruku a začne má ťahať do izby. Hneď ako vojdeme dnu mi je tá izba známa. Na gauči sedia nejaký chalani a baby.
"Ahoj Nora a kde je William?"
YOU ARE READING
Why did you leave?
Teen Fictionpríbeh Nori a Williama pokračuje. "myslíš si , že je to dobrý nápad?" Spýta sa ma asi milionsty krát Erik. "Hej som si úplne istá" prikývnem a hodím si do kufra posledné oblečenie. "Nemala by si naňho ešte počkať? Čo keď sa vráti?" Starostlivo sa ma...