*נקודת מבט של קלואי*
אני ואמילי הלכנו לחדר אוכל יותר נכון היא הלכה ואני הלכתי אחריה. הגענו לחדר אוכל והיו שלם מלא ילדים חלק מהכתה שלנו וחלק משאר הכיתות. חיפשנו שולחן ריק וישבנו שם.
אחרי עמה דקות ראיתי את בריאן נכנס עם עוד מישהי לא הכרתי, לרגע חשבתי שזה. לא הוא כי אחרת הוא לא היה רוצה טת מספר הפלאפון שליהסתכלתי עליו כמה דקות ואז ראיתי שהוא גם מסתכל עליי אז הסתכלתי על אמילי והמשכתי לדבר איתה.
*נקודת מבט של בריאן*
רק רציתי לצאת משם כמה שיותר מהר. לא רציתי שקלואי תחשוב שאני מנצל אותה. אולי היא באמת רצתה איתי משהו, אולי יכולנו להיות חברים. עכשיו זה בחיים לא יקרה.
אני כל כך טיפש..
*נקודת מבט של אמילי*
קלואי הייתה היום ממש מוזרה, שהלכנו לחדר אוכל היא לא הפסיקה להסתכל על בריאן.
יכול להיות שיש ביניהם משהו?
*נקודת מבט של קלואי*
לא יכולתי עם ההרגשה הזאת והחלטתי לשאול את אמילי אם יש לבריאן חברה.
שאלתי אותה והיא אצרה שכן וקוראים לה סטייסי. הרגשתי נבגדת אבל לא הייתי צריכה להרגיש ככה כי לא היה בינינו שום דבר אבל זה בכל זאת כאב
הלכתי הבייתה ופתאום ראיתי משהו רץ לעברי ניסיתי לראות מי זה אבל השמש היתה ממש חזקה ולא הצלחתי לראת מי זה. הוא התקרב אליי ואז ראיתי שזה בריאן. הוא שאל אותי מה שלומי ועניתי שהכל בסדר. לא רציתי להמשיך לדבר אז אמרתי לו שאני צריכה ללכת הביתה. התחלתי ללכת ואז הרגשתי שהוא תופס לי ביד הרגשתי הרגשה מוזרה שזאת שלא הבנתי מה היא והסתובבתי.
שאלתי אותו אם הוא צריך משהו והוא אמר שכן אני צריך לדבר איתך הןא אמר. על מה שאלתי והוא אמר שאני כבר יודעת אמרתי שטני לא יודעת (למרות שידעתי זה על סטייסי החברה שלו)
הוא חייך והוא היה כזה מושלם!!!!
הוא אמר שאני יודעת שהוא רוצה לדבר על החברה שלו. שתקתי. לא ידעתי מה לענות
הוא אמר שהם חברים כבר שנה . שאלתי אותו למה הוא מספר לי את זה והוא אמר
כי אני......מקווה שזה מעניין כי היה לי מבחן ולא היה לי כוח לכתוב
אני אפצה אתכם עוד מעט שאני אחזור הביתה
ובבקשה תגיבווו ותודה לעל מי שקוראת!!!!!
YOU ARE READING
My new life
Novela Juvenil*הקדמה* קוראים לי קלואי ואני בת יחידה גרתי עד עכשיו בניו יורק אבל המשפחה שלי הייתה צריכה לעבור דירה ללונדון בענייני עבודה אז אני גרה עכשיו בלונדון.אני בת 16 ואין לי כל כל הרבה חברות החברה היחידה שלי זאת ונסה והיא החברה הכי טובה שיש בעולם!! שתינו בכי...