Part 10

76 8 0
                                    

הכוס נשברה על הרצפה והתחלתי להרים את הרסיסים בתקווה שבראין לא ישים לב שקרה משהו, *הכל בסדר?* הוא שאל ונכנס למטבח במהירות. .*כן פשוט לא שמתי לב לכוס והיא החליקה לי מהיד.* שיקרתי לו, אני לא אוהבת לשקר לו אבל אין לי בריאה אחרת אלא אם כן אני לא רוצה לחיות.
*למה אל משקרת לי* הוא שאל והתחילו לרדת לי דמעות.


ניגבתי את הדמעות במהירות בתקווה שהוא לא ישן לב שבכיתי אבל הוא כן שם לב לזה.
*קלואי.. למה אצ בוכה* הוא שאל עם פרצוף מודאג. הוא בחיים לא ראה אוצי בוכה ורציתי שזה ישאר ככה. *אני לא בוכה, סתם נכנס לי משהו לעין* קיוויתי שהוא יאמין לי.
*את גרועה בלשקר את יודעת..* והוא חייך.
חייכתי חיוך קטן.


*עכשיו את מוכנה לספר לי למה הפלת את הכוס?*
*הלוואי שהייתי יכולה מילמלתי לעצמי*
*הלוואי שמה?*הוא שאל ונבהלתי
*רעדתי קצת* ניסיתי למצוא שקר טוב.
*בגלל מה* הוא שאל ולא ממש ידעתי מה לענות ואז נזכרתי ששלושה ימים לא באתי לבצפר ואז אמרתי לו
*כי נזכרתי שאני לי אמרה לי שבקרוב יש מבחן ולא הייתי 3ימים בבצפר*

הוא חייך והבנתי שהוא האמין לי.
*את לא צריכה לפחד, אני אעזור לך* הוא אמר והרגשתי כל כך רע ששיקרתי לו.
*בכייף* עניתי לו והוא חייך.
*שבי, אני ארים את הריסיסים מהרצפה*
הוא אמר ואני לא הסכמתי לו ואמרתי לו שאני הפלתי אז אני ארים והוא כמובן שלא הרשה לי ואמר לי שרק חזרתי מבית החולים ואני צריכה לנוח. *אני לא מתכוונת להביא לך להרים את הכל לבד* אמרתי והוא התחיל לאסוף.
התכופפתי כדי להרים והוא הרים לי את הידיים כדי י שאני לא ארים כלום.


התכופפתי בחזרה והוא שוב הזיז לי את הידיים. בפעם השלישית הוא הרים אותי וסחב אותי לספה. *מה אתה עושה?*
*אני לא מתכוון לתת לך להרים את הרסיסים*
הוא הניח אותי על הספה בעדינות וחזר למטבח. חזרתי אחריו והיא אמר מבלי לשים לב שקמתי שאם אני אקום הוא לא יניח אותי בעדינות כמו עכשיו.
חזרתי אחורה בלי לחשוב פעמיים .

הוא סיים להרים את הכל וחזר לסלון.
*לא היית צריך לעשות את זה לבד* אמרתי אחרי כמה דקות של שתיקה.
*לא הייתי צריך לעשות אבל רציתי * הוא אמר וחייך.
*כבר מאוחר ואני צריך ללכת לאחותי הקטנה, הוא צריכה לצאת מהגן עוד מעט *
בריאן אמר וליוויתי אותו לדלת
*תודה* אמרתי והוא אמר שאין בעד מה ונתן לי נשיקה בלחי.


אחרי שהוא יצא חייכתי לעצמי . זה הפעם הראשונה שהוא היה כל כל קרוב אליי.
הייתי כל כל מאושרת ועליתי לחדר שלי לספר לונסה. סיפרתי פה והיא כל כך שמחה בשבילי
סיפרתי לה על החברה המגעילה הזאת שלו סטייסי והיא אמרה שהיא בטוחה שהם יפרדו והוא יהיה איתי בסוף. מסרתי לה נשיקה והלכתי להכין לי אוכל.

*נקודת מבט של בריאן*
לא יכולתי להפסיק לחשוב על הנשיקה שנתתי לה בלחי, אני מקווה שהיא נהנתה מזה ולמרות שזה היה רק נשיקה בלחי.
הטלפון שלי רטט, זו הייתה סטייסי, שכחתי ממנה לגמרי היא רוצה שנלך מחר יחד לבית הספר, יש לה משהו לספר לי. *בסדר* עניתי לה למרות שרציתי ללכת עם קלואי.

*נקודת מבט של קלואי*
קמתי בבוקר מיציתי שיניים אכלתי והלכתי לבית ספר. חיבקתי את אמילי וניכנסנו יחד לכתה. היא שאלה אותי למה לא באתי ואמרתי לה שאני אגיד פה בהספקה כי המורה תעניש אותנו אם נדבר.
לפני השיעור אמרתי לה למה לא באתי ושאני אשלים את כל החומר והיא אמרה לי בסדר.
ההפסקה הגיעה וסיפרתי לאמילי את הכל והיא צעקה עליי למה לא סיפרתי לה. *סליחה פשוט לא היה לי כל כך הרבה זמן לדבר את יודעת* אמרתי לה והיא הנהנה.


היא שאלה אותי אם אני בסדר ואמרתי לה שכן
שאלתי אותה אם היא יכולה לתת לי את החומר שלמדנו עד עכשיו והיא אמרה שלא הייתי צריכה לשאול אותה אפילו.
*יש מבחן בעוד שבוע וכדאי לנו להצליח במבחן כי זה בביולוגיה וזה ממש קשה.*
קלואי אמרה
*את יכולה לעזור לי ללמוד למבחן?* שאלתי אותה והיא אמרה שברור שהיא תעזור לי והיא בדיוק התכוונה לשאול אותי את אותו הדבר.


*נקודת מבט של בריאן*
ראיתי את קלואי הולכת לבד לבצפר ורציתי ללכת איתה אבל נזכרתי שהבטחתי לסטייסי שאלך איתה כי יש לה משהו להגיד לי.
שמעתי את סטייסי קוראת לי והתקרבתי אליה והיא נישקה אותי. לא רציתי שהיא תנשק אותי אבל זרמתי איתה.
*יש לי יום הולדת בשישי הקרוב!!!!!* היא צרחה לי באוזן ושיחקתי את עצמי שמח בשבילה.
אף לא ידעתי מה התאריך שלה ואנחנו ביחד כבר שנתיים!


אני עושה מסיבה ואתה חייב לעזור לי.
הנהנתי והלכנו לבית ספר.
נכנסתי לכתה וראיתי את קלואי, לא יכולתי לשכוח את הנשיקה שנתתי לה זה היה כל כך ועצמתי למרות שזה רק נשיקה בלחי.
בסוף היום ציפיתי לחזור עם קלואי אהל סטייס קפצה עליי באמצע השיחה שלי עם קלואי ונישקה אותי. אחרי כמה שניות ראיתי שקלואי איננה ואפילו לא שאלתי את סטייסי למה היא הפסיקה את השיחה שלי כי היא הייתה משקרת


סטייסי ואני הלכנו לבית שלה לארגן את הדברים האחרונים למסיבה וסטייסי אמרה שהיא הזמינה את כל השכבה ושמחתי כי גם קלואי נחשבת בשכבה. אחרי כמה שעות הלכתי הביתה.


*ערב המסיבה*
אחרי כמה. שעות של התחננויות שאני בסדר ההורים שלי הסכימו לי ללכת למסיבה והלכתי לבית של אמילי. היא נתנה לי שמלה בצבע תכלת שמגיעה כמעט עד הבירכיים והיא לבשה שמלה שחורה ארוכה.
נכנסנו למסיבה וראיתי שם את מייק.....


סורי שזה משעמם
תגיבווו..

My new lifeWhere stories live. Discover now