Drahý William
Veľmi dobre si pamätám na nás prvý deň keď som si ťa všimla. Keď povedali tvoje meno a že s tebou mám tvoriť pár až dve mesiace skoro ma drblo. Mala som také nervy že koniec ale aj tak ma už vtedy na tebe niečo extrémne priťahovalo. Neviem či to bola tvoja drzosť alebo celkový výzor. Čo musím povedať už vtedy si vyzeral veľmi sexi.
Lenže hneď si ma nasral svojim arogantním a povýšeneckým správaním keď si mi nechcel dať kľúče od bytu lebo vraj ty sa hlava rodiny a úprimne vždy si ňou bol. Ale aj tak si najviac pamätám na ten večer kedy to všetko začalo. Keď sa naše pery prvýkrát dotkli. Hneď v tom momente som vedela, že ty si ten pravý
Ten pocit ktorý som cítila v bruchu bol skvelý. Motýliky v bruchu som cítila vždy keď si bol v mojej blízkosti. Vždy keď si sa na jemné dotkol či zámerne alebo nie. Lebo vždy to bolo z lásky aj keď si sa tváril, že nie.
Kebyže sa ma spýtajú na najkrajší moment s tebou bola asi penová vojna keď sme spoločne bojovali v pene a ako inak to skončilo dobrým sexom. Každá jedna činnosť s tebou takto končila. Ale úprimne nikdy mi to neprekážalo. Lebo sex s tebou to bolo niečo priam úžasné. Alebo ten moment keď sme mali naše nutelové bozky. Od toho dňa nutelu milujem. A naša nutelové bozky by som kľudne ešte zopakovala.
Najviac ti ďakujem, že si mi pomohol vyjsť z mojej komfortnej zóny. Vďaka tebe som zažila tie najlepšie párty. Tancovačky na stole a ráno sa zobudiť ani nevieš kde lebo z noci si nič nepamätáš. Aj keď som si nič nepamätala aj tak to bolo skvelé. Lebo každý moment s tebou bol dokonalý. Aj moment keď som bola tehotná, tvoje požiadanie o ruku na ktoré vždy keď sú spomeniem mám slzy v očiach. Lebo si spomeniem teba kľačiacého na zemi ako si sa ma pýtal či budem pani Blecová. Vždy som ňou chcela byť. Od momentu ako sme boli v tom jednom byte.
To , že si odišiel som tu dávno odpustila. Dúfam , že si spravil všetko čo si chcel lebo iba o to mi išlo aby si bol ty spokojný. Prosím nehnevaj sa na Erika že ti nevolal ale ja som to tak chcela. Nechcela som aby si mal ešte viac starosti ako si mal. Ale môžeš si byť istý , že nikdy som ťa neprestala milovať a nikdy ani nebudem. V živote nezabudnem na naše párty, penový vojnu, nutelové bozky, kolotoče, cukrovú vatu jednoducho na žiaden nás zážitok lebo navždy ostanú v mojom srdci a nikto ich stradiaľ nedostane.
Nájdi si priateľku ktorá ti dá to čo som ti ja nedala. A hlavne buď spokojný. A vec že navždy ostaneš v mojom srdci ako môj princ.Milujem ťa William Blace.
Dočítam list ktorý je celý mokrý od mojich sĺz. Postavím sa pred hrob a zapozeram sa na jej meno. Môžeš si byť istá že ťa za žiadnu nevymením. Budeš tu jedine ty. Prstami prejdem po jej mene. Do ruky vezme sviečku a zapaľovač. Opatrne ju zápalim a venujem jej poslednú vetu ktorú som jej chcel povedať.
"Milujem ťa nora Wilsenová a navždy aj budem"
YOU ARE READING
Why did you leave?
Teen Fictionpríbeh Nori a Williama pokračuje. "myslíš si , že je to dobrý nápad?" Spýta sa ma asi milionsty krát Erik. "Hej som si úplne istá" prikývnem a hodím si do kufra posledné oblečenie. "Nemala by si naňho ešte počkať? Čo keď sa vráti?" Starostlivo sa ma...