אח שלך?????
יש לך אח בכלל? שאלתי אותו
הוא אמר שכן ושאח שלו מייק הגיע לכאן לפני שנתיים אחרי שהוא היה גר בניו יורק.רצתי לבית שלי בלי להגיד כלום ואני חושבת שבראין רץ אחרי אבל לא שמתי לב שאני בכביש ומכונית נתקעה בי ואיבדתי את ההכרה.
*נקודת מבט של בריאן *
קלואי התנהגה כל כך מוזר אחרי שסיפרתי לה על מייק ובלי ששמתי לה היא התחילה לרוץ. רצתי אחריה אבל היא רצה ממש מהר כאילו מישהו רודף אחריה וזה הפחיד אותי ופתאום היא רצה לכביש, ניסיתי להזהיר אותה אבל לט יכולתי לצעוק כי רצתי ופתאום מכונית נכנסה בה והיא איבדה את ההכרה,הנהג שם לב שהיא מחוסרת הכרה לא עצר אפילו כדי לקחת אותה לבית חולים.
הרמתי אותה כמו תינוקת ולקחתי אותה לבית שלה. למזלי ההורים שלה היו בבית והם נורא נבהלו, כם בגלל הבת שלהם וגם בגלל שהם לא הכירו אותי.
מה קרה לה אבא שלה שאל.
נכנסה בה מכונית והיא איבדה את ההכרה.צריך לקחת אותה לבית החולים אמרתי והם
הסכימו איתי.
הם שאלו אןתי אם אני רוצה להוא איתה והינהנתי. ראיתי את אמא מתחילה לבכות
ואמרתי לה שאני מבטיח לה שהכל יהיה בסדר
ומה שקרה לקלואי לא חמור כמו שהיא לושבת
היא לא אמרה כלום , היא רק חיבקה אותי והודתה לי.נכנסנו לבית החולים שאבא של קלואי מחזיק אותה ואני ואמא שלה מאחורי.
נכנסנו לחדר טיפול נמרץ והם ביקשו ממני להישאר כי טני הייתי היחיד שראה מה קרה לה. שאלתי אותם אם זה בסדר מצידם והם אמרו שכן העיקר שלא יקרה לקלואי כלום.
סיפרתי לו כל מה שקרה(חוץ מהקטע עם אח שלי) והוא ביקש ממני להישאר למקרה שהיא תקום. הם ניקו ממנה אצ הדם שהיה שלה בידיים וברגל ובאותו רגע לא יכולתי להסתכל עלייה.אמרתי לרופאים אם יש מצב שאחד ההורים שלה ישאר איתה כי לא יכולתי לראןת אותה סובלת למרות שהיא לא מראה את זה
והרופא אמר שכן אבל רק אחד.
יצאתי אליהם ואמרתי להם שרק אחד מהם יכול להיכנס ושניהם הסכימו שאבא ייכנס.אבא שלה יצא אחרי כמה דקות ואמר שהיא איבדה דם אבל היא תהיה בסדר גמור חוץ משבר ביד ימין.
*נקודת מבט של בריאןן*
כשאבא שלה אמר שהיא תהיה בסדר הרגשתי כאילו ירדה לי אבל מהלב. רציתי לצעוק מרוב אושר אבל העדפתי לשתוק
שלא יחשבו שאני מטורף .
שאלתי אם אפשר להיכנס לחדר ואביה אמר שעוד 10 דקות יהיה אפשר. הנהנתי וכולנו חיכינו לרופא שיצא יגיד עוד משהו(אני רק חיכיתי שהוא יגיד שאפשר להיכנס)הרופא יצא ואמר שהיא מוכרחה להישאר בבית החולים ליומים התאוששות עם מישהו שיהיה צמוד אליה.
הוריה לא יכלו להישאר איתה גם אם היו ממש
רוצים כי אחר כל יפטרו אותם.
הוריה אמרו לרופא שה לא יכולים להישאר איתה והרופא לא ידע מה להגיד להם.
אני יכול להישאר אמרתי להם והם הסתכלו אחד על השניה במבט מוזר.אנחנו לא יכולים להרשות לך להפסיד ימי לימוד בבית הספר ואמרתי להם שזה בסדר ואני אשלים את החומר . שניהם הודו לי ואמרו שהם לא יודעים מה עוד הם יכולים לעשות למעני. אמרתי להם שזה כלום ואני עושה את זה בשמחה.
הם השאירו לי את המספרים שלהם ואמרו לי להודיע להם על מה שקורה ים קלואי.הנהנתי והם הלכו לעבודה שלהם.
נכנסתי לחדר של קלואי שבו היא נמצאת והיא ישנה.
היא כל כך יפה אמרתי לעצמי. הייתי מוכן לעשות הכל כדי שהיא לא תיפצע.
נגעתי לה בכתף ולחשתי לה שהכל יהיה בסדר. פתאום ראיתי אותה מזיזה אצ היד שלה ונוגעת ביד של(לא שעל הכתף שלה)
הרגשתי משהו מוזר בגוף שלי שבחיים לא הרגשתי.קלואי?
שאלתי אותה
את ערה? והיא הנהנה היא ניסתה לדבר אבל היא לא הצליחה. אל תתאמצי אמרתי לה.
השפתיים שלה היו כל כך עדינות ויפות שלא היה אפשר להתאפק לא לנשק אותה אבל טז נזכרתי בסטייסי והבנתי שאני לא יכול לעשות לה דבר כזה מאחורי הגב שלה אז התאפקתי.שאלתי אותה אם היא רוצה לשתות או לאכול אבל היא ענתה בשלילה.
אני כבר מביא לך מים אמרתי לה ויצאתי.*נקודת מבט של קלואי*
קמת בבית חולים ולא הבנתי מה אני עושה שם ואז נזכרתי במכונית שנכנסה בי.
פתאום בריאן נכנס ושאל אם אני ערה והנהנתי שכן כי לא הצלחתי לדבר למרות שניסיתי .
הוא היה כל כך חתיך עם מבט דואג ושמחתי שהוא דואג. הוא שאל אם אני צמאה/רעבה ועניתי בשלילה. לפתע שמעתי אותו אומר שהוא כבר מביא לי מים וחייכתי לעצמי בלב.*נקןדת מבט של בריאן
חזרתי עם בקבוק מים כדי שיהיה לה יותר קל לשתות מאשר עם כוס.
היא סירבה לשתות אבל נתתי לה בכוח
ובסוף היא שתתה. שאלתי אותה למה היא היא רצה והיא ניסתה לדבר והצליחה להוציא כמה ממילים .היא אמרה שהיא לא יודעת אם לספר לי או לא ואני התעקשתי שכן.
ואז היא התחילה לספר לי שמייק....סורי שזה לא מעניין אבל אני עייפה אז זה מה שיצא
מקווה שתקראו ותגיבוווווווו
YOU ARE READING
My new life
Teen Fiction*הקדמה* קוראים לי קלואי ואני בת יחידה גרתי עד עכשיו בניו יורק אבל המשפחה שלי הייתה צריכה לעבור דירה ללונדון בענייני עבודה אז אני גרה עכשיו בלונדון.אני בת 16 ואין לי כל כל הרבה חברות החברה היחידה שלי זאת ונסה והיא החברה הכי טובה שיש בעולם!! שתינו בכי...